Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1866776

Giel van 3FM moet dood. Ellie fucking Goulding komt in z'n studio. Gaat die balhaar niet eerst eens ff opzoeken of de titel van haar liedje ook echt een Engels spreekwoord is (wat het dus niet was, de retard), en dan op het eind zit hij daar zwaar hard te faken over hoe mooi ze zong. Krijg aids.

Sterb, kartoffel.

Oh, ik ben überigens terug van mijn vader waar ik niet fatsoenlijk op een computer kon (zonder eerst Counterstrike te nolifen), en vertrek donderdag naar Engeland voor drie weekjes, wanneer jullie mij dus weer moeten missen.

OH OH OH, KUT JUMBO. Zaterdag nacht, vijf mensen die er de hele avond waren, 7 mensen die er in totaal waren (twee gingen er om twaalf uur weg). Ingeklokt; 17.00. Uitgeklokt? 04.18. Nazi's.

Geplaatst:
comment_1866788

Vliegtickets zijn al geboekt en de jumbo is al afgezegd. You're gonna have to miss me, maybe. We msnen nog wel? (dat lukt me nog wel op mijn telefoon, de browser is te vaag om er mee fatsoenlijk te kunnen posten)

Geplaatst:
comment_1866799

Haha is goed :7

Maar dat is zo irritant, als ik iets loop te typen dan wordt m'n hele scherm gevuld met het typ gedeelte, dus ik kan niet zien wat er in de browser zelf gebeurd (ik zie wel wat ik typ, maar niet waar). Dus zo'n hele verpauperde post gemaakt, wat zelfs voor een paar regeltjes al best lang kan duren, om er dan uiteindelijk achter te komen dat hij het niet fatsoenlijk deed en de post niet goed in de typ vakje staat. Of dan doet de "post reply" knop het niet. Dan krijg ik zo'n keiharde zin omdat mobieltje gewoon in de aars van Herr Sony Ericsson te duwen. Waarschijnlijk zal hij het ook nog leuk vinden als ik een smsje krijg en dat ding gaat trillen, de viezerik.

Geplaatst:
comment_1866815

Kut batterij. Dinsdag tot woensdag hadden we een epic barbeque en bleef daar ook slapen of zo, moest ik elk half uur een uurtje de pauper batterij opladen. Nou had dat vrouwke ook een flut oplader (had die van mij niet meegenomen omdat ik niet wist dat ik daar bleef slapen), maar dan nog. Een paar dagen fietste ik een pokken eind van wel 7 HELE KILOMETERS. Batterij is leeg. Vandaag gebruik ik de satteliet navigatie voor 17 kilomters lang, gebruik ik Spotify voor 30 kilometers lang, dus GPS, verdomd veel internet gebruik, verpauperd veel multitasking, de hele rampetamp, heb ik nog vijfduizend procent (=34%) batterij over. Raaaaaageeeeeee. Net wanneer ik hem níet nodig heb.

Jezus aapjes aids. Een app, Google Maps (wss de Navigatie, wat eigenlijk een aparte app is), heeft de hele dag 37% van me hele batterijtje versnoept. Zelfs mijn display en telefoon signaal opvang ding hebben allebei maar 13%. Flut Google. Als die aapjes nou gewoon de kaart van mijn woonplaats en een omtrek van zo'n 20 kilometer in mijn tellie opslaan... maar nee hoor, dat past weer niet op mijn mobieltje. Amateurs, het zou makkelijk moeten kunnen.

Geplaatst:
comment_1866824

Ik geef dat geld van een iPhone liever een Somalische piraat. En dat wil wat zeggen, want ik doe niet aan liefdadigheid. Ik moest een lint van een boom afhalen voor een chiquita vandaag en ik moest me inhouden niet die hele boom onder te kotsen of zo. Gewoon, omdat het kan.

En ik haat dat meisje, door haar luister ik naar Ellie Goulding en Mumford & Sons en weet ik het wat allemaal. Ik vind het op zich wel leuk, maar er is maar een bepaald niveau van gayheid wat ik kan verdragen.

Smack My Bitch Up. Jezus, op de een of andere manier lucht dat op.

Edit; Hiermee bedoelde ik dus het liedje van The Prodigy. Ik loop nou dus niet mijn vriendin kapot te spanken of zo.

Edit2; Oh my gosh, Out of Space. Hun... concert... neee.... optreden.... nee... euh... live show ding daar was echt faptastisch. Zo los ben ik nog nooit gegaan zonder alcohol. Ahh, man, epic. En waar was dat? Nederland? Haha, natuurlijk niet. BRUSSEL!

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1866875

Ik geef dat geld van een iPhone liever een Somalische piraat. En dat wil wat zeggen, want ik doe niet aan liefdadigheid. Ik moest een lint van een boom afhalen voor een chiquita vandaag en ik moest me inhouden niet die hele boom onder te kotsen of zo. Gewoon, omdat het kan.

En ik haat dat meisje, door haar luister ik naar Ellie Goulding en Mumford & Sons en weet ik het wat allemaal. Ik vind het op zich wel leuk, maar er is maar een bepaald niveau van gayheid wat ik kan verdragen.

Smack My Bitch Up. Jezus, op de een of andere manier lucht dat op.

Edit; Hiermee bedoelde ik dus het liedje van The Prodigy. Ik loop nou dus niet mijn vriendin kapot te spanken of zo.

Edit2; Oh my gosh, Out of Space. Hun... concert... neee.... optreden.... nee... euh... live show ding daar was echt faptastisch. Zo los ben ik nog nooit gegaan zonder alcohol. Ahh, man, epic. En waar was dat? Nederland? Haha, natuurlijk niet. BRUSSEL!

En hier kan je geloof ik pilletjes voor halen!!! 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.