Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1052195
Cobra_Kai_Belt_Buckle.jpg

deze is voor kai, vind ik wel goed bij hem passen; in het spel is hij ook altijd zo glad als een slang; als je denkt dat je hem neergeknald hebt, dan knald hij jou net neer; dat is soms zwaar irritant :duh:

Haha, dat plaatje is humor xD

@HoutwormNL

300px-Anobium_punctatum01.jpg

nee dat is een boktor:P

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1052196
Cobra_Kai_Belt_Buckle.jpg

deze is voor kai, vind ik wel goed bij hem passen; in het spel is hij ook altijd zo glad als een slang; als je denkt dat je hem neergeknald hebt, dan knald hij jou net neer; dat is soms zwaar irritant :duh:

Haha, dat plaatje is humor xD

@HoutwormNL

300px-Anobium_punctatum01.jpg

nee dat is een boktor:P

Op google staat houtworm :schater:

Geplaatst:
comment_1052645

leuke training:D

alleen het laatst was niet echt training maar timking en joppie waren erbij wou de helft mij kicken omdat ik 2de stond dat vind ik zoiets doms dus kicken ze iedereen die voor hun ligt echt bullshit

Geplaatst:
comment_1052652

ik snap nog steeds niet het verschill tussen een training en een meeting, behalve de punten telling en het feit dat we free mode doen...

als iemand het weet PM me dan ff :puh:

wat zijn er trouwens opeens veel pagina's :puh:

twee weken waren het er 20 minder :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.