Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1052709
En even voor de duidelijkheid ik woon niet in een hunebed(of hoe je dat ook schrijft) en het is een zielig persoon want hij zegt niet wie hij is :cya:

hoe weet je dan dat die persoon het zei?

op de site zijn mijn punten nog niet bijgewerkt, en ik zie net dat de lijst van de eerste pagina is wegehaald :puh:

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1052711
En even voor de duidelijkheid ik woon niet in een hunebed(of hoe je dat ook schrijft) en het is een zielig persoon want hij zegt niet wie hij is :cya:

op de site zijn mijn punten nog niet bijgewerkt, en ik zie net dat de lijst van de eerste pagina is wegehaald :puh:

Ik weet niet wie het zij maar het is wel een beetje laf mannetje want hij dee aldoor zijn stem anders enz

Geplaatst:
comment_1052717

owjah vergeten te melden er is ook nog een site bijgekomen www.LibertyKillerZ.tk

@ marcel

als die persoon zich niet meld kan je altijd bij deelnemers kijken en kijken of ze een headset hebben

Geplaatst:
comment_1052721
ik dacht dat we met ze 8en gingen

en laatste potje team deathmatch

iedereen afgeslacht het was heel leuk :Y

ja je was goed bezig jammer dat je daarna met gewoon deathmatch niet aanwezig was

Geplaatst:
comment_1052722

owjah vergeten te melden er is ook nog een site bijgekomen www.LibertyKillerZ.tk

@ marcel

als die persoon zich niet meld kan je altijd bij deelnemers kijken en kijken of ze een headset hebben

wist ik al, daarom zei ik al, op de site zijn mijn punten nog niet bijgewerkt, en ik weet niet of er een andere punten lijst is...

maar die free mode was wel grappig toen we met RPG's gingen klooien :puh:

Geplaatst:
comment_1052724

ja je was goed bezig jammer dat je daarna met gewoon deathmatch niet aanwezig was

ik dacht kai ging weg, ik nam automatisch potje over lekker met rocket launchers in freemode

en toen nog ff geracet met alakadabra en nick kerkwijk en toen gingen hun weg ben ik maar offline gegaan

Geplaatst:
comment_1052726

@ marcel

wist ik al, daarom zei ik al, op de site zijn mijn punten nog niet bijgewerkt, en ik weet niet of er een andere punten lijst is...

maar die free mode was wel grappig toen we met RPG's gingen klooien :puh:

ja ook grappig friendly fire stond uit dus als je auto dan opgeblazen wordt en jij zit er nog in ga je niet dood

maar persoonlijk vond ik de gewone deathmatch het vetst

Geplaatst:
comment_1052732

ik racede met joppie en timking en nog een paar maar ik stond 2de en 2 rondes voor de finish ging de helft mij kicken

mazzel dat ik die race nog net afkon maken

daarom houd ik niet zo van race in de andere speltypes zie je dat bijna nooit

Bewerkt: door HoutwormNL

Geplaatst:
comment_1052943

ik dacht kai ging weg, ik nam automatisch potje over lekker met rocket launchers in freemode

en toen nog ff geracet met alakadabra en nick kerkwijk en toen gingen hun weg ben ik maar offline gegaan

ik vondt de race's wel leuk maar ik kreeg uitnodigingen had er opeens 6 :puh:

en gisteren vondt ik mezelf niet echt heel goed spelen ging te vaak dood en had te weinig moorden gedaan

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.