Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1884900

Om eerlijk te zijn snap ik helemaal waarom Apple zo in de hemel wordt geprijsd. Ik snap helemaal waarom mensen zo van Apple kunnen houden. Ergens zou ik een taart gooien in mijn buurmans gezicht als ik er eentje zou krijgen (een soort van in your face gedachte, maar dan met taart), ik zou het echt geweldig vinden.

Of nja, ik heb een beetje het 50/50 gevoel. Apple producten zijn goed in wat ze kunnen doen, maar ze kunnen niet echt fantastisch veel, maar dat breiden ze met kleine stapjes uit. Android-mobieltjes zijn kut in wat ze doen, maar ze kunnen een breed schala aan dingen. Als ik 's ochtends wakker word, en ik wil naar school fietsen met muziek op, wil ik dat gewoon kunnen doen, Niet dat dat kut ding uitvalt, of dat hij weer eens mijn internet niet kan vinden (gebruik Spotify, dus constant streaming, dus altijd internet nodig). Ik wil gewoon dat hij het doet. Dan wil ik een iPhone. Maar in mijn vrije tijd, wil ik mijn speelgoedje kunnen perfectioneren, hem beter maken. Hem klopjes op de rug geven als hij een beetje hapert. Met een iPhone kan dat niet. Die is koud. Hij heeft geen ziel.

You get me?

Geplaatst:
comment_1885017

Al z'n Apple producten? :7 Valt ook wel mee hoor, heb nog niet eens een iPhone. :t

Maar die komt er wel t.z.t. :7

Neem dan gelijk iPhone 4S. Heb je in ieder geval nieuwste. :7

Jij bent echt anti Apple he? :7

Toevallig zat ik vandaag al wel is rond te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een iPhone voor mij.. :7

Niet luisteren naar Hayte. :7 Blijf rondkijken voor een iPhone, en kies voor deze fantastische smartphone. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1885018

Dat kan ik uitstekend zelf beslissen, dank je.

Niet luisteren naar Hayte. :7 Blijf rondkijken voor een iPhone, en kies voor deze fantastische smartphone. :puh:

Ook dat bepaal ik zelf wel. :7

Edit:

Zo denk ik er ook over. Volgens Steve's buren was hij een doodnormale, gezonde man.

Hij had kanker, dan verkeer je niet bepaald in een gezonde toestand dunkt me.

Alleen als de manier waarop hij het presenteert.

Als hij wat presenteert?

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:
comment_1885022

Dat kan ik uitstekend zelf beslissen, dank je.

Ook dat bepaal ik zelf wel. :7

Edit:

Zo denk ik er ook over. Volgens Steve's buren was hij een doodnormale, gezonde man.

Hij had kanker, dan verkeer je niet bepaald in een gezonde toestand dunkt me.

Alleen als de manier waarop hij het presenteert.

Als hij wat presenteert?

Nee, maar met 'gezond' wil ik zeggen dat hij altijd gezond at, veel sportte enzovoort. :puh:

En met 'het' bedoel ik de manier waarop hij zijn Apple producten presenteert. :puh:

Tot slot: het is ook jouw keuze welke iPhone je wilt enzo, maar ik bedoel het dan ook grappig. :7

Sommige mensen kunnen echt niet tegen humor. :7

Geplaatst:
comment_1885032

'Als' is een typfoutje. Moet zijn: 'al'. :7

Dat ik mijn laatste opmerking doorgestreept heb, zal wel goed zijn inderdaad. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1885039

Jij bent dus, op mij na, de eerste die vind dat ik Limburgs praat. :7 Waarom? Geen idee. Achteraf had ik liever gewoon bekakt Nederlands gepraat, maar goed... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.