Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1859284

Heb je de Bluetooth-versie of met draad?

Met draadje ;)

@Tom

Het was waarschijnlijk van Apple ook de bedoeling dat het alleen voor Mac OSX is, want ja, wie koopt er een applemuis voor zijn windows.

Maar blijkbaar willen mensen ook zo'n muis en moet het dus voor windows ook beschikbaar worden. Dat heeft Apple ook ingezien.

De Airport Express, Extreme, en de toetsenborden zijn ook beschikbaar voor windows.

Bewerkt: door Royboow

Geplaatst:
comment_1859473

Altijd zo mooi dat sommige Mac helemaal afkraken, maar wel een neppe mac os x theme hebben op hun windows en een apple muis. :7

Ik kraak Mac niet af, en gebruik geen Max OSX thema. 0_0

Ze willen gewoon niet toegeven dat mac de bom is. :7

Nou, ik zou heel graag een Mac willen, hoor. :7 Alleen jammer dat het zoveel geld kost. :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1859475

Altijd zo mooi dat sommige Mac helemaal afkraken, maar wel een neppe mac os x theme hebben op hun windows en een apple muis. :7

Ik kraak Mac niet af, en gebruik geen Max OSX thema. 0_0

Ik heb het ook niet tegen jou, maar tegen de "haters" in het algemeen. 0_0

Geplaatst:
comment_1859476

Nou, ik zou heel graag een Mac willen, hoor. :7 Alleen jammer dat het zoveel geld kost. :7

Zegt degene die X aantal iPhones en wat nog allemaal heeft. :7

Geplaatst:
comment_1859608

Zegt degene die X aantal iPhones en wat nog allemaal heeft. :7

Van Apple heb ik alleen maar een iPod Touch en een iPhone (die ik sinds gisteren trouwens tijdelijk als telefoon gebruik). Verder heeft mijn vader een iPad (gewoon een keer gekregen voor zijn werk) en mijn zus een iPod Shuffle. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.