Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1855540

Ja dus?

Dat is hetzelfde als zeggen dat de nieuwste rage je eikel eraf snijden is en deze te vervangen door een aardbei. Zou jij dan ook een nieuw plezier knobbeltje aanschaffen?

Dat doe je in feite eigenlijk ook als je een BB koopt, je snijdt in je eigen mannelijkheid.

Geplaatst:
comment_1855549

Ja dus?

Dat is hetzelfde als zeggen dat de nieuwste rage je eikel eraf snijden is en deze te vervangen door een aardbei. Zou jij dan ook een nieuw plezier knobbeltje aanschaffen?

Dat doe je in feite eigenlijk ook als je een BB koopt, je snijdt in je eigen mannelijkheid.

Dus dit geintje gaat me uitendelijk geen extra vrienden opleveren? :{

Geplaatst:
comment_1855594

Hm, valt hier nog mee, 26,5 graad momenteel. :puh:

luckt, naarmate het buiter warmer werd is het bij mij gaan afkoelen in huis, had alle gordijnen dicht. vandaag noddweer he....

Iemand een idee hoelaat, want ik ben tot 14.30 op school en ik wil niet met de boot naar huis

Geplaatst:
comment_1855698

Volgens mijn superblitse widget (je weet wel, dingen die overpricede producten zoals de iPhone en BlackBerry niet hebben) is het hier 32 heerlijke kut graadjes met een leuk zonnetje. Jummie. Ik hoop dat ze een airco hebben in de Jumbo...

Geplaatst:
comment_1855703

Weet ik veel :7

Het enige dat ik weet is dat het altijd verpauperd koud is in de winkel zelf en het altijd VERPAUPERD warm is op de kantoortjes. Het is daar, en dat meen ik serieus, boven de 35 graden. Die mensen daar zijn gek. GEK.

Geplaatst:
comment_1855734

Volgens mijn superblitse widget (je weet wel, dingen die overpricede producten zoals de iPhone en BlackBerry niet hebben) is het hier 32 heerlijke kut graadjes met een leuk zonnetje. Jummie. Ik hoop dat ze een airco hebben in de Jumbo...

Wrong; die hebben ze wel (als je hem jailbreakt). :7 iPhones dan, hé.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.