Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1873580

Morgen back to school

Ik heb medelijden met je. :7

Ik hoef pas volgende week dinsdag naar school. Die maandag niet, vanwege introductiedag voor brugpiepers. :7

Ik heb het trouwens nog best druk in die tijd, hoor. Ik moet donderdag avond (rond 17:00) in studio's zijn (eigenlijk fabriek, tijdelijk omgebouwd tot studio) voor opnames voor programma. En ik moet nog een dagje met een oma en opa mee naar Kamp Vught ofzoiets. En ik spreek uit ervaring: een dagje uit met die oma is gewoon vreselijk. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1873604

Ja, want de meeste tijd slaap ik dan, hé. :7 Aangezien ik de laatste tijd de ene dag pas na 15:00 op ben, en dan de volgende dag slaap ik helemaal niet, en zo weer opnieuw. :7

Sterker nog, afgelopen nacht sliep ik al om 21:00 ongeveer, en werd pas wakker om 12:00 ofzo. Alhoewel ik tussendoor om 4:00 ook nog wakker werd. :7

Geplaatst:
comment_1873627

Toen ik om 4:00 wakker werd, sliep ik pas weer om 6 uur ofzo, hé. :7 En mijn ouders hebben me nog om 23:00 wakker gemaakt, omdat ze wilden weten of de tv uit moest. :7 En ik sliep hierna ook pas een kwartier later. In feite heb ik dus 12 uurtjes en drie kwartier geslapen (het scheelt dan wel weinig, maar dan nog). En bedenk wel dat ik echt toe was aan die slaap, want ik ben gisteren gewoon de hele dag, non stop, wakker geweest.

Het grappige was trouwens dat ik, toen ik in slaap viel, nog eigenlijk 'Zie Ze Vliegen' op RTL4 aan het kijken was. :7

Geplaatst:
comment_1873647

Vertel mij dan maar eens wat de fouten zijn.

Als het om de laatste zin gaat, deze klopt. :t

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.