Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1880791

Ik heb echt altijd pech. :7

Ik rij net naar huis omdat mijn auto een heel eind af is en het wel genoeg was voor vandaag, rij ik voor het eerst van mijn leven over het fietspad omdat de weg te druk is. Dus ik rij rustig met een kilomter of 60/70 per uur steekt erineens zo'n konijn over terwijl ik al schuin in de bocht hing. Dus mijn voorwiel komt een beetje los omdat ik dat beest raak en ik probeer de brommer te corrigeren en recht te houden. Dus ik rem volgas en schiet met brommer en al een diepe sloot in. :-( De brommer stond ineens de andere kant opgedraaid en ik ben met mijn rug via een salto (denk ik) op de bodem geklapt en met mijn knieen op het stuur gekomen. Nu zag ik ook dat een lamp in het dashboard aan bleef staan dus zal ook wel kortsluiting zijn geweest. :-(

Batsbeer is wss dus totalloss en ik heb zelf 2 dikke knieen en rugpijn. :N

Opzich wel geluk gehad tot nu toe, want je kan er slechter vanaf komen...

Het motorblok heb ik gelijk eronderuit met mijn broer gehaald en de kappen ook zodat alles ALWEER gemaakt kan worden. :7

Hebben we bijna eindelijk de auto af krijgen we dit weer. :7

En ik blijf naar slootwater stinken.. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1880872

Dit wordt de 3e keer. :7

Ik stink na 3 keer douchen nog steeds een uur inde wind en de brommer nog erger. :7 Zelfs de uitlaat zit helemaal volgepapt met die slootrotzooi. :7

Wat ik eigenlijk niet snap ik dat de brommer 180 graden gedraaid is en dus met de voorkant wees naar waar ik vandaan kwam. :7

Iedereen noemt me hier Evel Knievel :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.