Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1853236

Sjoemeh, ik ben gewoon niet iemand die aan mainstream doet. Nou ben ik geen outsider of zo, maar ik kijk geen Nederlandse zenders, niet eens Veronica of Comedy Central. De enige keren dat ik überhaupt tv kijk zijn wanneer ik bij mijn vriendin ben en we niet in haar slaapkamer te vinden zijn (wat eigenlijk verrassend weinig is). Verder kijk ik alleen South Park, en volg ik een paar Engelse series (Psychoville is echt geweldig). Muziek is vooral uit de UK, en dan nog is het geen "normale" muziek. Luister op dit moment naar het album Heligoland (ja, ik luister naar albums, niet naar individuele liedjes) van Massive Attack, ik speel het liefste spelletjes van Valve (Amerikaanse ontwikkelaar, dé beste evah), en ik ben kennelijk een van de weinige aapjes die op deze aardkloot rondloopt die de spullen die Logitech verkoopt gewoon verdomme buttugly lelijk vinden.

Zo, dat was mijn biografie.

OEH OEH OEH; de films welke ik wil zien zijn ook geen normale films. Welke ik nog zekers te weten wil zien zijn Hobo with a Shotgun, Paul, eh.. en... hm.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1853530

Ik weet wel een leuk feestje, kan je nog een keycord mee winnen ook! Het enige wat er voor nodig is, is een PS3, GTA IV en een inschrijving. Ik zeg: Doen! Jullie laten je toch niet overrulen door de 360- en PC spelers? :puh:

Geplaatst:
comment_1853792

Hoe is het met je examens Sven, kun je al een feestje gaan plannen?

Nog 2 examens, vrijdag het laatste das nog lekker ene mondeling van Nederlands ( :7 ) en dan woensdag rapport en dan zit het jaar er weer is op! :D

Geplaatst:
comment_1853844

We hebben zelf ook al een berichtje achtergelaten in Nieuws&Mededelingen én hier, Jacky.

Had niet anders verwacht, maar ik dacht, laat ik ze ook nog even persoonlijk opjutten. Hoe meer enthousiastelingen, hoe meer vreugd! :puh:

Maar ûh.. Hoe zit dat dan bij jullie op meetings? Worden die ook verminderd bezocht? Het is bij ons wel een stuk minder dan in het eerste anderhalf jaar, maar wel zitten gemiddeld toch nog wel rond de acht leden iedere zaterdag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.