Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1053872
niet zo slim om hier te posten

straks krijg ik de schuld weer :@

En vanaf nu gaat iedereen weer normaal doen en het hier gezellig houden. Ik heb jou alleen een positie lager gezet, omdat ik vindt dat het een beetje een rommel wordt met 2 leiders heb ik gemerkt en ik vaak het overzicht kwijt was. Ik heb je nog een kans gegeven voor meeting-organisator. Dus dat betekende niet dat ik je niet meer vertrouw of dergelijke wat je allemaal roept. Maar als je dat zelf niet wil, moet je allemaal niet klagen. Je hebt nog een kans gekregen om mee te blijven werken aan de clan, en als je dat zelf niet wil, maak er dan geen problemen van. Door de omstandigheden van laatste tijd is de sfeer al wat gedaald en dan kan ik begrijpen dat er tegenstrijdige berichten in het topic komen.

Sommige mensen (zoals ik) dachten dat je in die ene post bedoelde, met van die meetings, dan niemand er naartoe mocht (naar de meetings en trainingen). Ik ga ook niet alle posts daarvoor lezen wat je bedoelde, omdat het grootste gedeelte in die post over de clan ging en niet over buitenstaanders zoals leagle die je genoemd hebt. Mensen kunnen elkaar verkeerd begrijpen, maar daar is geen reden voor om zo agressief te antwoorden met scheldtaal.

Ook vanavond bij de meeting houden we het gezellig. Als je niet in staat bent of geen zin hebt om dat te regelen, dan meldt je dat maar via PB. Verder heb ik nu ook geen zin om hier verder over door te gaan.

En Leagle, je weet wat er gezegd is...

het gaat mij helemaal neit om die positie ik ben toch zelf opgestapt het gaat mij om het feit dat ik binnen 4 dagen al beschuldigt wordt door 6 clanmembers ONTERECHT

net alsof mogen jullie me niet ik ben altijd aardig geweest tegen jullie allemaal

en dan gaan jullie zo doen

daar wil ik alleen een uitleg over en dan kan je wel zeggen ik wil er geen woord over horen maar dan wordt het nooit uitgesproken en dan blijft de sfeer zo

dus jullie kunnen kiezen of we spreken dit normaal uit

of ik stap uit de clan

groet danny

Misschien is het een goed plan om naar die 6 members een PB te sturen om het daar uit te leggen, want ik denk dat als we dat hier doen, dat er nog wel 3 pagina's bij komen ;) en ik heb al aangegeven daar geen zin in te hebben. Discussies via PB dus met die mensen.

Of je kiest zelf voor die andere keuze...

Geplaatst:
comment_1053876

En vanaf nu gaat iedereen weer normaal doen en het hier gezellig houden. Ik heb jou alleen een positie lager gezet, omdat ik vindt dat het een beetje een rommel wordt met 2 leiders heb ik gemerkt en ik vaak het overzicht kwijt was. Ik heb je nog een kans gegeven voor meeting-organisator. Dus dat betekende niet dat ik je niet meer vertrouw of dergelijke wat je allemaal roept. Maar als je dat zelf niet wil, moet je allemaal niet klagen. Je hebt nog een kans gekregen om mee te blijven werken aan de clan, en als je dat zelf niet wil, maak er dan geen problemen van. Door de omstandigheden van laatste tijd is de sfeer al wat gedaald en dan kan ik begrijpen dat er tegenstrijdige berichten in het topic komen.

Sommige mensen (zoals ik) dachten dat je in die ene post bedoelde, met van die meetings, dan niemand er naartoe mocht (naar de meetings en trainingen). Ik ga ook niet alle posts daarvoor lezen wat je bedoelde, omdat het grootste gedeelte in die post over de clan ging en niet over buitenstaanders zoals leagle die je genoemd hebt. Mensen kunnen elkaar verkeerd begrijpen, maar daar is geen reden voor om zo agressief te antwoorden met scheldtaal.

Ook vanavond bij de meeting houden we het gezellig. Als je niet in staat bent of geen zin hebt om dat te regelen, dan meldt je dat maar via PB. Verder heb ik nu ook geen zin om hier verder over door te gaan.

het gaat mij helemaal neit om die positie ik ben toch zelf opgestapt het gaat mij om het feit dat ik binnen 4 dagen al beschuldigt wordt door 6 clanmembers ONTERECHT

net alsof mogen jullie me niet ik ben altijd aardig geweest tegen jullie allemaal

daar wil ik alleen een uitleg over en dan kan je wel zeggen ik wil er geen woord over horen maar dan wordt het nooit uitgesproken en dan blijft de sfeer zo

of ik stap uit de clan

groet danny

Misschien is het een goed plan om naar die 6 members een PB te sturen om het daar uit te leggen, want ik denk dat als we dat hier doen, dat er nog wel 3 pagina's bij komen ;) en ik heb al aangegeven daar geen zin in te hebben. Discussies via PB dus met die mensen.

Of je kiest zelf voor die andere keuze...

ik stap eruit vanaf nu ik zie nu al dat er mensen niet normaal kunnen doen en het niet normaal willen doen

en het niet uit willen praten dus bij deze stap ik uit de clan

Geplaatst:
comment_1053878
stap maar uit de clan!!!!!!!!!!!!!

:dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

TOT NOOIT MEER ZIENS!!! :tu:

Dat is niet zo aardig van je Biocount :N

Gek he als er iemand in de clan zit die als een baby door blijft huilen tot ie zn zin krijgt.

Verder laat ik het er ook bij hiero in dit topic ten goede van de clan.

Vragen,klagen,zijken of wil je je hart luchten dan stuur je me maar een Prive bericht als het hiero nog om gaat..

ps dieko dit bericht was niet naar jou maar in het algemeen ;)

@ hieronder:

Liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand.

Bewerkt: door Biocount

Geplaatst:
comment_1053884

ja de baby weet het wel goett te vertalen of niet biocount

ik wil gewoon in een gezellige clan zitten als mensen mij dan gaan beschuldigen kan dat niet

daarbij het erbij laten zitten werkt neit de sfeer blijft dan hetzelfde

en er zijn mensen die het niet willen uitpraten dus dan rust mij geen andere keuze

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1053902
Ik doe dus vanavond de meeting om 20:00.

Jullie krijgen nog uitnodiging via PSN.

Zie jullie vanavond ;).

20.00 geen 19.00 toch.

Jah 20:00. Ben daarvoor ff naar feestje en moet ook nog eten. Maar ben wel op tijd ;)

Geplaatst:
comment_1053934

hallo allemaal

ik ben uit de clan gestapt en wil nog 1 ding kwijt

sommige mensen hier kunnen dood neervallen

die personen weten wel dat ik hun daarmee bedoel

de reden dat ik uit de clan ben gestapt is

ik werd overal van beschuldig

ik plaats een hele boze reactie

daarna stel ik voor om het uit te praten anders stap ik uit de clan

vervolgens krijg ik een reactie van stap maar lekker uit de clan

tot nooit meer ziens met allemaal vrolijke smileys erbij

dus ik stapte eruit

vervolgens is het onderwerp de meeting

niet 1 fucking persoon die zegt jammer ofso

dus bij deze

FUCK DE LIBERTYKILLERZ

het is de kutste clan op het forum als je zo omgaat me je clangenoten

dan kun je beter gelijk ophouden

en ik heb al een andere clan gevonden en hopen dat het daar beter gaat

TOT NOOIT MEER ZIENS sommige van jullie dan

FUCK DE LIBERTYKILLERZ

Geplaatst:
comment_1053949
hallo allemaal

ik ben uit de clan gestapt en wil nog 1 ding kwijt

sommige mensen hier kunnen dood neervallen

die personen weten wel dat ik hun daarmee bedoel

de reden dat ik uit de clan ben gestapt is

ik werd overal van beschuldig

ik plaats een hele boze reactie

daarna stel ik voor om het uit te praten anders stap ik uit de clan

vervolgens krijg ik een reactie van stap maar lekker uit de clan

tot nooit meer ziens met allemaal vrolijke smileys erbij

dus ik stapte eruit

vervolgens is het onderwerp de meeting

niet 1 fucking persoon die zegt jammer ofso

dus bij deze

FUCK DE LIBERTYKILLERZ

het is de kutste clan op het forum als je zo omgaat me je clangenoten

dan kun je beter gelijk ophouden

en ik heb al een andere clan gevonden en hopen dat het daar beter gaat

TOT NOOIT MEER ZIENS sommige van jullie dan

FUCK DE LIBERTYKILLERZ

Ik vind het wel jammer dat je uit de clan bent gestapt.

Je kon goed meetings en trainings organiseren en je kan goed teamwork spelen tijdens de clanwar.

Ik vind het heel jammer :cry:

Geplaatst:
comment_1053965

Normaal zijn we als crew bijzonder terughoudend als het gaat om ingrijpen in clan- en/of gangtopics, maar het begint een beetje uit de hand te lopen hier geloof ik. Wat er gebeurd is weet ik niet (en wil ik ook niet eens weten), maar ik begrijp dat door interne problemen HoutwormNL inmiddels de clan heeft verlaten. Dat is vervelend voor hem maar ik wil hier verder geen scheldtopics met de bijbehorende bewoordingen meer zien. Graag de discussie even achter de schermen voeren (voor zover nog noodzakelijk) maar graag even niet meer hier en-public ^_^

Geplaatst:
comment_1053968

of ik stap uit de clan

groet danny

Bericht weggehaald op verzoek.

Bewerkt: door -_-Alex-_-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.