Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051251
Jullie hadden ook niet zonder me moeten spelen want jullie wouden niet luisteren :duh:

Jah waarom ging jij opeens weg? Ik moest op laatste moment nog snel invallen :S

Het vaste team was; Houtworm, dieko en jij. En ik was alleen in de plaats voor dieko tijdens de training.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1051255
Jullie hadden ook niet zonder me moeten spelen want jullie wouden niet luisteren :duh:

Het vaste team was; Houtworm, dieko en jij. En ik was alleen in de plaats voor dieko tijdens de training.

ik mailde voor match tegen langedraak en houtworm ik speel alleen als er geldlimiet is want hun bepalen alles al van plek en soort wapens maar geen van hun mailde terug ofzo en hun allemaal klaar voor spel dus ik ga weg word ik opnieuw geinvite gebeurt hetzelfde en toen was het contact weg ben ik nog kwartier - half uur online geweest en toen maar weggegaan
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1051258

ik mailde voor match tegen langedraak en houtworm ik speel alleen als er geldlimiet is want hun bepalen alles al van plek en soort wapens maar geen van hun mailde terug ofzo en hun allemaal klaar voor spel dus ik ga weg word ik opnieuw geinvite gebeurt hetzelfde en toen was het contact weg ben ik nog kwartier - half uur online geweest en toen maar weggegaan

Ja daarvoor moet je bij Houtworm zijn. Weet ik allemaal niks van af. Werd ook pas op laatste moment geroepen om even snel in te vallen.

Geplaatst:
comment_1051338

Zoals ook al gezegd in het andere topic....

Ik wil hier toch even een diepe _O_ maken naar de spelers van jullie gisteravond....

Ik heb een top avond gehad.. Veel lol gehad en erg leuk. Hoop (ondanks het verlies) dat dit ook voor jullie zo is :tu:

Zeker zoals mijn collega hier heeft aangegeven voor herhaling vatbaar.... :D

@Axio: Wij mochten inderdaad de instellingen bepalen. Nodig ons uit en dan mag jij de instellingen bepalen!!! Dan nog ben ik het met Kai eens dat je afgesproken had om mee te spelen en dan moet je niet opeens weggaan... Kai kon gelukkig invallen anders hadden ze maar 2 man en dat was ook niet leuk geweest....

Kai mijn dank hiervoor. :Y

Wat wel en niet kan/mocht/afgesproken was en nog gaat gebeuren mbt deze situatie is niet aan mij om over te oordelen....

Geplaatst:
comment_1051367

Zoals ook al gezegd in het andere topic....

Ik wil hier toch even een diepe _O_ maken naar de spelers van jullie gisteravond....

Ik heb een top avond gehad.. Veel lol gehad en erg leuk. Hoop (ondanks het verlies) dat dit ook voor jullie zo is :tu:

Zeker zoals mijn collega hier heeft aangegeven voor herhaling vatbaar.... :D

@Axio: Wij mochten inderdaad de instellingen bepalen. Nodig ons uit en dan mag jij de instellingen bepalen!!! Dan nog ben ik het met Kai eens dat je afgesproken had om mee te spelen en dan moet je niet opeens weggaan... Kai kon gelukkig invallen anders hadden ze maar 2 man en dat was ook niet leuk geweest....

Kai mijn dank hiervoor. :Y

Wat wel en niet kan/mocht/afgesproken was en nog gaat gebeuren mbt deze situatie is niet aan mij om over te oordelen....

Als je naar je scherm had gekeken had je gezien dat ik 2 mails naar je had gestuurt :duh:
Geplaatst:
comment_1051407
Kunnen we deze discussie laten ophouden over de meeting, trainingen e.d....
hij kan het niet laten om uit dit topic te blijven dus reageer ik er maar op

Het spijt me dat ik even respect getuig aan de mensen die ervoor gezorgt hebben dat ik en de rest van de three musketeers een fantastische leuke avond hebben gehad....

Als dat al niet meer mag.... :duh:

Geplaatst:
comment_1051408
Kunnen we deze discussie laten ophouden over de meeting, trainingen e.d....
hij kan het niet laten om uit dit topic te blijven dus reageer ik er maar op

Het spijt me dat ik even respect getuig aan de mensen die ervoor gezorgt hebben dat ik en de rest van de three musketeers een fantastische leuke avond hebben gehad....

Als dat al niet meer mag.... :duh:

EDIT: ik heb mijn excuses aangeboden aan langedraak want ik heb onrespectvol over hem gepraat en hem de schuld gegeven, het lag dus aan mij want hij had op 2 topics de instellingen opgeschreven die ik dus niet gezien heb :bonk:

Bewerkt: door AXIO

Geplaatst:
comment_1051758
er waren afspraken gemaakt met de musketeers en iedereen heeft zich daaraan gehouden

zondag avond gaat niet door

dit wou ik er nog ff snel over kwijt

ander onderwerp:D

over die training van zondagavond wordt die verzet of is het voor 1 keer geen training. :roll:

Geplaatst:
comment_1051902
er waren afspraken gemaakt met de musketeers en iedereen heeft zich daaraan gehouden

zondag avond gaat niet door

dit wou ik er nog ff snel over kwijt

ander onderwerp:D

over die training van zondagavond wordt die verzet of is het voor 1 keer geen training. :roll:

zondag is nooit een training die is woensdag en maandag als er geen clanwar is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.