Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1867213

Tazz.

Anyway, ik heb honger. Oh, en nog gefeliciteerd met je dochter :puh: Had je nog niet gefeliciteerd, kan me niet precies meer herinneren waarom :7

Dank je wel. En beter laat dan nooit denk ik dan maar... Het komt uit een goed hart :tu:

Geplaatst:
comment_1867230

Hihi mooi zo lekkerding <3

Heeft er iemand anders hier trouwens ooit naar The IT Crowd gekeken? Net de eerste aflevering gekeken, en jezus, wat een ballenserie. Gewoon een dieptepunt voor mijn volk. Het nieuws is grappiger dan dat. :t

Geplaatst:
comment_1867370

Hihi mooi zo lekkerding <3

Heeft er iemand anders hier trouwens ooit naar The IT Crowd gekeken? Net de eerste aflevering gekeken, en jezus, wat een ballenserie. Gewoon een dieptepunt voor mijn volk. Het nieuws is grappiger dan dat. :t

Ik keek het een paar maanden terug nog weleens op Comedy Central, en ik ben het met je mening eens. :7

Geplaatst:
comment_1867398

Ik vond het Comedy Central van vroeger sowieso beter. Nu ze vanaf 3 uur op TV zijn zenden ze van 3 tot begin van de avond meestal herhalingen uit van afgelopen avond / nacht. De programma's zijn er ook op achter uit gegaan. Geef mij maar weer programma's als That's 70 Show, My name is Earl en dat soort dingen. Scrubs, South Park, Simpsons etc zenden ze ook nog steeds uit maar naar mijn mening niet genoeg. Het zou ook leuk zijn als ze wat rechten kochten van meer seizoenen van die tekenfilm series. puh2.gif

Geplaatst:
comment_1867406

Vind ik ook jammer eigenlijk, die herhalingen. Vroegâh was er betere tv. Toen had je nog Nickelodeon dat 24 uur per dag op tv was enzo. Nostalgie. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.