Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1003674
dan wil ik ook wel

Ik kan je niet laten inschrijven voor dit toernooi omdat je geen lid bent van onze clan.

Als je bij onze clan wilt horen, dan zet ik je in de ledenlijst én in de lijst voor het toernooi.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1003798

Herinneringen aan meetings worden op de dag van de meeting nog verstuurd per mail in Playstation Network. dus via de PB op het forum zl je geen mail meer ontvangen. Hou je mailbox in je PSN dus in de gaten ;).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1005813

meetingsbu2.png

Bewerking aan bericht: 2 meetings deze week wegens toernooi!

Woensdag 4 juni 2008 om 20:00.

Jullie worden 5 minuten voor aanvang uitgenodigd.

Mode: Deatmatch - Cops 'N Crooks - Race

Vrijdag 6 juni 2008 om 18:30, 19:00, 19:30.

De tijden zijn aanvangstijden. Voor mensen die alleen vóór 19:00 kunnen spelen, kunnen terecht om 18:30. Om 17:00 is er een nieuwe pot voor mensen die etenstijd hebben gehad tussen 18:00 en 19:00. Om 19:30 zal pot 3 gespeeld worden voor de latere mensen. Je krijgt een invite om 5 minuten voor aanvang.

Mode: Suggesties zijn welkom!

In de 1e meeting worden de eerste 2 leden bekend gemaakt die mee mogen naar het toernooi. De overige 2 spelers + 2 reservespelers worden in de 2e meeting (vrijdag) bekend gemaakt. Info over dit toernooi is hier te vinden.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1006239
meetingsbu2.png

De tijden zijn aanvangstijden. Voor mensen die alleen vóór 19:00 kunnen spelen, kunnen terecht om 18:30. Om 17:00 is er een nieuwe pot voor mensen die etenstijd hebben gehad tussen 18:00 en 19:00. Om 19:30 zal pot 3 gespeeld worden voor de latere mensen. Je krijgt een invite om 5 minuten voor aanvang.

In de 1e meeting worden de eerste 2 leden bekend gemaakt die mee mogen naar het toernooi. De overige 2 spelers + 2 reservespelers worden in de 2e meeting (vrijdag) bekend gemaakt. Info over dit toernooi is hier te vinden.

Woensdag kan ik niet want dan ben ik niet thuis maar vrijdag wel.

Geplaatst:
comment_1006243
meetingsbu2.png

Jammer dat woensdag pas om 8 uur is want dan kan ik niet zo lang meer maar de deathmatch ben ik er zeker de rest denk ik ook wel maar weetniet 100% vrijdag ben ik er ook :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.