Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1049871
Kun je ook ingame berichten sturen naar elkaar? want dat lukte mij maar niet.

je hebt toch een xbm bar ofso ingame? weet iemand dat?;)

je moet tijdens game dan op PS drukken waarmee je ook controller aanzet

maar dan staat er toch op je systeem wilt afsluiten of je controller wilt afsluiten of opnieuw wilt aanwijzen?

oh nou toch maar even vanavond kijken dan..

bedankt iig :)

Moet je de nieuwste Firmware downloaden.

Leden, het kan nog even duren voordat de puntentelling online staat. Doordat er meerdere mensen waren duurt het wat langer...

Ik heb 2.41 dat is de nieuwste toch?

ik heb ook dat trophy's er nu bij staan bij games. maar voor gta zijn er geen trophy's ofwel?

EDIT; heb filmpje gekeken op internet met GTA 4 en dan die ingame gedoe, moet je de ps inhouden of 1 x indrukken? want ik kom toch echt in menu van controller uitschakelen blabla maar heb die update wel..

Ik denk dat je hem te lang ingedrukt houdt. Je moet er 1x op drukke en dan kom je in XMB.

Geplaatst:
comment_1049902
waneer jkomt de uitslag?
Leden, het kan nog even duren voordat de puntentelling online staat. Doordat er meerdere mensen waren duurt het wat langer...

word vanavond dus, hij heeft er wat meer tijd voor nodig ;)

Geplaatst:
comment_1049939
waneer jkomt de uitslag?

word vanavond dus, hij heeft er wat meer tijd voor nodig ;)

ok is goed

Geplaatst:
comment_1049952

was echt een hele geslaagde meeting waarom komen er nooit zoveel op de vrijdag:p

in ieder geval veel mensen gezien die niet in mijn psn staan zouden de overige leden mij willen toevoegen op psn voor de meetings van vrijdag:D

bij voorbaat dank

ps ik vond de team deathmatch echt vet

snel weer doen:D

Geplaatst:
comment_1049958
was echt een hele geslaagde meeting waarom komen er nooit zoveel op de vrijdag:p

in ieder geval veel mensen gezien die niet in mijn psn staan zouden de overige leden mij willen toevoegen op psn voor de meetings van vrijdag:D

bij voorbaat dank

De eerste Race en GTA Race vond ik soepeler gaan :engel:

Werd er ook tweede en eerste bij xD

Alleen die Race met freemode, dat je zelf moest stelen, vond ik zeer K*T, maargoed, mijn mening.

Verder ging de meeting goed, alleen jammer dat er in begin 15 waren en toen in een keer heel veel gasten weg gingen.

Later,

Ps, wanneer is er een volgende meeting en wat moet ik verwachten van de 'Training'?

Geplaatst:
comment_1049960

bij voorbaat dank

De eerste Race en GTA Race vond ik soepeler gaan :engel:

Werd er ook tweede en eerste bij xD

Alleen die Race met freemode, dat je zelf moest stelen, vond ik zeer K*T, maargoed, mijn mening.

Verder ging de meeting goed, alleen jammer dat er in begin 15 waren en toen in een keer heel veel gasten weg gingen.

Later,

Ps, wanneer is er een volgende meeting en wat moet ik verwachten van de 'Training'?

training is meestal free of party mode waarin we driving skills trainen shooting skills trainen

en daarbij krijg je er ook nog 10 punten voor als je aanwezig bent

volgende meeting is vrijdag zal em zo ff online zetten:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1050001

LibertyKillerZ heeft nu ook een eigen website!

reclameqt8.png

Op deze website komt alles, wat eerst in onze hoofdpost stond, op te staan. Dus:

• Ledenlijst
  • Nieuws
  • Aanmeldingen
  • Ranking
  • Info
  • Graphics
  • Media

Voor de rest blijft dit ons Talk-Topic, alleen de informatie e.d. verschuift dus naar onze website: www.libertykillerz.tk.

Alle info is verwijderd uit de hoofdpost, dus daar hoeven jullie niet te kijken ;)

Het kan zijn dat hij het de komende uren nog niet doet, omdat hij net geüpload is.

Geplaatst:
comment_1050035

reclameqt8.png

Op deze website komt alles, wat eerst in onze hoofdpost stond, op te staan. Dus:

• Ledenlijst
  • Nieuws
  • Aanmeldingen
  • Ranking
  • Info
  • Graphics
  • Media

Voor de rest blijft dit ons Talk-Topic, alleen de informatie e.d. verschuift dus naar onze website: www.libertykillerz.tk.

Alle info is verwijderd uit de hoofdpost, dus daar hoeven jullie niet te kijken ;)

Het kan zijn dat hij het de komende uren nog niet doet, omdat hij net geüpload is.

Mooie site, alleen ik zie een klein foutje, bij Info, staat 'Informatie over deze gam komt nog...'

En ik moet jullie echt complimenteren hiervoor,

En ik sta 6de :D

En heb pas 2 meetings gedaan :puh:

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1050040

reclameqt8.png

• Ledenlijst
  • Nieuws
  • Aanmeldingen
  • Ranking
  • Info
  • Graphics
  • Media

Mooie site, alleen ik zie een klein foutje, bij Info, staat 'Informatie over deze gam komt nog...'

En ik moet jullie echt complimenteren hiervoor,

En ik sta 6de :D

En heb pas 2 meetings gedaan :puh:

vet vaag ik zie nog steeds die ie binnenkort online komt

Geplaatst:
comment_1050048

mooie site kai :-)

Kun je mischien bij filmpje die ene doen van flying cars in plaats van die laatste met dat glijden? :puh:

Er zijn trouwens scripts om die reclames weg tehalen weet niet of je interesse hebt? (kort scriptje)

Geplaatst:
comment_1050163

ik wou graag maandag 7 uur trainen half 8 stoppen ff rust en dan 8 uur de clanwar als het niet mogelijk is meld het dan iedereen is welkom maar ik axio en dieko zitten in 1 groep dus wij 3 tegen de rest

MEETING 1 Vrijdag 25 juli 2008

Organisator: HoutwormNL

Games: - deathmatch, gta race, mafiya work, cops n crooks, team deathmatch, free mode

Personen: Max. 16

Console: Playstation 3

Tijd: - 07:00

Opmerking: - iedereen is welkom:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.