Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1883720

Als je je stapmaten overhaalt om mee te doen, kan je altijd nog het verhaal maken dat het een vrijgezellenfeest is. Dan is er maar ééntje (die de bruidegom moet spelen) die geen kans maakt bij de vrouwtjes, de rest wel. :schater:

Geplaatst:
comment_1883791

Haha. xD

En Nick, ik moet mijn excuses toch even aanbieden. Waarom? Nou, wij hebben sinds vandaag een VW New Beetle Cabrio. :7

Mijn ouders stuurden mijn zus een SMS van dat we naar het terras moesten komen. Nou, wij daar. Geven ze ons een sleutel van een VW en zeggen dat we moeten uitzoeken welke auto van ons is. Tijdje later: we hebben een Volkswagen Kever gekocht (hoewel het eigenlijk dus een New Beetle Cabrio is). En dan zit er een grappig verhaal achter hóe ze de auto gekocht hebben:

Ze waren naar de Praxis voor iets, en zagen de Beetle bij een garage daar. Ze wilden voor de 'gein' eens een kijkje nemen. Ze waren wel geïnteresseerd in dat ding, dus besloten hem om te ruilen tegen de Mini. Er moest nog wel 1.000 euro worden bijgelegd, maar daar gaat weer 2.000 vanaf door de schade aan de Mini Cooper die we eigenlijk hadden. Er zaten namelijk flinke krassen op, maar het bedrag daarvoor zou er dubbel vanaf gehaald worden. Enige wat ik ervan weet.

Maar goed, nogmaals: excuses. :7

Ik moet overigens toegeven dat het een mooie auto is, en hij heel fijn rijdt. :puh:

Geplaatst:
comment_1883850

Nou, wij hebben iets meer dan 16.000 euro betaald voor de Mini. Die was namelijk 2e hands, net als de VW. Er zitten meer functies in de VW en hij is ruimer (hebben mijn zus en ik vooral gemerkt bij het achterin zitten). :puh:

Het bouwjaar van de Mini is 2002, en dat van de VW is 2003. En de Mini was aan de zijkant erg beschadigt, hoor. 3 enorme krassen, met wat overblijfsel wat lijkt op steen. Schade van weet ik veel hoeveel. :puh:

Geplaatst:
comment_1883886

Facking hell. Gratis avondje gehad, maar ben nou wel mijn fiets kwijt en op de een of andere manier is mijn portomonnee open... oooooooh wacht. Ik zie hier naast mij liggen dat ik mijn geld uit m'n portomonnee had gehaald om te tellen, maar vergeten was het ook weer terug in mijn portemennee te duwen.. >.<

Ik ga maar een slapen denk ik. Morgen op zoek naar mijn fiets...

Geplaatst:
comment_1883995

Haha. xD

En Nick, ik moet mijn excuses toch even aanbieden. Waarom? Nou, wij hebben sinds vandaag een VW New Beetle Cabrio. :7

Mijn ouders stuurden mijn zus een SMS van dat we naar het terras moesten komen. Nou, wij daar. Geven ze ons een sleutel van een VW en zeggen dat we moeten uitzoeken welke auto van ons is. Tijdje later: we hebben een Volkswagen Kever gekocht (hoewel het eigenlijk dus een New Beetle Cabrio is). En dan zit er een grappig verhaal achter hóe ze de auto gekocht hebben:

Ze waren naar de Praxis voor iets, en zagen de Beetle bij een garage daar. Ze wilden voor de 'gein' eens een kijkje nemen. Ze waren wel geïnteresseerd in dat ding, dus besloten hem om te ruilen tegen de Mini. Er moest nog wel 1.000 euro worden bijgelegd, maar daar gaat weer 2.000 vanaf door de schade aan de Mini Cooper die we eigenlijk hadden. Er zaten namelijk flinke krassen op, maar het bedrag daarvoor zou er dubbel vanaf gehaald worden. Enige wat ik ervan weet.

Maar goed, nogmaals: excuses. :7

Ik moet overigens toegeven dat het een mooie auto is, en hij heel fijn rijdt. :puh:

Excuses hoeft niet, het is (was? :clown: ) gewoon jouw mening.

Maar omdat je nog niet overtuigd bent van Volkswagen is het toch niet slim om een Beetle te kopen. :7 De meeste Beetles zuipen als een oude zeematroos en qua looks vind ik het ook niet helemaal. MAAR het zijn wel fijne rijders auto's als ik de mensen in mijn omgeving moet geloven. :sigaar:

Geplaatst:
comment_1884298

Daar zitten mijn ouders al over te denken, zo'n bloemenvaasje voor in dat vakje. :7

'Met een bloemenvaasje in het dashboard' komt me trouwens bekend voor als zin van Gerard Joling. Alhoewel het dan is: 'met een bal in het midden'. :clown:

(vanaf 1:30 t/m 1:45)

Sowieso moet je het hele filmpje eens kijken, want die lach van Geer is gewoon geniaal. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1884509

Alsjeblieft zeg. :7 Dat je daar naar kan kijken man. :7

Zij zijn cool. ^^

Ja, "met een bal in het midden" en "met een bloemenvaasje op het dashbord" lijken inderdaar veel op elkaar, ik zou ook direct aan ballen in het midden gaan denken. :7

Lol. xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.