Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051166
kan er misschien ook eens een meeting s'ochtends worden gehouden?

dat zou wel eens lekker zijn, dan komt het voor mij veel beter uit.

@ kai

uhm zoiets rond 9 a 10 uur

Oké, ik probeer het zondag om 10:00 ;) Datum wordt veranderd op de website ;)

Geplaatst:
comment_1051172

yup heb je gelijk in kai..

er zijn weinig clans idd om tegen testrijden maar bij een training dan

trainen we impreciepe niks maar dan knallen we gewoon beetje net als anders.

daarom zie ik de trainingen niet als training maar meer als meeting of iets in die richting :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051176

daarom zie ik de trainingen niet als training maar meer als meeting of iets in die richting :puh:

Jah daarom. We richten ons gewoon nu op de clan. En als er clanwars zijn, vindt ik het leuker met meerdere personen te doen.

@ Joppie: Thnx man ;)

Geplaatst:
comment_1051177

ja vind ik ook,

bij een training zie ik meer iets van dat iemand iets voor doet hoe het moet (de leider) en dat de andere het na doen, en dan kan je daarvan leren en dan zoude we beter kunnen presteren bij clan wars etc.

maarja ik zou het ook niet weten wat je dan zou moeten trainen :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051180

ja vind ik ook,

bij een training zie ik meer iets van dat iemand iets voor doet hoe het moet (de leider) en dat de andere het na doen, en dan kan je daarvan leren en dan zoude we beter kunnen presteren bij clan wars etc.

maarja ik zou het ook niet weten wat je dan zou moeten trainen :puh:

Zou je aan Houtworm moeten vragen :puh: Die wilde er 3 per week :puh: Wat ie allemaal van plan was weet ik niet...

Geplaatst:
comment_1051181

wat?

3 keer in een week!?

dat is toch wel erg veel van het goede, ik vind het al genoeg met 2 meetings, 1 training en 1 clanwar in een week.

ik denk als je het 3x in de week zou doen dat er niet veel animo voor is.

Geplaatst:
comment_1051183
kan er misschien ook eens een meeting s'ochtends worden gehouden?

dat zou wel eens lekker zijn, dan komt het voor mij veel beter uit.

@ kai

oke top ! :tu: dankjewel, en moet toch nog ff kwijt dat ik vind dat je goed kan photoshoppen, dat logo van liberty racing is echt mooi

@ dieko

ik zal je ff toevoegen op psn als ik dat nog niet had gedaan dan kunne we is game

of zo meteen???

Joppie kom nu online want als ik online kom kan ik niet op de computer.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051196
wat?

3 keer in een week!?

dat is toch wel erg veel van het goede, ik vind het al genoeg met 2 meetings, 1 training en 1 clanwar in een week.

ik denk als je het 3x in de week zou doen dat er niet veel animo voor is.

Jah vindt ik ook. We houden gewoon dit standaard schema aan:

Maandag: Om de paar weken clanwar. (soms in vervanging daarvoor een training.

Woensdag: Vast training

Vrijdag: Meeting door Houtworm

Zondag: Meeting door Kai

Geplaatst:
comment_1051205

tsjong hier op het forum word wel heel wat af-ge-communiseerd, dus daar kan het niet aan liggen... ik vind de libertykillerz als buitenstaander in iedergeval wel een leuke clan als ik zo allemaal een beetje lees wat er allemaal georganiseerd word. alleen ik bestrijd wel dat kai zegt dat het niet belangrijk is dat je de best spelende clan op t forum hebt... als je dat soort dingen niet belangrijk vind sluit je je naar mijn mening niet aan bij een clan, dan speel je gewoon op je ps3 en zie je wel wie er online is. ik vind dat wanneer je je bij een clan aansluit je ook moet zorgen dat je als team goed gaat spelen, uiteraard is dit allemaal hobby dus t moet niet te veel vrije tijd gaan kosten maar toch... daarnaast snap ik ook niet dat er niet meer clanwars worden gespeeld, er zijn er toch zeker wel 5 clans...

ow en sorry dat ik jullie topic weer bevuil :engel:

Bewerkt: door Leagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051211
tsjong hier op het forum word wel heel wat af-ge-communiseerd, dus daar kan het niet aan liggen... ik vind de libertykillerz als buitenstaander in iedergeval wel een leuke clan als ik zo allemaal een beetje lees wat er allemaal georganiseerd word. alleen ik bestrijd wel dat kai zegt dat het niet belangrijk is dat je de best spelende clan op t forum hebt... als je dat soort dingen niet belangrijk vind sluit je je naar mijn mening niet aan bij een clan, dan speel je gewoon op je ps3 en zie je wel wie er online is. ik vind dat wanneer je je bij een clan aansluit je ook moet zorgen dat je als team goed gaat spelen, uiteraard is dit allemaal hobby dus t moet niet te veel vrije tijd gaan kosten maar toch... daarnaast snap ik ook niet dat er niet meer clanwars worden gespeeld, er zijn er toch zeker wel 5 clans...

ow en sorry dat ik jullie topic weer bevuil :engel:

De strijd tussen de clans is hier niet zo groot als bij bv andere forums of zelfstandige clans. Alleen zaten LKZ en Musketeers elkaar laatst beetje op te jutten en uit te dagen, maar voor de rest is het rustig bij alle clans.

Ik vindt zie hier in de clans-fora geen strijd in clans...

We hebben voordat jullie kwamen ons ook prima vermaakt met de meetings e.d.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051216
ooow dat geloof ik graaf, maar weet je dan een forum waar veel clanwars georganiseerd worden gta4? ik ben al een poosje aan het zoeken voor een beetje tegenstand ( :D )maar kan niks vinden

Ik heb het over het algemeen. Bijna voor elke games zijn er wel clans. Tja als hier steeds clans in komen en ze stoppen er later mee gebeurd er ook niet veel. Ik denk dat wij tot nu toe wel de actiefste clan zijn...

Geplaatst:
comment_1051218

oow dat denk ik ook wel ja, daarom type ik ook dat ik de liberty killerz als buitenstaander één van de leukste clans vind ja... ik vind het wel jammer dat er niet meer clan wars worden gespeeld want daar zijn clans volgens mij voor en daar train je volgens mij als clan ook voor. een avondje als gister was naar mijn mening echt super leuk, wat mij betreft gauw weer over doen

*edit* erg mooie site hebben jullie trouwens ook...

Bewerkt: door Leagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051229
oow dat denk ik ook wel ja, daarom type ik ook dat ik de liberty killerz als buitenstaander één van de leukste clans vind ja... ik vind het wel jammer dat er niet meer clan wars worden gespeeld want daar zijn clans volgens mij voor en daar train je volgens mij als clan ook voor. een avondje als gister was naar mijn mening echt super leuk, wat mij betreft gauw weer over doen

Jah, we maken ook nog wel eens een afspraak ;) maar de berichten gingen vooraal om de discussie hier dat er opeens teveel trainingen worden gehouden. Kijk we hebben verloren en we leren van de fouten en dat moeten we trainen, maar ik vindt 3 trainingen per week te ver gaan. Er zullen ook meer clanwars volgen, maar niet iedere week. We hebben al een druk programma. En wat ik al zei vindt ik de strijd niet hoog genoeg om elke week een clanwar te doen om te kijken wie de beste clan is :puh:

maarach, iedere clan doet zijn ding allemaal. ieder geval nog gefeliciteerd voor het winnen gisteren :) en we maken nog wel over paar weken een afspraak om iets te doen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.