Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1053059

even een belangrijke mededeling

ik heb afstand gedaan van mijn functie als co leader

omdat kai vond dat 2 leaders chaotish wordt en ik vind het juist leuk om mensen te helpen daarom nam ik de functie van co leader maar meeting organisator vind ik maar niks

dus ik heb er afstand van gedaan

ik doe de meetings nog totdat kai een vervanger heeft gevonden anders is het ook zo naaierig voor jullie

dus bij deze wie wil graag meeting organisator worden

groet danny

Bewerkt: door HoutwormNL

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1053064

Hierbij wil ik mededelen dat HoutwormNL weer een gewoon lid is geworden. Met wat problemen die de laatste tijd waren is het beter om hem een lagere positie te geven. Ik heb hem de positie "meeting-organisator" gegeven, maar dat aanbod heeft hij afgeslagen. Hij zal de komende meetings van vrijdag nog organiseren totdat er een nieuwe "meeting-organisator" is.

Ik zoek nu geen co-leader, maar alleen een persoon die de meeting van vrijdag overneemt. Verder zit hieraan geen beslissingen in de clan of het aanvragen van clanwars e.d. omdat ik dat zelf heb ervaren als chaotisch met 2 leiders.

Dus als iemand zich wil opgeven om de meetingen van vrijdag over te nemen dan hoor ik dat.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1053065
even een belangrijke mededeling

ik heb afstand gedaan van mijn functie als co leader

ik doe de meetings nog totdat kai een vervanger heeft gevonden anders is het ook zo naaierig voor jullie

dus bij deze wie wil graag co leader worden

groet danny

ik wil wel maar ik weet niet dat het mag

wel jammer dat je afstand doet

Geplaatst:
comment_1053066

heb het bovenstaande bericht bewerkt van co leader naar meeting organisator:D

maar vraagje kai ik mag toch nog wel trainingen organiseren buiten de libertykillerz met leden van de libertykillerz?

Geplaatst:
comment_1053067

en ik wil de "nieuwe" meeting organisator ook wel inlichten wat zijn taken enzo zijn

hem een beetje voordoen hoe alles werkt:D

dat lijkt me wel makkelijk anders heb je de kans dat alles in de soep loopt

Geplaatst:
comment_1053072
heb het bovenstaande bericht bewerkt van co leader naar meeting organisator:D

maar vraagje kai ik mag toch nog wel trainingen organiseren buiten de libertykillerz met leden van de libertykillerz?

Trainingen hoort alleen door de mensen die er over gaan ge regelt te worden.

Aangezien je geen co leader meer bent kan je dus geen officiele trainingen meer regelen.

Maar tuurlijk mag je wel met mensen uit de clan spelen en ze uitnodigen enz.

Geplaatst:
comment_1053131

lees ik hier ineens dat ik niet met jullie mag spelen.... terwijl iemand van jullie me zelf uitnodigde :bonk:

ow en dat zielige mannetje die door de head-set zat te ouwehoeren dat een van jullie in een hunnebed woonde dat was ik moewhahahaaah... ik vond dat accent van die gast gewoon bijzonder grappig dat ik er wat meelig van werd, werd ook meelig van dat freemode gedoe op the airport dus daar hoef je me niet weer voor te inviten...

gr. "the hunnebed-boy"

Geplaatst:
comment_1053177
lees ik hier ineens dat ik niet met jullie mag spelen.... terwijl iemand van jullie me zelf uitnodigde :bonk:

ow en dat zielige mannetje die door de head-set zat te ouwehoeren dat een van jullie in een hunnebed woonde dat was ik moewhahahaaah... ik vond dat accent van die gast gewoon bijzonder grappig dat ik er wat meelig van werd, werd ook meelig van dat freemode gedoe op the airport dus daar hoef je me niet weer voor te inviten...

gr. "the hunnebed-boy"

Als je er over nadenkt, kun je niet in een hunnebed wonen.

Hunnebedden zijn grafplaatsen voor mensen uit het verre

verleden, bestaande uit 3 of meer hele grote stenen, dus als

je in een hunnebed wilt wonen, heb je ten eerste weinig ruimte,

en ten tweede moet je eerst die steen zien uit te hollen xD

Geplaatst:
comment_1053251

dat is leuk:p wordt ik zo laag in de ranking gegooid maar in ieder geval leagle ik snap best dat je er melig van wordt eerlijk gezecht moest ik de eerste keer ook een beetje lachen

maar ik vind dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk

daarbij hoort ook zijn stem

dus mij lijkt het wel zo redelijk dat jij je excuses aanbied aan marcel

en klopt je mag niet aanwezig zijn in een training of meeting maar dan weten we dat voor de volgende keer

en waarom wordt ik zo laag in de ledenlijst geplaatst 125 punten voordat ik co leader werd had ik meer dat 150

en nog 1 ding snel opgeven voor meeting organisator:D

greetz danny

Geplaatst:
comment_1053287
dat is leuk:p wordt ik zo laag in de ranking gegooid maar in ieder geval leagle ik snap best dat je er melig van wordt eerlijk gezecht moest ik de eerste keer ook een beetje lachen

maar ik vind dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk

daarbij hoort ook zijn stem

dus mij lijkt het wel zo redelijk dat jij je excuses aanbied aan marcel

en klopt je mag niet aanwezig zijn in een training of meeting maar dan weten we dat voor de volgende keer

en waarom wordt ik zo laag in de ledenlijst geplaatst 125 punten voordat ik co leader werd had ik meer dat 150

en nog 1 ding snel opgeven voor meeting organisator:D

greetz danny

mischien domme vraag maar wat was er dan met zijn stem?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.