Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1882308

Android ownt. Kunnen jullie via een widget jullie muziek pauzeren met maar één druk op het scherm? Neeeeeuj. Kunnen jullie via een kinky weerapp in een opslag zien hoeveel graden het is? Neeeeuj.

BLOAM, Android ownt gewoon.

Vergelijk het maar eens met Windows (Android en Windows Phone) en OSX (iOS).

Windows is pro voor mensen die er een beetje verstand van hebben, OSX is voor aapjes.

De voorbeelden die je geeft, zijn allemaal van toepassing bij iOS, hoor. :7 Tenminste, via de multitaskingbalk (2x op thuisknop drukken) kun je muziek pauzeren, naar volgende/vorige nummer gaan, volume aanpassen, scherm horizontaal vastzetten (dus dat het scherm niet om kan draaien, ook al draai je de iDevice wel) en verder kun je direct naar de Muziek-app (iPod touch) of iPod-app (iPhone en iPad) gaan. En sowieso is het mogelijk via de Weer-app gelijk te zien hoeveel graden het is. Sterker nog, vanaf iOS 5 (komt uit in oktober) is het mogelijk de temperatuur per uur te laten weergeven.

Tevens is het via jailbreak trouwens mogelijk om zelf handelingen in te stellen voor het openen van bepaalde app's/functionaliteiten.

Nog meer dingen waarvan je denkt dat die beter werken op Android? :7

Geplaatst:
comment_1882334

Precies, jullie hebben omwegen nodig. Ik kan gewoon meteen op mijn homescreen, zonder op allerlei knopjes te drukken om bij hetzelfde doel te komen, op een knopje drukken en dan pauzeert de muziek. En zonder een weer app kan ik gewoon meteen zien hoeveel graden het is.

Ook is mijn camera beter, heb ik een groter scherm, en is mijn processor sneller. (ik vermeld daar niet eventjes bij dat iOS een beter geoptimaliseerd systeem is dan Android en dat het daarom sneller werkt, dat is niet belangrijk)

EN IK HEB EEN POLAR KLOKJE ALS ACHTERGROND, BOTS!

Je kan er de tijd niet op aflezen, het eet meer aan mijn batterij dan een statische wallpaper MAAR HIJ IS ZOOO COOOL. HIJ BEWEEGT!!!

Geplaatst:
comment_1882335

Het hoeven niet altijd omwegen te zijn, hoor. :7 Tenminste, ik ben niet vies van 2x keer op de thuisknop drukken enzo. En er zijn applicaties waarmee je direct op het thuismenu het weer ziet, dus dat valt ook af. :7

Dat de camera beter is, dat kan ik niet echt zeggen. Want met de camera van de iPhone 4 kun je filmen tot 720p HD. Maar aan de andere kant, foto's krijgen maar 5 mpx kwaliteit, dus dat verschilt wel. Verder, het scherm is inderdaad groter dan die van de iPod touch en iPhone. Tevens weet ik niet of de processor sneller is. Ik heb een tijdje geleden de Sony Ericsson Xperia X10 uitgeprobeerd en wat een sloom ding, zeg. Hij reageerde net zo langzaam als mijn iPhone 3G. :7

Ik overstappen naar Android? Geen dénken aan. :t

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1882337

De processor is sowieso sneller, maar omdat iOS maar voor een klein aantal setjes hardware geschreven moet worden is hij veeel beter geoptimaliseerd dan Android.

En mijn camera is sowieso beter. 8.1 MP, biatch. Niet dat dat iets zegt of zo, gaat om de lens en shit.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1882342

Man wat een verschil dat jij met 1 druk op de knop muziek kan pauzeren. Bij iOS is het 2x snel achter elkaar drukken op de home knop en je kan alles meteen instellen qua muziek, zelfs als de iPod/iPhone vergrendeld is. En als je gewoon oordopjes hebt die ownen dan kan je gewoon via je oordopjes je muziek aan/uit zetten. Klaar. En ik zie ook het voordeel niet van die weer-app op je home-screen. Als ik naar buiten kijk zie ik ook wel wat het weer is. Wil ik meer informatie dan klik ik wel me weer-app aan. Sowieso heb ik liever op me homescreen me meest gebruikte apps dan een widget die me hele scherm inneemt. Wow man, wat een gedoe 1 app aanklikken, ik zou er zo een android voor kopen. :7

Oja, en klokjes op achtergronden zuigen. Amen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1882372

Btw even tussendoor, kan jij ook serieus praten of blijft het bij Taazz heuurr botzz fagg bamm appies NeeuJJ Ohh Noooozzz? :7

Maar verder heb ik Apple niet nodig hoor, kan prima zelf me eigen apparatuur beoordelen.

Geplaatst:
comment_1882386

Sven? Was dat die gekke Belg die stieken hollander is en in z'n string naar de lesbische wijven gaat? :7

Hoi schatje.

@Android/Apple zooi: het heeft allebei voor en nadelen en werkt allebeei opzich gewoon goed. Widgets en shit is allemaal erg leuk en kinky enzo maar zelf mis ik het totaal niet. Om maar even bij de weer widget te blijven, die dateert bij mij nog van eind juli. Geeft wel aan hoe vaak ik did zooi gebruik. Als ik het wil weten kijk ik wel, en das dan 9vd10 keer op me ipod/ipad. Werkt allemaa net ff prettiger. Batterij gaat ook vele malen langer mee. Me htc houd het nog geen 24 uur uit, puur standby en af en toe internet of een belletje. Ipod gaat makkelijk 2 dagen mee met wifi aan en regelmatig apps/spelletjes en muziek. Mn ipad is dinsdag voor het laatst opgeladen en heeft atm nog 32% met wifi hele dag aan en best wel redelijk gebruik.

Android slupt gewoon ontzettend veel batterij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.