Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1854523

Ja inderdaad. Ik hoop niet dat het gaat regenen morgen, geen zin om uit te gaan als het regent. Ik ben trouwens geniaal. Heb toetsweek of zoiets onbelangrijks, maar moet altijd werken op een zaterdag. Morgen is er een examen feest, en ik was kennelijk vergeten vrij te vragen. Hmm. Dus ik thuis op zoek naar een formuliertje omdat ik zeker wist dat ik het had ingevuld... heej wacht eens even, hier een verlof aanvraag briefje waar ze al akkoord mee zijn gegaan. Hmm, er staat niet op waar ze akkoord mee zijn gegaan. Hmm, ik kan nog een dagje opschrijven... Hmm.... Heb dus ff snel de datum van morgen op dat briefje geschreven, naar werk gehuppeld KIJK IK HAD WEL VRIJ GEVRAAGD. De mensen daar geloven me om de een of andere reden, dus ik heb vrij. Enig probleem; m'n mams. Conclusie; om zes uur vertrekken naar "werk" terwijl ik eigenlijk ga indrinken bij vrienden om daarna aangeschoten naar een feest te fietsen wat voor mij zo'n beetje de straat oversteken is :7

I'm a genius.

Geplaatst:
comment_1854981

Laat maar, ik ben stupid. Ik ging dus gister indrinken bij iemand, maar ik had gedacht dat hij alleen maar bier en wijn zou hebben. Jezus, kennelijk dus niet. Ik kan me niet helemaal meer herinneren wat ik op had en ik kan me nog minder herinneren van hoe het er weer uit kwam, maar de conclusie was, Hayte mocht naar huis. Ladderzat, en mijn mams was nog wakker :7

Hmm, hoop dat ik subtiel genoeg was en niet ben gestruikeld of zo. Bijkomend probleen is wel dat ik vier verslagen moet maken en ik moet leren voor een toets morgen waar ik zekers voor ga falen, en ik heb facking erge hoofdpijn, jezus. Volgens mij m'n eerste kater ooit. Faaaaack, karma's a bitch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.