Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1853855

We hebben nog steeds een wekelijkse meeting hoor Hayte, al sinds 2008. :7

Maar het laatste jaar is het niet zo druk meer, men raakt erop uitgekeken, er komen een hoop andere games, mensen krijgen andere interesses, en dat soort zaken. Niet zoveel om je druk over te maken, bij een nieuwe GTA wordt het ongetwijfeld weer drukker.

Geplaatst:
comment_1853874

Oh... :7

Jezus, ik heb echt een balhaar school. Die amateurs verwachten serieus dat ik om zeven uur ga op staan om naar school te gaan voor een paar proefwerken waardoor ik om twaalf uur al weer uit ben. Jezus, laat me dan om negen uur op staan of zo, flikkers.

Geplaatst:
comment_1853881

Wel als je denkt, oké, morgen belangrijke toets... oh, vriendin komt langs om vakantie te regelen. Never mind! Oh kak, moet nog werken. Nja, vraag wel of ik eerder weg mag. Oh, vulploegmens vandaag is een bitch die je anaal verkracht als je ook maar een keertje iets tegen een collega zegt. Godver. En ik snap dit hoofdstuk al totaal niet :7

Geplaatst:
comment_1853891

Er zou een groot uitsprakenboek van Hayte moeten komen. :7

Volgens mij zou ik dan vermoord worden. Een collega was al in shock toen ik zei dat ik vond dat ze bij de poort voor de werknemers (werk overigens bij de jumbo) een bord moesten ophangen met daarop arbeit macht frei. En hij was niet eens een allochtoon.

Geplaatst:
comment_1853892

Er zou een groot uitsprakenboek van Hayte moeten komen. :7

Volgens mij zou ik dan vermoord worden. Een collega was al in shock toen ik zei dat ik vond dat ze bij de poort voor de werknemers (werk overigens bij de jumbo) een bord moesten ophangen met daarop arbeit macht frei. En hij was niet eens een allochtoon.

:7 :7

Geplaatst:
comment_1854123

Jezus, amateur school van mij. Vandaag dus een toets Wiskunde B. Mag nooit de les binnen omdat ik nooit mijn huiswerk maak. Hoe lang heb ik er voor geleerd? Tien minuten. Meer tijd had ik niet. Als ik alles goed heb wat ik heb ingevuld heb ik iets van een vijf, en ik moet iets van een 4.5 halen :7 Hm...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.