Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1882423

Btw even tussendoor, kan jij ook serieus praten of blijft het bij Taazz heuurr botzz fagg bamm appies NeeuJJ Ohh Noooozzz? :7

Maar verder heb ik Apple niet nodig hoor, kan prima zelf me eigen apparatuur beoordelen.

Natuurlijk kan ik zonder die woordjes typen. Maar dan is het zo saai en normaal en zo.

@Sentasi; Android zuigt inderdaad qua batterij verbruik. Vandaag weer hoor, zet MSN ff aan (ben nou wel misschien/waarschijnlijk over mijn bundel heen gegaan, maar voor een meisje mag dat (A)), stond nog op 30%, en na een stuk of twee tot drie uurtjes was hij weer uit. Jippie. Het meest irritante aan mijn X10 is wel dat het touchscreen veels te gevoelig is voor water. Als ik net gefietst heb (en ik fiets altijd zo snel als ik kan, het is zo'n beetje de enige vorm van physieke inspanning die ik in een dag meemaak) kan ik dat ding gewoon niet gebruiken voor ik hem minstens vijf keer aan mijn broek heb afgeveegd en mijn handen heb gewassen. En als ik net gegamed heb en het was een spannend potje kan ik ook niet eventjes snel iemand smsen, nee, dan zijn mijn handen weer te zweterig. Flut scherm.

Geplaatst:
comment_1883059

De demo is opzich wel leuk om te spelen van Fifa, alleen kijk ikzelf meer uit naar de demo van Battlefield3 op donderdag. :D

Btw de rustige periode voor mij komt er hopelijk deze week aan aangezien mijn auto en mijn brommer (hopelijk/hoogstwaarschijnlijk/) deze week eindelijk klaar zijn. Als er niet nog 100 tegenslagen komen. :7

Zo staat het er namelijk nu bij na mijn zwemavontuur met de brommert :7

zujafn.jpg

Gedemonteerde (half gesloopt dus :puh: ) golf en een nog verdere gedemonteerde brommert. :7

Zelf gespoten bumpert en grill had ik nog niet laten zien hier volgens mij :D

1zxp8p1.jpg

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1883090

Waarom zijn het altijd van die 2-deurs voertuigen, die jongeren nemen? :clown:

Elke zie je jongeren of de straat scheuren met een Golf (of een andere afstandse bak (lees: kleine auto)). Nooit zie je 18- of 19-jarige met een pas behaalde rijbewijs in een sedan rijden ofzo. Het moet toch niet gekker worden. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1883130

Waarom zijn het altijd van die 2-deurs voertuigen, die jongeren nemen? :clown:

Elke zie je jongeren of de straat scheuren met een Golf (of een andere afstandse bak (lees: kleine auto)). Nooit zie je 18- of 19-jarige met een pas behaalde rijbewijs in een sedan rijden ofzo. Het moet toch niet gekker worden. :7

Daar kom je zelf ook wel achter hoor, wees maar niet bang. Vooral omdat een fatsoenlijke sedan in aanschaf en vooral wegenbelasting veel te duur is (vooral voor mij want ik begin pas met sparen eigenlijk :puh: en alle dingen die rijden die ik koop kosten het meeste in restauratiewerk :7 ). Niet alle sedans natuurlijk, maar een 3 of 5 deurs golfje of iets anders kleins is gewoon veel voordeliger.

En voordat ik 18 werd afschuwde ik ook zulke kleine autootjes en wist ik zeker dat ik een 6 cilinder bmw ging kopen, maar als je de prijzen weet denk je wel anders. Maar wijsheid komt met de jaren dus dat zal bij jou nog wel even duren. :puh:

@Draakje, dankje. :D Het is nog wel een beetje een 'sinaasappelhuidje' ( :7 ) maar ik hoop dat ik dat over een aantal weken wel glad kan poetsen. :)

Spatbord is ondertussen ook droog en zit er ook al op. :D Nu de spiegels in dezelfde kleur als de wielen en dan kap ik ermee. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1883142

Het is maar net hoe je de auto koopt (met schade, 2e hands etc.). Dan kom je toch aardig in de buurt van fatsoenlijke auto's. Een BMW haal je dan nog niet, maar in ieder geval wel betere auto's dan een VW. Persoonlijk heb ik het niet zo op die auto's. Gewoon, omdat ze in mijn ogen over het algemeen door 'typische' jongeren worden bereden, die er dan weer de boel mee op stelten zetten. En ik heb echt een schijthekel aan zulke jongeren. (no offence). :puh:

Trouwens, ik ken zat jongeren die net hun rijbewijs hebben, en al gelijk in een dikke BMW rijden. En zij hoeven heus geen rijkeluis-kindjes te zijn, hoor. :puh:

Maar goed, dat is dus mijn mening. :puh:

Geplaatst:
comment_1883213

Zo te zien weet Tompie meer van auto's, geld en jongeren dan ons Nick.. :-(

Oh, en ik heb verdomme een krasje is het scherm van me ipod

Ach, ik spreek uit ervaring, dus je hoeft er niet zoveel over na te denken. ^_^

En hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar een kras te hebben op je iPod? Dat de achterkant snel beschadigd raakt, snap ik nog, maar het scherm? Nope. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.