Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1858794

Ik zeg niet dat ik 100% nl muziek graag luister maar sommige nummers zijn wel mooi. Nick&Simon lijken net flikkers met die muziek van ze. :7

Waarom? :7 Geer is ook homo, maar hem vind je geen 'flikker'? :7

Hij zegt toch niks over dat ze homo zijn? :7

Geplaatst:
comment_1858807

Ik zeg niet dat ik 100% nl muziek graag luister maar sommige nummers zijn wel mooi. Nick&Simon lijken net flikkers met die muziek van ze. :7

Ik zie niks anders waar flikker dan voor kan staan. Of flikker betekent lekkerding dan begrijp ik het.

Geplaatst:
comment_1858829

Flikker is een scheldwoord voor homo, hé... :7

Geplaatst:
comment_1858848

Ja inderdaad. Net zoals met gay. Het was eerst (jaren 50) gewoon dood normaal om te zeggen dat je je nogal gay voelt vandaag. Als je dat nu doet wordt je raar aangekeken (spreek uit ervaring).

Ik heb haat aan die reclame's naast het forum. Ik heb net via spartoo.nl nieuwe DC schoenen gekocht (maak je maar geen zorgen, geen verpauperde gay skater schoenen), maar nou zie ik ze steeds in die reclame :( :( :( En ik moet tot uiterlijk dinsdag volgende week (dus niet de komende) wachten tot ik ze heb, wrarr, rage.

OEH, EN OH MY GOSH, ER KOMT EEN NIEUWE DFA1979 ALBUM

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1858859

Ja inderdaad. Net zoals met gay. Het was eerst (jaren 50) gewoon dood normaal om te zeggen dat je je nogal gay voelt vandaag. Als je dat nu doet wordt je raar aangekeken (spreek uit ervaring).

Heb jij tegen iemand gezegd "hee ik voel me gay!"

Geplaatst:
comment_1858868

Heb jij tegen iemand gezegd "hee ik voel me gay!"

Ach ik heb ergere dingen gezegd hoor. En gedaan... ;)

Geplaatst:
comment_1858979

Wowzers, als er ooit een moment was dat ik wou dat ik geen vriendin had, dan was het een half uur geleden wel. Jeezuuss, een facking lekker ding was op de rebound, ik had zo makkelijk kunnen scoren... Damn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.