Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1051019

haha sorry, jullie team was goed immers, gewoon t zelfde team zou ik zeggen... misschien een keer een avondje organiseren waar het team van vanavond speelde tegen drie anderen van jullie eigen clan, zo kun je misschien een soort selectie ronde houden, en de beste drie moeten misschien vaker met zn drieen spelen (wat ook gewoon kan tegen drie anderen van jullie clan)

Geplaatst:
comment_1051025

zondag 27 juli training

Organisator: HoutwormNL

Games: - party mode

Personen: Max. 16

Console: Playstation 3

Tijd: - 20:00 we gaan door tot iedereen ermee ophoud

Opmerking: - we gaan even goed trainen in party mode daar liggen genoeg wapens om mee te oefenen

deelnemers krijgen 10 rankingspunten

Geplaatst:
comment_1051030

ja dat is zeker een kutvraag:p maar ik vind et ook kut dat we verloren hebben

en als we steeds de beste eruit halen krijgen wel op ten duur wel een onverslaanbaar team

alleen alles liep in de shit dat was wel klote

Geplaatst:
comment_1051033

en als we steeds de beste eruit halen krijgen wel op ten duur wel een onverslaanbaar team

tja 1 ding, trainen trainen en trainen.

op den duur zou je toch een bijna vast team moeten hebben die op elkaar ingespeeld is.

geen verassingen in de strijd dat iemand ineens iets doet wat je TOTAAL niet verwacht..

Geplaatst:
comment_1051037

op den duur zou je toch een bijna vast team moeten hebben die op elkaar ingespeeld is.

geen verassingen in de strijd dat iemand ineens iets doet wat je TOTAAL niet verwacht..

dat is wel een paar keer gebeurd ja daar kan ik niet tegen dan zetten we een strategie op papier en niemand houd zich eraan

dat is wel erg

maar dat komt nog wel

we gaan woensdag trainen vrijdag meeting zondag middag meeting zondag avond training en voor volgende week ga ik ook nog 2 trainingen organiseren want zoals het ging kan dat echt niet ik heb liever een team van 10 goeie samenwerkende spelers dan 100 leden die maar doen wat ze willen

dus wil ik graag meer gaan trainen kai had ooit tegen mij gezecht je mag elke dag wel een meeting organiseren

dus dat ga ik doen ook en reken maar dat we goed worden

ik vind samenwerking loyaliteit en respect heel belangrijk in een clan

en als iedereen achter me staat gaat ons dat lukken ook

LANG LEVE DE LIBERTYKILLERZ

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051110

dat is wel een paar keer gebeurd ja daar kan ik niet tegen dan zetten we een strategie op papier en niemand houd zich eraan

dat is wel erg

maar dat komt nog wel

we gaan woensdag trainen vrijdag meeting zondag middag meeting zondag avond training en voor volgende week ga ik ook nog 2 trainingen organiseren want zoals het ging kan dat echt niet ik heb liever een team van 10 goeie samenwerkende spelers dan 100 leden die maar doen wat ze willen

dus wil ik graag meer gaan trainen kai had ooit tegen mij gezecht je mag elke dag wel een meeting organiseren

dus dat ga ik doen ook en reken maar dat we goed worden

ik vind samenwerking loyaliteit en respect heel belangrijk in een clan

en als iedereen achter me staat gaat ons dat lukken ook

LANG LEVE DE LIBERTYKILLERZ

Echt kut gisteren maarach. Na die 3 ronde kapte die @&&%$# verbinding er ook nog eens mee, sorry jongens :(

gtaracingwp6.png

LibertyKillerZ presenteert: LIBERTY RACING!

In dit topic kan je je aanmelden voor dit toernooi ;)

Geplaatst:
comment_1051126

Kan ik ook meedoen met liberty race?

En we hebben ons best gedaan en hebben van ons fouten geleerd.

We moet zelf deatmatches organiseren 3 vs 3.

Ik heb nog een idee.

Als clanleden online zijn en Houtworm en Kai ofline dat iemand die mensen invite om te trainen maar het maakt niet uit welke tijd en dag maar de meetings kunnen doorgaan .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051133
Kan ik ook meedoen met liberty race?

En we hebben ons best gedaan en hebben van ons fouten geleerd.

We moet zelf deatmatches organiseren 3 vs 3.

Ik heb nog een idee.

Als clanleden online zijn en Houtworm en Kai ofline dat iemand die mensen invite om te trainen maar het maakt niet uit welke tijd en dag maar de meetings kunnen doorgaan .

Jah is goed plan. verderkan je je gewoon aanmelden voor de Race in het topic die daarvoor gemaakt is ;).

Geplaatst:
comment_1051139

Het leger traint. En traint met schieten en hoe om tegaan met je spullen.

Maar als ze niet communiceren dan verliezen ze.

Wat ik dus wil zeggen.. je kan wel trainen en trainen.. maar het gaat puur om communicatie en tactiek.

En bij de trainingen is er geen tactiek en weinig GOEIE ZINVOLLE communicatie.

(mischien zijn een paar het er niet mee eens maar heb zelf zo me clans gehad voor shooters en spreek uit 4 jaar ervaring totaal als clan leider van me vorige 2 clans)

Geplaatst:
comment_1051151

Wat ik dus wil zeggen.. je kan wel trainen en trainen.. maar het gaat puur om communicatie en tactiek.

(mischien zijn een paar het er niet mee eens maar heb zelf zo me clans gehad voor shooters en spreek uit 4 jaar ervaring totaal als clan leider van me vorige 2 clans)

ben ik het helemaal mee eens bio.

en ik heb het nou al zó vaak gevraagd maar ik geloof dat niemand er op reageerd;

kan er misschien ook eens een meeting s'ochtends worden gehouden?

dat zou wel eens lekker zijn, dan komt het voor mij veel beter uit.

Geplaatst:
comment_1051154

ben ik het helemaal mee eens bio.

en ik heb het nou al zó vaak gevraagd maar ik geloof dat niemand er op reageerd;

Ben elke ochtend online.

Je kan tegen mij spelen.

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051159

Ben ik met je eens Bio. De communicatie was gisteren oké. De tactieken (zoals de gebouwen) werkte in het begin goed, maar we maakte het niet af omdat het te slordig ging.

Verder wil ik even melden dat de clan voor fun is en dat het gaat om plezier. Naast ons zijn er niet heel veel clans om te zeggen dat we elke week tegen ze moeten spelen. Daarnaast vindt ik wel de trainingen nu iets te veel. Houtworm vervangt zelfs mijn meeting door een training, waardoor er maar 1 meeting is en 3 trainingen. Er is hier tenslotte geen grote strijd op dit forum wie de beste clan is. Het is naturlijk altijd wel eens leuk om is een keer tegen elkaar te gamen.

Het vast schema blijft dat maandag de clanwars zijn (als de tegenstander op deze datum niet kan wordt het een andere dag). Zijn er geen clanwars op maandag dan kan daar een training voor in de plaats komen. Woensdag is onze vaste training dus daar kan je al goed oefenen. En de vrijdag en zondag houden we op een gewone en gezellige meeting voor de punten. Ik ben de clan tenslotte begonnen om gewoon met elkaar te gamen in meetings en dan om de paar weken even een leuke clanwar er tussendoor te gooien.

Op die meetings kan je je eigen skills ook trainen en net wat Dieko al zei kan je op elke dag gerust met leden even wat gaan schieten buiten de clan om dat te gaan trainen samen.

Ik hoop dat ff duidelijk is voor iedereen en voor de co-leader ;).

@ Joppie: En wat voor tijd had je in gedachten, want dan probeer ik dat Zondag uit ;)

Geplaatst:
comment_1051164

@ kai

oke top ! :tu: dankjewel, en moet toch nog ff kwijt dat ik vind dat je goed kan photoshoppen, dat logo van liberty racing is echt mooi

@ dieko

ik zal je ff toevoegen op psn als ik dat nog niet had gedaan dan kunne we is game

of zo meteen???

Bewerkt: door Radio Es.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.