Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1883401

Het is maar net hoe je de auto koopt (met schade, 2e hands etc.). Dan kom je toch aardig in de buurt van fatsoenlijke auto's. Een BMW haal je dan nog niet, maar in ieder geval wel betere auto's dan een VW. Persoonlijk heb ik het niet zo op die auto's. Gewoon, omdat ze in mijn ogen over het algemeen door 'typische' jongeren worden bereden, die er dan weer de boel mee op stelten zetten. En ik heb echt een schijthekel aan zulke jongeren. (no offence). :puh:

Trouwens, ik ken zat jongeren die net hun rijbewijs hebben, en al gelijk in een dikke BMW rijden. En zij hoeven heus geen rijkeluis-kindjes te zijn, hoor. :puh:

Maar goed, dat is dus mijn mening. :puh:

Er zijn geen betere auto's dan een simpele Golf (III). Ik heb er zelf ook een en dat ding koste me 500 euro en is al 3 jaar zonder problemen door de keuring geraakt. :sigaar:

En ik kan me mss ook een dikke BMW kopen maar dan zijn ze wel op ... ;)

Geplaatst:
comment_1883493

Het is maar net hoe je de auto koopt (met schade, 2e hands etc.). Dan kom je toch aardig in de buurt van fatsoenlijke auto's. Een BMW haal je dan nog niet, maar in ieder geval wel betere auto's dan een VW. Persoonlijk heb ik het niet zo op die auto's. Gewoon, omdat ze in mijn ogen over het algemeen door 'typische' jongeren worden bereden, die er dan weer de boel mee op stelten zetten. En ik heb echt een schijthekel aan zulke jongeren. (no offence). :puh:

Trouwens, ik ken zat jongeren die net hun rijbewijs hebben, en al gelijk in een dikke BMW rijden. En zij hoeven heus geen rijkeluis-kindjes te zijn, hoor. :puh:

Nou, mijn golf moet geld maken en niet kosten. Ik wilde ook altijd een bmw of iig een 6 cilinder en een mooie auto. Maar als je nagaat wat zo'n ding opslurpt aan benzine is het voor mij dan gewoon een domme aankoop. Daarom ben ik van plan om met deze hopelijk zuinige Golf goedkoop naar het werk te rijden en op die manier door te sparen voor een betere auto.

Ik weet niet waar jij woont trouwens maar hier rijdt gewoon elke jongere als een idioot of ze nou in een BMW rijden of een armzalige Golf.

En hoe moeten jongeren een 'dikke' bmw betalen? Meestal toch via papie en mamie, want er zijn er volgens mij maar weinig van 18 jaar die uit eigen zak een duizend of 15 kunnen ophoesten.

Ik kan niet wachten totdat jij je 1e auto hebt en wat voor een ding dat wordt. :7

Ik wou dat ik zoveel ervaring had als jou.

:schater:

En Draak, uitzonderingen inbegrepen. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1883531

Nou, mijn golf moet geld maken en niet kosten. Ik wilde ook altijd een bmw of iig een 6 cilinder en een mooie auto. Maar als je nagaat wat zo'n ding opslurpt aan benzine is het voor mij dan gewoon een domme aankoop. Daarom ben ik van plan om met deze hopelijk zuinige Golf goedkoop naar het werk te rijden en op die manier door te sparen voor een betere auto.

Ik weet niet waar jij woont trouwens maar hier rijdt gewoon elke jongere als een idioot of ze nou in een BMW rijden of een armzalige Golf.

En hoe moeten jongeren een 'dikke' bmw betalen? Meestal toch via papie en mamie, want er zijn er volgens mij maar weinig van 18 jaar die uit eigen zak een duizend of 15 kunnen ophoesten.

Ik kan niet wachten totdat jij je 1e auto hebt en wat voor een ding dat wordt. :7

15.000 euro is wel veel, maar iemand die ik ken heeft zo'n BMW (geen idee welk type precies) en zijn ouders hebben eraan meebetaald. Hij vertelde dat hij niet zo heel veel bijgelegd kreeg, maar het was dan ook meer omdat hij net niet genoeg had, terwijl hij de auto heel graag wilde. :puh:

En in wat voor auto ik later rijd? Geen Golf in elk geval, laat staan een Volkswagen. Nee, geef mij maar een sedan. En desnoods een 2-deurs, maar dan moet het wel echt een fatsoenlijk ding zijn.

Je denkt misschien wel dat ik waarschijnlijk verander in die paar jaar, waardoor ik dan wél een Golf wil. Maar aangezien ik die auto's afzweer, houd ik me daar ook aan. :7

Geplaatst:
comment_1883556

15.000 euro is wel veel, maar iemand die ik ken heeft zo'n BMW (geen idee welk type precies) en zijn ouders hebben eraan meebetaald. Hij vertelde dat hij niet zo heel veel bijgelegd kreeg, maar het was dan ook meer omdat hij net niet genoeg had, terwijl hij de auto heel graag wilde. :puh:

En in wat voor auto ik later rijd? Geen Golf in elk geval, laat staan een Volkswagen. Nee, geef mij maar een sedan. En desnoods een 2-deurs, maar dan moet het wel echt een fatsoenlijk ding zijn.

Je denkt misschien wel dat ik waarschijnlijk verander in die paar jaar, waardoor ik dan wél een Golf wil. Maar aangezien ik die auto's afzweer, houd ik me daar ook aan. :7

O nouja, mij heb je er niet mee iig. Je moet maar kijken wat je koopt, ik kon toevallig deze golf redelijk goedkoop (zonder reparatie/restauratie :7 ) overnemen dus ik heb dat natuurlijk gedaan. Maar auto's afzweren is gewoon lulkoek en slaat nergens op.

Een sedan is trouwens een 4 - deurs dus een 2 deurs sedan zal moeilijk worden denk ik. :puh:

Geplaatst:
comment_1883671

Iemand zin om mijn budget te beheren? Mij lukt het namelijk niet echt.

Inkomen deze week; rond de 80 euro.

Uitgaves deze week; minimaal 60 euro. Vanavond weer uit, en ik heb... 3,75 in mijn portemonnee. Hmm...

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1883678

Aids, mijn bankrekening heeft zojuist een dieptepunt behaald. Daar ga ik NU verandering in brengen. En dat is serieus zo. Hoop ik.

Maar wat jij zei kan op zich wel... Maar dan kan ik ook niet echt iets meer met meisjes doen :7 En de tenten waar ik kom komen weinige dertigers... Ach ja, komt wel schön.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.