Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1847364

Hij doet bij het downloaden nu ineens raar: LittleBigPlanet is gedownload, dus dat is geen probleem meer. Maar inFamous geeft steeds even aan in afwachting te staan, en dan een minuut later weer 'Bezig met downloaden...'. Terwijl hij niet verder komt dan 61%. :7 Ik ben net weggeweest en had ingesteld dat het systeem zichzelf moest afsluiten als de download voltooid was, maar toen ik terugkwam, kwam ie dus niet meer verder dan 61%. Iemand een oplossing ofzo? Opnieuw downloaden heb ik geen zin in. :7

Die 61% is bij mij overigens 4345 MB. :puh:

EDIT: Laat maar. :puh: Herstarten van PS3 was voldoende. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1847382

Man, wat ben ik blij dat ik een grote HD schijf heb op m'n PS3. :7

Maar jammer dat PS Plus weinig leuke content heeft. Burnout is natuurlijk een topgame voor diegene die Burnout nog nooit gespeeld hebben, maar voor de rest is valt het tegen.

Geplaatst:
comment_1847383

Vind ik ook. Ik zat straks al verder te kijken naar eventueel leuke content, maar op Burnout na is er niks te vinden. :7

Naja, het gaat eigenlijk vooral om die 2 gratis games die je kunt downloaden. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.