Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1877198

We weten nou wel dat je homo bent, respecteer ik verder, maar je hebt het er elke post over. Ja ik weet het, wij hebben het nu over strings e.d. maar dat is normaal. Ik hoef die gay-fantasieën hier niet steeds te horen. Als ik daar behoefte aan heb ga ik wel naar een gay-forum. :7

Geplaatst:
comment_1877200

Ik moet toch ook dat gedoe over strings aanhoren? Hetero-dingen dus. :7 Dus we staan quitte. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1877201

We staan helemaal niet quitte. Best dat je het er een keer over hebt, maar ik hoef het hier niet steeds te horen want jouw fantasieën zijn over jongens. Klaar.

Geplaatst:
comment_1877205

en die der BH laat zien als ik raad welke kleur die is

:{

Wat kan het leven spannend en simpel zijn als je jong bent... Dat lees ik toch maar weer...

Damnnn ze laat haar bh zien.... Ik persoonlijk was over de kleur van haar string begonnen maarja... Wie ben ik ^_^

Ja dat heb ik ook wel liever,maar meestal gaat het op een lollige manier en dan is het ook zo ook leuk genoeg voor mij :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1877290

Ik heb de officiële Mac game van GTA San Andreas gekocht in de Mac Store. Kan ik weer ouderwets met me PS controller gamen op me mac. ^^

EDIT: Jullie weten wat je moet doen: klik.

schermafbeelding2011090i.png

Geplaatst:
comment_1877564

Tazzz, homohaat in lkz :7

Het is maar goed dat er hier geen biseksuele mensen zijn of zo. Pwarrr, ik snap echt niet waarom meiden lippenstift dragen. Of nja, lipgloss dan. Vooral als het na zo'n vijf kusjes op de wangen al weer weg is. >.>

Geplaatst:
comment_1877620

Ik heb de officiële Mac game van GTA San Andreas gekocht in de Mac Store. Kan ik weer ouderwets met me PS controller gamen op me mac. ^^

Ik heb gestemd alleen toen kwam er ineens iets in beeld dat ik een virus had en dat ik mijn pc opnieuw opmoest starten en daarom heb ik dat gedaan en gelijk windows opnieuw geinstalleerd en ben ik dus al mijn programma's en persoonlijke bestanden kwijt maar ik ben gelukkig wel van het virus af alleen weet ik nu niet helemaal zeker of ik nog een keer moet stemmen of dat mijn stem al ingevoerd is zegmaar. :-(

Geplaatst:
comment_1877846

Ik heb gestemd alleen toen kwam er ineens iets in beeld dat ik een virus had en dat ik mijn pc opnieuw opmoest starten en daarom heb ik dat gedaan en gelijk windows opnieuw geinstalleerd en ben ik dus al mijn programma's en persoonlijke bestanden kwijt maar ik ben gelukkig wel van het virus af alleen weet ik nu niet helemaal zeker of ik nog een keer moet stemmen of dat mijn stem al ingevoerd is zegmaar. :-(

:schater:

Subforum van de Week?

LibertyKillerz - Je bent getroffen door het M.od-Got_U virus, herstart je computer.

Death Incorporated - Je bent getroffen door het M.od-Got_U virus, herstart je computer.

Design Your Own Mission - Je bent getroffen door het M.od-Got_U virus, herstart je computer.

The Covesight Community - Je bent getroffen door het M.od-Got_U virus, herstart je computer.

Cosily Club - Je bent getroffen door het M.od-Got_U virus, herstart je computer.

:schater:

Bewerkt: door LangeDraak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.