Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1050894

Aantal mensen zaten mij te inviten vandaag, voor deze mensen, sorry dat ik niet reageerde want ik was TDM'en met -_-Alex-_-, en Kai, ik wou accepteren toen we klaar ermee waren, maar toen was de invite weg, toen ben ik ook maar gegaan.

Maar ik doe mee met de Liberty Race, heb mij ook al aangemeld.

Later,

Geplaatst:
comment_1050984

het is jammer maar de musketiers hebben gewonnen

eerlijk gewonnen

maar was een leuke clanwar en moeten we snel nog es doen maar dan alles wel ff goed regelen met de leden en de trainingen want we zouden zondag trainen en iedereen ging steeds weg en terug dus volgende keer alles ff beter regelen

maar was wel even leuk bijna een rank op

Geplaatst:
comment_1050988

vrijdag 25 juli 2008

Organisator: HoutwormNL

Games: - deathmatch, gta race, mafiya work, cops n crooks, team deathmatch, free mode

Personen: Max. 16

Console: Playstation 3

Tijd: - 19:00

Opmerking: - iedereen is welkom:D

Bewerkt: door HoutwormNL

Geplaatst:
comment_1050989
vrijdag 25 juli 2008

Games: - deathmatch, gta race, mafiya work, cops n crooks, team deathmatch, free mode

Tijd: - 07:00

houtworm, beter dat je tijd na 19.00 doet, anders gaan mensen smorgens hun wekker zetten om 6 uur :puh:

Geplaatst:
comment_1050994
vrijdag 25 juli 2008

Tijd: - 07:00

houtworm, beter dat je tijd na 19.00 doet, anders gaan mensen smorgens hun wekker zetten om 6 uur :puh:

je hebt helemaal gelijk:D

bedankt dat je mij er even op wijst

Geplaatst:
comment_1051000

musketiers musketiiiiieeeeers musketieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeers lalalaaaalallalalalaaaaaaaaaaaaaa la lalalaaaaaalalaaaaaaaaaalala la :dans::dans::dans:

jammer jongens... volgende keer beter, ik hoop tenminste dat er nog een volgende keer komt :D

"it was the musketiers against the libertykillerz... and the libertykillerz never had a change"

Bewerkt: door Leagle

Geplaatst:
comment_1051001

zeker weten komt er een volgende keer

maar dan winnen wij:D ff goed trainenik denk dat we eerst andere clans uit gaan dagen om te trainen en daarna pakken wij jullie wel

gta junky[/font]

Geplaatst:
comment_1051012

gta junkie haha, dat valt wel mee hoor heb ook maar gewoon level 5 (bijna 6)... maar goed dat we weer een keer gaan spelen!

misschien kunnen we een soort van 3vs.3 competie gaan houden meet een ranking systeem op t forum... dat de drie beste afgevaardigden hieraan mee kunnen doen...

Bewerkt: door Leagle

Geplaatst:
comment_1051013
gta junkie haha, dat valt wel mee hoor heb ook maar gewoon level 5 (bijna 6)... maar goed dat we weer een keer gaan spelen!

misschien kunnen we een soort van 3vs.3 competie gaan houden meet een ranking systeem op t forum... dat de drie beste afgevaardigden hieraan mee kunnen doen...

wie vond jij de beste van onze groep?

Geplaatst:
comment_1051015

pff wat is dat nou weer voor vraag zeg... volgens mij kan ik hier alleen maar een fout antwoord op geven, ik denk niet dat het er om gaat wie de beste is omdat je als team speelt, dus de slechtste is even goed dan de beste omdat je als team wint of verliest...

dus ik zou niet echt kunnen zeggen wie de beste was van jullie vanavond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.