Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1053689
dat is leuk:p wordt ik zo laag in de ranking gegooid maar in ieder geval leagle ik snap best dat je er melig van wordt eerlijk gezecht moest ik de eerste keer ook een beetje lachen

maar ik vind dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk

daarbij hoort ook zijn stem

dus mij lijkt het wel zo redelijk dat jij je excuses aanbied aan marcel

en klopt je mag niet aanwezig zijn in een training of meeting maar dan weten we dat voor de volgende keer

en waarom wordt ik zo laag in de ledenlijst geplaatst 125 punten voordat ik co leader werd had ik meer dat 150

en nog 1 ding snel opgeven voor meeting organisator:D

greetz danny

Hier moet ík nou om lachen :D

Want ehh, dit kun je namelijk dubbel opvatten:

-> Je kunt denken dat 't niet MAG, en dan ben je in 2 weken validerend

-> Je kunt denken dat 't niet HOEFT, en dan is de keuze aan jou xD

Dat is weer lekker gezegd van houtworm :ch:

Trainingen zijn niet verplicht en gelden ook niet voor de validerende lijst. Het is alleen handig voor jezelf om je skills op te bouwen. Verder zijn meetings wel verplicht, minimaal 1x per week. Als je 2 meetings in 1 week niet kan volgen dan zorg je er zeker voor dat je er de week daarna aanwezig bent.

ik wil alleen even kwijt dat dit nergens op slaat lees voortaan eerst de berichten door voordat je dit soort dingen gaat zeggen want dit was tegen leagle bedoelt en niet voor clan leden en wat the fuck hebben jullie ineens allemaal tegen mij? wat jullie allemaal doen slaat nergens op het enige dat ik wil is dat het hier gewoon gezellig is en als er mensen gaan zitten stoken en andere mensen daar weer negatief op gaan reageren wordt dat nooit wat en kan ik beter helemaal uit de clan stappen:@:@:@:@:@

en als jullie dat graag willen dan doe ik dat geen problemen mee domme kut clan dat et is

eerst wordt ik fucking beschuldigt door mijn eigen clangenoten

daarna ontvang ik berichtjes dat ik meeting organisator wordt dat wil ik niet dus zeg ik zoek amar een vervanger

dan ben ik ook nog zo aardig om de meetings over te nemen totdat er een vervanger is

daarna gaan er bepaalde mensen stoken tegenover mij en de rest gaat er mee in negatief tegenover mij

WAT IS JULLIE FUCKING PROBLEEM MENSEN?????????

owjah nog 1 ding waarom krijg ik nou een berichtje mag jij marcel niet ofso

ik was godverdomme degene die tegen iedereen zij dat we het verleden moesten vergeten hem een 2de kans moesten geven zodat hij een nieuwe start kon maken in de libertykillerz

en jullie gaan fucking allemaal zo tegen mij doen

wat heb ik ooit tegen iemand van jullie gehad?

helemaal niks dat weten jullie ik ben altijd aardig en actief geweest tegen iedereen als mensen dan zo gaan doen zakken ze maar lekker in de stront

LEES DIT MAAR EVEN GOED DOOR IK WACHT MET SMACHT OP JULLIE REACTIE

EN NOG 1 KEER

WAT IS JULLIE FUCKING PROBLEEM MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Bewerkt: door HoutwormNL

Geplaatst:
comment_1053742
wooow houtworm... trek t je niet aan man, neem een glaasje water en haal diep adem, op deze manier kost het forum je straks 5 jaar van je leven ghehe, its only a spelletje (maar wel een leuk spelletje)

Je hebt gelijk Leagle.

Trek je er niks van aan Houtworm, negeer ze.

Geplaatst:
comment_1053755

houwormNL

Ik denk dat je iets minder heftig moet reageren tuurliijk het is niet leuk maar je kunt altijd even rustig een berichtje

plaatsen en nie gaan schelden schiet je niks mee op :N

Geplaatst:
comment_1053761
over dat van die meetingen van vrijdag te organiseren moet je daar een headset voor hebben

EDIT: Voor het organiseren van een meeting heb je idd een headset nodig.

Een headset is niet verplicht als je een meeting bijwoont, wel als je hem organiseert. Maar ik vindt het zelf wel een leukere toevoeging omdat je dan met elkaar kan praten, wat erg leuk kan zijn in sommige situaties.

Maar het is niet verplicht, alleen bij clanwars want daar is het goed om met elkaar te communiceren, maar die zijn niet elke week ;)

ok maar weet iemand hoe het komt dat mijn headset niet gaat?

Als je headset het wel bij andere games doet en niet bij GTA, dan komt het door GTA omdat die sinds de update wat problemen geeft met de communicatie. Een ander probleem zou ik niet weten. Misschien hebben andere leden een oplossing...

bij fifa08 gaat hij dus het zal wel iets zijn met gta

Die problemen heb ik soms ook. De medespelers horen mij wel, maar ik hun niet. Nogal irritand. Als je je ps3 dan opstart doet hij meestal wel weer ;)

ok maar net bij een spel had ik gezien dat mijn headset ging en als ik speel hoor ik steeds en raar geluid is zeer raar

heeft iemand dit probleem ook al eens gehad?

welk headset heb je?

een klein ding om aan je oor te zetten

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1053765
dat is leuk:p wordt ik zo laag in de ranking gegooid maar in ieder geval leagle ik snap best dat je er melig van wordt eerlijk gezecht moest ik de eerste keer ook een beetje lachen

maar ik vind dat je mensen niet moet beoordelen op hun uiterlijk

daarbij hoort ook zijn stem

dus mij lijkt het wel zo redelijk dat jij je excuses aanbied aan marcel

en klopt je mag niet aanwezig zijn in een training of meeting maar dan weten we dat voor de volgende keer

en waarom wordt ik zo laag in de ledenlijst geplaatst 125 punten voordat ik co leader werd had ik meer dat 150

en nog 1 ding snel opgeven voor meeting organisator:D

greetz danny

Hier moet ík nou om lachen :D

Want ehh, dit kun je namelijk dubbel opvatten:

-> Je kunt denken dat 't niet MAG, en dan ben je in 2 weken validerend

-> Je kunt denken dat 't niet HOEFT, en dan is de keuze aan jou xD

Dat is weer lekker gezegd van houtworm :ch:

Trainingen zijn niet verplicht en gelden ook niet voor de validerende lijst. Het is alleen handig voor jezelf om je skills op te bouwen. Verder zijn meetings wel verplicht, minimaal 1x per week. Als je 2 meetings in 1 week niet kan volgen dan zorg je er zeker voor dat je er de week daarna aanwezig bent.

ik wil alleen even kwijt dat dit nergens op slaat lees voortaan eerst de berichten door voordat je dit soort dingen gaat zeggen want dit was tegen leagle bedoelt en niet voor clan leden en wat the fuck hebben jullie ineens allemaal tegen mij? wat jullie allemaal doen slaat nergens op het enige dat ik wil is dat het hier gewoon gezellig is en als er mensen gaan zitten stoken en andere mensen daar weer negatief op gaan reageren wordt dat nooit wat en kan ik beter helemaal uit de clan stappen:@:@:@:@:@

en als jullie dat graag willen dan doe ik dat geen problemen mee domme kut clan dat et is

eerst wordt ik fucking beschuldigt door mijn eigen clangenoten

daarna ontvang ik berichtjes dat ik meeting organisator wordt dat wil ik niet dus zeg ik zoek amar een vervanger

dan ben ik ook nog zo aardig om de meetings over te nemen totdat er een vervanger is

daarna gaan er bepaalde mensen stoken tegenover mij en de rest gaat er mee in negatief tegenover mij

WAT IS JULLIE FUCKING PROBLEEM MENSEN?????????

owjah nog 1 ding waarom krijg ik nou een berichtje mag jij marcel niet ofso

ik was godverdomme degene die tegen iedereen zij dat we het verleden moesten vergeten hem een 2de kans moesten geven zodat hij een nieuwe start kon maken in de libertykillerz

en jullie gaan fucking allemaal zo tegen mij doen

wat heb ik ooit tegen iemand van jullie gehad?

helemaal niks dat weten jullie ik ben altijd aardig en actief geweest tegen iedereen als mensen dan zo gaan doen zakken ze maar lekker in de stront

LEES DIT MAAR EVEN GOED DOOR IK WACHT MET SMACHT OP JULLIE REACTIE

EN NOG 1 KEER

WAT IS JULLIE FUCKING PROBLEEM MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Hoho, gaan we ff rustig aan doen hiero. Ik dacht dat je reactie(van de meetings) bedoelt was aan de leden. En daarom die reactie. Ik wist niet niet dat het aan leagle bedoelt was...

Geplaatst:
comment_1053767

Snap jij het wel helemaal houtworm?

Er is je gevraagt om tekappen en je ratelt maar door als een oud dement wijf die het niet helemaal meer snapt.

Aangezien je gabber bent zal ik het je anders vragen... JE MOET JE MUIL HOUDEN!

Vanaf nu ga je gewoon doen kerel ik word er schijt ziek van.

En als je niet met me reactie kan leven dan stuur je me maar een prive bericht.

Door jou gezijk is er elke keer wat. Denk om je hart man.

Krijg focking aambeien van je kerel.

EDIT: kai is me net voor

Bewerkt: door Biocount

Geplaatst:
comment_1053832

nou nee eigenlijk niet volgens mij... iedereen reageerd verschillend op bepaalde dingen maar mijn advies is om iets rustiger te blijven en je de dingen iets minder persoonlijk aan te trekken, maar dat kan ik wel zeggen maar dat moet je toch zelf doen

Geplaatst:
comment_1053846
niet zo slim om hier te posten

straks krijg ik de schuld weer :@

Trek je er niets van aan :tu:

Gaat de meeting van vandaag door?

natuurlijk er zijn ook mensen die wel normaal tegen mij kunnen doen als ik dan de meeting cancel

zijn hun ook de dupe en dat wil ik niet

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1053852

En vanaf nu gaat iedereen weer normaal doen en het hier gezellig houden. Ik heb jou alleen een positie lager gezet, omdat ik vindt dat het een beetje een rommel wordt met 2 leiders heb ik gemerkt en ik vaak het overzicht kwijt was. Ik heb je nog een kans gegeven voor meeting-organisator. Dus dat betekende niet dat ik je niet meer vertrouw of dergelijke wat je allemaal roept. Maar als je dat zelf niet wil, moet je allemaal niet klagen. Je hebt nog een kans gekregen om mee te blijven werken aan de clan, en als je dat zelf niet wil, maak er dan geen problemen van. Door de omstandigheden van laatste tijd is de sfeer al wat gedaald en dan kan ik begrijpen dat er tegenstrijdige berichten in het topic komen.

Sommige mensen (zoals ik) dachten dat je in die ene post bedoelde, met van die meetings, dan niemand er naartoe mocht (naar de meetings en trainingen). Ik ga ook niet alle posts daarvoor lezen wat je bedoelde, omdat het grootste gedeelte in die post over de clan ging en niet over buitenstaanders zoals leagle die je genoemd hebt. Mensen kunnen elkaar verkeerd begrijpen, maar daar is geen reden voor om zo agressief te antwoorden met scheldtaal.

Ook vanavond bij de meeting houden we het gezellig. Als je niet in staat bent of geen zin hebt om dat te regelen, dan meldt je dat maar via PB. Verder heb ik nu ook geen zin om hier verder over door te gaan.

En Leagle, je weet wat er gezegd is...

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1053865

En vanaf nu gaat iedereen weer normaal doen en het hier gezellig houden. Ik heb jou alleen een positie lager gezet, omdat ik vindt dat het een beetje een rommel wordt met 2 leiders heb ik gemerkt en ik vaak het overzicht kwijt was. Ik heb je nog een kans gegeven voor meeting-organisator. Dus dat betekende niet dat ik je niet meer vertrouw of dergelijke wat je allemaal roept. Maar als je dat zelf niet wil, moet je allemaal niet klagen. Je hebt nog een kans gekregen om mee te blijven werken aan de clan, en als je dat zelf niet wil, maak er dan geen problemen van. Door de omstandigheden van laatste tijd is de sfeer al wat gedaald en dan kan ik begrijpen dat er tegenstrijdige berichten in het topic komen.

Sommige mensen (zoals ik) dachten dat je in die ene post bedoelde, met van die meetings, dan niemand er naartoe mocht (naar de meetings en trainingen). Ik ga ook niet alle posts daarvoor lezen wat je bedoelde, omdat het grootste gedeelte in die post over de clan ging en niet over buitenstaanders zoals leagle die je genoemd hebt. Mensen kunnen elkaar verkeerd begrijpen, maar daar is geen reden voor om zo agressief te antwoorden met scheldtaal.

Ook vanavond bij de meeting houden we het gezellig. Als je niet in staat bent of geen zin hebt om dat te regelen, dan meldt je dat maar via PB. Verder heb ik nu ook geen zin om hier verder over door te gaan.

En Leagle, je weet wat er gezegd is...

het gaat mij helemaal neit om die positie ik ben toch zelf opgestapt het gaat mij om het feit dat ik binnen 4 dagen al beschuldigt wordt door 6 clanmembers ONTERECHT

net alsof mogen jullie me niet ik ben altijd aardig geweest tegen jullie allemaal

en dan gaan jullie zo doen

daar wil ik alleen een uitleg over en dan kan je wel zeggen ik wil er geen woord over horen maar dan wordt het nooit uitgesproken en dan blijft de sfeer zo

dus jullie kunnen kiezen of we spreken dit normaal uit

of ik stap uit de clan

groet danny

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.