Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1049493

ook gefeliciteerd joppie volgens mij had ik dat al gedaan maarjah maakt niet uit

@leonpwner er zijn wel clanwars maar voor deelname zul je nog ff moeten wachten

mense uit de top worden eerst gevraagd

en die van deze week tegen de musketeers zijn maar 3 personen nodig ik denk volgende week of die week daarop meer maar in die tussentijd kan jij wel ff goed punten scoren:D

Geplaatst:
comment_1049564
ook gefeliciteerd joppie volgens mij had ik dat al gedaan maarjah maakt niet uit

@leonpwner er zijn wel clanwars maar voor deelname zul je nog ff moeten wachten

mense uit de top worden eerst gevraagd

en die van deze week tegen de musketeers zijn maar 3 personen nodig ik denk volgende week of die week daarop meer maar in die tussentijd kan jij wel ff goed punten scoren:D

Congratz Joppie,

En over de meeting van vandaag, Ik doe mee!

Later,

Hmm, deze meeting ga ik toch maar weer met kabeltje doen, de kabel die namelijk naar de Wireless router gaat, heeft gebrekken, en wilt soms de internet niet doorlaten, terwijl ik toch een gemiddelde ontvangst heb van 90 a 100%.

Want als ik naar de router kijk, om de zoveel seconde/minuten valt het lampje uit, en als die uitvalt krijgt ie geen internet, en heb wel een andere kabel, maar dan staat de PS3 te ver weg, en heb ik maar een ontvangst van ongeveer 70%.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1049608

Hee jongens, hoelang duurt een meeting eigenlijk?

want ik dacht dat ik vandaag alle tijd van de wereld had bleek dat mijn opa en oma langskwamen om hun nieuwe auto te laten zien.

totaal onverwacht, niemand wist er hier thuis vanaf.

maar als ik dan heletijd hier boven op zolder zit gaan ze zeuren enzo. je kent het.

niet dat het 4 uur duurt ofzo?

speel nu al bijna uur, maar net ging hij laden, midden in het spel want ik ging dood, en nu heb ik zwart scherm met onder loading dat zilver wat wit word zegmaar bij 't laden, maar dat gaat maar niet weg, dat blijft een heletijd zo?

wat is dat nou weer dan?

Bewerkt: door leonpwner

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1049669
Hee jongens, hoelang duurt een meeting eigenlijk?

want ik dacht dat ik vandaag alle tijd van de wereld had bleek dat mijn opa en oma langskwamen om hun nieuwe auto te laten zien.

totaal onverwacht, niemand wist er hier thuis vanaf.

maar als ik dan heletijd hier boven op zolder zit gaan ze zeuren enzo. je kent het.

niet dat het 4 uur duurt ofzo?

speel nu al bijna uur, maar net ging hij laden, midden in het spel want ik ging dood, en nu heb ik zwart scherm met onder loading dat zilver wat wit word zegmaar bij 't laden, maar dat gaat maar niet weg, dat blijft een heletijd zo?

wat is dat nou weer dan?

Dat was vaag jah, want je was als enige over. Je stond volgens de map op straat, maar we zagen je niet :7

Was verder een zeer geslaagde meeting. Het was dit keer erg druk. Het hoogtepunt was 15 clanleden, dus we zaten bijna aan het maximum wat een lobby aankan :puh:

Punten worden zometeen opgeteld ná de laatste paar modes die nu bezig zijn...

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1049699

Oke, dus jullie zijn niet boos dat ik na dat loaden weg ben gegaan naar me opa en oma die hier beneden zitten?

want zoniet, dan heb ik 2 'groepen' tevreden gehouden, haha ;)

krijg ik nu wel de punten dan? kun je dat nog na het einde zien ofzoiets?

groeten

Bewerkt: door leonpwner

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1049715
Oke, dus jullie zijn niet boos dat ik na dat loaden weg ben gegaan naar me opa en oma die hier beneden zitten?

want zoniet, dan heb ik 2 'groepen' tevreden gehouden, haha ;)

krijg ik nu wel de punten dan? kun je dat nog na het einde zien ofzoiets?

groeten

Punten worden zometeen opgeteld en zijn te zien in de 1e post van dit topic.

Geplaatst:
comment_1049759
Kun je ook ingame berichten sturen naar elkaar? want dat lukte mij maar niet.

je hebt toch een xbm bar ofso ingame? weet iemand dat?;)

je moet tijdens game dan op PS drukken waarmee je ook controller aanzet

maar dan staat er toch op je systeem wilt afsluiten of je controller wilt afsluiten of opnieuw wilt aanwijzen?

oh nou toch maar even vanavond kijken dan..

bedankt iig :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1049760

maar dan staat er toch op je systeem wilt afsluiten of je controller wilt afsluiten of opnieuw wilt aanwijzen?

Moet je de nieuwste Firmware downloaden.

Leden, het kan nog even duren voordat de puntentelling online staat. Doordat er meerdere mensen waren duurt het wat langer...

Geplaatst:
comment_1049817

Leden, het kan nog even duren voordat de puntentelling online staat. Doordat er meerdere mensen waren duurt het wat langer...

Ik heb 2.41 dat is de nieuwste toch?

ik heb ook dat trophy's er nu bij staan bij games. maar voor gta zijn er geen trophy's ofwel?

Geplaatst:
comment_1049854

Ik heb 2.41 dat is de nieuwste toch?

ik heb ook dat trophy's er nu bij staan bij games. maar voor gta zijn er geen trophy's ofwel?

EDIT; heb filmpje gekeken op internet met GTA 4 en dan die ingame gedoe, moet je de ps inhouden of 1 x indrukken? want ik kom toch echt in menu van controller uitschakelen blabla maar heb die update wel..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.