Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1851116

Same here. Al hoef ik zelf nog maar 2 auto's. :7 Ik moet trouwens nog wel een heel aantal Golden Films vinden, bij alle cases 5 sterren halen enz. :puh:

Maar ik ben straks weer begonnen met Red Dead. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1851123

Hehe, Platinum? :puh:

Socom4 is trouwens ook een baggergame. Gekregen bij verlenging van me abo, maar dat stealth is echt slecht. Staan er 20 vijanden in het gebied en jij moet daar "even" omheen sluipen langs het gaas in het "zogenaamde" donkere gebied waar gewoon licht brand. Ik zie aan de overkant van de kade tientallen meters verder zelfs wat een vijand aan het doen is, en een vijand die 5 meter van me af staat zie mij niet. Zelf als ze met snipers op de daken staan. Schiet je er een neer met een geluidsdemper, komen er twee vijanden aangelopen en die doen gewoon helemaal niks terwijl er een lijk ligt. Zeggen ze dat ze zich vervelen. :7

Socom2 was veel beter op de ps2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.