Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1050254

@ hierboven: even handiger om als tijd 19:00 neer te zetten anders zullen mensen denken dat het 's ochtends is.

Mooie site, alleen ik zie een klein foutje, bij Info, staat 'Informatie over deze gam komt nog...'

Ik zal het foutje zo snel mogelijk veranderen ;)

mooie site kai :-)

Kun je mischien bij filmpje die ene doen van flying cars in plaats van die laatste met dat glijden? :puh:

Er zijn trouwens scripts om die reclames weg tehalen weet niet of je interesse hebt? (kort scriptje)

Ik zal dat 3e filmpje er idd ook bij zetten. Was vergeten dat je die ook nog had :tu:

En verder lijtk me die code erg handig alleen ik denk dat het een apart frame is, wat ze meestal doen bij de .tk websites, omdat ze gratis zijn. Maar de code is altijd handig om ff te testen :D

Mooie site kai!

maare bij ledenlijst staat timking88, in plaats van 99 :puh:

Sorry voor de fout, ik zal het zo snel mogelijk veranderen :)

hij doet het eindelijk leuke site:D misschien is het leuk om 2 aparte lijsten te maken dus een kopje x box en een kopje ps3

Jah die komt er waarschijnlijk onder, maar ik dnek dat XBOX 360 niet veel wordt want we hebben nog maar 1 lid :puh:

Verder wil ik melden dat de puntentelling veranderd is. Na gisteravond is gebleken dat je snel 60 punten kan halen in 1,5 uur. Dus de punten zijn per rang verhoogd. Sommige blijven nog op hun rang staan, andere dalen 1 rank, maar hun punten blijven staan.

Ook de punten die je kan halen in een meeting zijn uitgebreider.

Eerst kregen alleen de top 5 de punten, wat genaaid is voor de andere 10 (als je met 16 personen speel). Dus nu is de puntentelling in de top 10. 1e krijgt 10 pts, 2e krijgt 9pst, 3e krijgt 8pts enzovoort.

EDIT: Alle fouten die zijn aangegeven zijn veranderd. Ook nog bedankt voor alle leuke reacties :D

Geplaatst:
comment_1050375
Leuke site ja, niet zien aankomen :puh:

Vond dat ik zelf best slecht was tijdens meeting :$

Ik ook maar ik ga straks trainen voor vanavond want we moeten met houtworm tegen een andere clan.

Axio heb je headset je had toch eentje gekocht|?

Geplaatst:
comment_1050567

Ik ook maar ik ga straks trainen voor vanavond want we moeten met houtworm tegen een andere clan.

had

kapot?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1050646
Even iets navragen....

Ik sprak net AXIO via de PSN maar die weet van niets.. Maar vanavond is het toch Houtworm, dieko en Axio tegen The Three Musketeers ??

Just checking :engel:

Jah, en als iemand niet kotm, komt daarvoor een vervanger..

Geplaatst:
comment_1050655

petitpierreIV zal voor een onbepaalde tijd niet op zijn ps3 kunnen omdat die kapot is hij heeft dat bij mij gemeld hij zal wel actief blijfen op het forum vandaar dat hij een paar meetings heeft gemist

groet danny

Geplaatst:
comment_1050680

had

kapot?

kan niet praten op gta, wel chat
Geplaatst:
comment_1050682

had

kapot?

wat raar, het zou het toch gewoon moeten doen.

en is het altijd al zo geweest dat je 10punten krijgt bij een meeting? :?

trouwens kai, echt een hele mooi site man :tu:

heb je er lang aan moeten werken?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1050753

had

kapot?

wat raar, het zou het toch gewoon moeten doen.

en is het altijd al zo geweest dat je 10punten krijgt bij een meeting? :?

trouwens kai, echt een hele mooi site man :tu:

heb je er lang aan moeten werken?

Thanx man ;), 5 uurtjes ongeveer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.