Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1875228

Nu is het pas weekend, aapje :7

Okay, wat de fuck. Mijn weer en klokje widget op Android (Fancy Widget) zegt dat het 68 over 4 is. Ja, er staat inderdaad 4:68. Ooookaaaayyy :7

Mijn normaal klokje zegt wel dat het 2 voor vier is, lief dingetje.

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1875257

Bij mij is het pas weekend als ik uit ga. En ik ben gister niet uitgegaan. Alleen lichtelijk aangeschoten geweest. Vandaag ga ik pas echt zat worden :7

Edit; ik heb honger. Wie voelt zich zo vrij even naar de appie te fietsen en voor mij twee ham kaas croissantjes op te halen? Adres ligt in het postvakje.

Edit; loop ik daar met een kratje jupiler naar me huis toe. Buurjongen die op de stoep zit: Euj Hayte, wordt het vanavond net zo gezellig als gister?

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1875478

November wordt drukke maand. Keuzes maken welke doorgaan... :7

• FIFA 12: 30 september 11

• Uncharted 3: 02 november 11

• Modern Wafare 3: 08 november 11

• Assassins Creed 3: 15 november 11

• Saints Row 3: 18 November 11

Geplaatst:
comment_1875552

Ik weet niet wat ik in ga slaan. Ik denk niks xD

Oh, en note to self. Als je het uit maakt met je vriendin en die wilt om onbekende reden nog steeds op diezelfde dag indrinken bij jou thuis, ga dan niet facking zat worden en een ander meisje aan lopen randen. Uiteindelijk wel half met dat meisje lopen zoenen, maarja :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.