Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1856425

Hey jongens,

Ik heb even jullie hulp nodig. Heb namelijk een Dropbox account aangemaakt (Soort van could service, voor een map op je PC). En nu kan ik extra ruimte krijgen als ik anderen invite. Dus als jullie ook van plan waren om een Dropbox-account te nemen, willen jullie dat dan via deze link doen?:

http://db.tt/7k8Q9iX

Jarnooooo,

Helaas heb ik al 3 account's anders had ik het wel gedaan. maar aan die 1G heb je denk ik wel ffies voldoende ruimte toch?

Geplaatst:
comment_1856426

Waar heb je zoiets nou weer voor nodig? :7

Oeh, ik heb trouwens eindelijk eens Hobo with a Shotgun gekeken. En JEZUS, wat een fucking gestoorde film is dat. Episch. Het meest geweldige stuk was wel toen een dude een chiquita in een grasmaaier wou duwen. Chiquita duwt haar arm in de grasmaaier om haar zelf tegen te kunnen houden of zo, en dan zie je alle vingers helemaal weg buigen en weg vliegen en zo, helemaal geweldig. Het beste was nog wel toen ze dus alleen nog maar een stompje over had en toen die dude dood ging steken met haar stompje. Echt meesterlijk.

Geplaatst:
comment_1856438

Het is makkelijk om bestanden te delen. Als je programmaatje installeert, krijg je gewoon een map op je harde schijf. Alles wat je daar op tieft, wordt automatisch gesynct met een online server. Je kan het programma op elke PC/Mac ect. zetten die je maar wil en vervolgens inloggen op het zelfde account. Zo kun je ALTIJD op een zeer gebruiksvriendelijke manier bij je bestanden.

Er is natuurlijk ook een browserversie, dus als je bijv. op school zit, kun je ook gewoon daar op inloggen, en dan kun je ook bij die bestanden.

Ook handig als je bijv. een PC en een laptop hebt..

;)

Geplaatst:
comment_1856439

Aha. lijkt mij vrij doelloos, bestanden en al die shit stuur ik meestal gewoon naar mezelf en andere mensen via email. Als het niet klein genoeg is voor een email is het meestal ook niet belangrijk genoeg voor mij.

Geplaatst:
comment_1856449

Aha. lijkt mij vrij doelloos, bestanden en al die shit stuur ik meestal gewoon naar mezelf en andere mensen via email. Als het niet klein genoeg is voor een email is het meestal ook niet belangrijk genoeg voor mij.

Dit werkt veel gemakkelijker, dan via mail. Bij mail moet je eerst handmatig inloggen (tenzij je een mail-programma gebruikt), dan handmatig het bestandje uploaden en dan versturen... Hierbij gooi je het in de folder en klaar is kees.

Geplaatst:
comment_1856451

Oh noez, bedankt, zo bespaar ik wel een hele minuut als ik een keertje iets wil versturen naar iemand :)

Ik hou het denk ik bij mijn USB sti... oh wacht, die is al een paar maanden kapot :7

Geplaatst:
comment_1856560

Oeh, ik heb trouwens eindelijk eens Hobo with a Shotgun gekeken. En JEZUS, wat een fucking gestoorde film is dat. Episch. Het meest geweldige stuk was wel toen een dude een chiquita in een grasmaaier wou duwen. Chiquita duwt haar arm in de grasmaaier om haar zelf tegen te kunnen houden of zo, en dan zie je alle vingers helemaal weg buigen en weg vliegen en zo, helemaal geweldig. Het beste was nog wel toen ze dus alleen nog maar een stompje over had en toen die dude dood ging steken met haar stompje. Echt meesterlijk.

Hobo is idd een vette film

Geplaatst:
comment_1856566

Kijk steeds kleine fragmentjes opnieuw :7

Haha, die bus-scene is geweldig xD Gaan ze naar een bus met schoolkinderen toe, gaan ze... nja, ik kan het beter uitleggen met een filmpje denk ik :puh:

Geplaatst:
comment_1856570

Kijk steeds kleine fragmentjes opnieuw :7

Haha, die bus-scene is geweldig xD Gaan ze naar een bus met schoolkinderen toe, gaan ze... nja, ik kan het beter uitleggen met een filmpje denk ik :puh:

*flimpje*

Haha, dat was geweldig. ik lag helemaal dubbel met die achtergrondmuziek, en die faces van die kids

Bewerkt: door Royboow

Geplaatst:
comment_1856575

Ik blijf het stom en vreemd vinden dat mijn vriendin die niet wou zien. Ik bedoel, het is gewoon een normale film. Het is niet alsof er mensen worden verkracht of zo :t Je ziet in de hele film maar een minuutje of zo aan tieten, en dan is het niet eens zo opvallend als bij Machete. Voor de rest gaan er alleen maar kindjes dood, en een pedo kerstman, en wat zwervers, en een vage gast in een metalen pak, en dan nog een paar andere mensen. En sowieso, die moest ook lachen bij Saving Private Ryan toen die mensjes hun darmen in hun buik terug probeerden te poken.

Ik wist trouwens niet dat je zoveel met darmen kan doen. Ik dacht dat ik alles gezien had bij Machete toen hij een verdieping lager bungie jumpte met iemand's dikke darm.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1857076

Lang verhaal maar het kwam erop neer dat ik gisteravond naar een feest wilde gaan en dat ik opde fiets wou stappen maar erachterkwam dat er geen fietsen stonden want ik had er 3 en nu geen 1 meer omdat ze in het weekend op de terugweg op onverklaarbare redenen kapot gaan dus ben ik op de brommer naar een feest gegaan en toen het was afgelopen rij ik op mijn brommer zonder licht want die was natuurlijk kapot en jahoor oom agent achter mij maar er was ook een ruzieënde groep jongeren buiten dus daar ben ik tussen door gereden en toen een steeg in gereden en heb oom agent daarna niet meer gezien dus nu lijkt het me wijzer om een fiets te lenen.

*inademen*

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.