Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1854230

Niet te veel naar hardcore luisteren hé? Daar sterven je hersencellen van af.

Hoe meer hardcore mensjes ik ontmoet hoe verder dat wordt bevestigd... Grappig feitje is dat de helft van de Jumbo naar hardcore luistert en de andere helft luistert naar metal. Een kleine mini minderheid weet wat muziek smaak is en luistert naar normale muziek. Ik dus.

Geplaatst:
comment_1854232

Je kent Prodigy toch wel :7

Hun bekendste zijn Out of Space, Smack My Bitch Up, Firestarter, Breathe, Invaders Must Die, No Good (Start the Dance), Voodoo People (de Pendulum versie is heerlijk) en Omen. Hun beste is denk ik Their Law. Aw man, heb ze live gezien, dat gitaar stukje is dan zo fucking vet xD

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1854239

Je kent Prodigy toch wel :7

Hun bekendste zijn Out of Space, Smack My Bitch Up, Firestarter, Breathe, Invaders Must Die, No Good (Start the Dance), Voodoo People (de Pendulum versie is heerlijk) en Omen. Hun beste is denk ik Their Law. Aw man, heb ze live gezien, dat gitaar stukje is dan zo fucking vet xD

Sentassiiiiii kom op. Ging je nooit uit in de jaren 90? :7

Niet dat ik dat wel deed of zo... Jezus, ik was eens in de kroeg hierzo, en NIEMAND herkent hier z'n klassiekers. Heb Breathe van Prodigy gehoord, Insomnia van Faithless, Fatboy Slim, IEDEREEN staat stil óf ze staan een beetje scheef zonder ritme gevoel te dansen. Amateurs, jezus. Paupers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.