Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1897480

Ik ben het eens met Dieko, het ziet er echt geweldig uit. Mijn complimenten :puh: (en dat wil wat zeggen als het van mij komt)

Maar om alles toch een beetje neutraal te houden, ik betwijfel of het wel zo succesvol zal worden. Ik denk dat heel veel mensen (voor zo ver dat kan met een GTA IV clan, aangezien de multiplayer vrijwel dood is) toch er voor zullen kiezen deze site te gebruiken en de grote nieuwssites te gebruiken voor het nieuws en fora en stuff, en het, hoewel mooiere LKZ forum + site gebeuren, toch links te laten liggen...

Geplaatst:
comment_1897488

Ik ben het eens met Dieko, het ziet er echt geweldig uit. Mijn complimenten :puh: (en dat wil wat zeggen als het van mij komt)

Maar om alles toch een beetje neutraal te houden, ik betwijfel of het wel zo succesvol zal worden. Ik denk dat heel veel mensen (voor zo ver dat kan met een GTA IV clan, aangezien de multiplayer vrijwel dood is) toch er voor zullen kiezen deze site te gebruiken en de grote nieuwssites te gebruiken voor het nieuws en fora en stuff, en het, hoewel mooiere LKZ forum + site gebeuren, toch links te laten liggen...

Niet zo negatief jonguh. Wacht maar tot GTA V uitkomt. Dan zie je mij met een lange baard achter de PS3 zitten voor paar maanden

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1897544

@Hayte: Tja we zitten nu in een periode dat GTA overal minder is. En naast GTA onderscheiden we als clan ook door RDR en de aankomende Max Payne, Agent en GTA V aan te bieden (alle rockstar games). Nieuwe gebruikers die op gtaforum komen en een clan zoeken zullen onze site vinden. Hebben ze interesse in een clan dan kunnen ze zich registreren, hebben ze dat niet dan blijven ze lekker hier. Het voordeel is dat we al veel clanleden hebben en dat de naam bekend is. Daar hebben we al de voorsprong. Elke website begint vanaf 0,0 en kunnen uitgroeien tot iets groots, maar het kan inderdaad ook floppen. Met de grote schare aan GTA fans op de wereld maak ik me niet druk, zeker als GTA V er aankomt. Dan komt vanzelf wel. Er zit ook wat strategie achter die je moet gebruiken voor reclame op andere sites.

@Platypus: Er is het e.e.a. afgesproken, dus ons subforum zal gewoon doorlinken naar de site.

Geplaatst:
comment_1898077

Ik kan me niet registreren er komt steede "Sessie verlopen en/of cookies niet ingeschakeld voor je browser." op.

Nu ging het blijkbaar wel plots :puh:

Bewerkt: door Tomeken

• 5 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.