Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1884603

Je snapt die opmerking toch wel die gezegd wordt in dat filmpje? Gordon begint over vaatwastabletten, waarop Gerard reageert met: "met een bal in het midden". :clown:

Heeft dus niks te maken met mijn verlangens ofzo. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1884619

Swastika Jumbo. Baas komt er aan gehuppeld.

HAYTE, wat is er hier aan de hand?

*ik kijk naar de container (soort van kar achtig iets) en zie dat er plastic en karton in geflikkert is, wat altijd gescheiden moet worden*

Ehh, kweenie. Was al zo.

Jaaaa, dat kan helemaal niet, maar hup, scheiden jij.

Zijn er eigenlijk wel afvalzakjes?

Euh, nee, die zijn op

Had die dan besteld. Of beter nog, had vooruitgedacht toen de zakjes bijna opwaren, en had toen vooruit besteld zodat we nu dit probleem niet zouden hebben.

Meh, meh, HAYTE, KANTOOR, NU.

Jot.

Daar heel zeik verhaal aan gehoord, blah blah blah, was niet echt aan het luisteren, en daarna hand schudden. Oooookeej. Kut jumbo >.<

Geplaatst:
comment_1884718

Verrassend is het niet, maar wel heel erg. :(

Hij was namelijk al langer ziek en sinds augustus opgestapt als CEO omdat hij teveel last had van zijn kanker. Helaas, maar het was toch wel te verwachten. Alhoewel ik had verwacht dat hij het toch nog langer vol zou houden. :puh:

Geplaatst:
comment_1884729

Zo zou je het ook kunnen noemen. Dat werd namelijk ook altijd gezegd als hij met ziekteverlof ging. Hij heeft al jaren te kampen met kanker en hij is een keer geopereerd aan zijn alvleesklier hierdoor.

Geplaatst:
comment_1884734

Net een filmpje er van gezien, volgens hem was de alvleesklierkanker een zeldzame variant en konden ze hem operatief volledig verwijderen. Is kennelijk dus niet helemaal gelukt. Nu ik er aan denk, hij zei in die presentatie inderdaad niet dat die ook daadwerkelijk compleet was weggehaald...

Geplaatst:
comment_1884896

Amateur...

Ik begrijp volledig waarom. Het touchscreen voelt zo heerlijk aan, hij werkt vloeiend genoeg, hij heeft niet al te veel bekende grote mankementen, en volgens mij is de service en afwerking best goed, dan nog!

Amateur!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.