Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 536.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1053971
niet zo slim om hier te posten

straks krijg ik de schuld weer :@

En vanaf nu gaat iedereen weer normaal doen en het hier gezellig houden. Ik heb jou alleen een positie lager gezet, omdat ik vindt dat het een beetje een rommel wordt met 2 leiders heb ik gemerkt en ik vaak het overzicht kwijt was. Ik heb je nog een kans gegeven voor meeting-organisator. Dus dat betekende niet dat ik je niet meer vertrouw of dergelijke wat je allemaal roept. Maar als je dat zelf niet wil, moet je allemaal niet klagen. Je hebt nog een kans gekregen om mee te blijven werken aan de clan, en als je dat zelf niet wil, maak er dan geen problemen van. Door de omstandigheden van laatste tijd is de sfeer al wat gedaald en dan kan ik begrijpen dat er tegenstrijdige berichten in het topic komen.

Sommige mensen (zoals ik) dachten dat je in die ene post bedoelde, met van die meetings, dan niemand er naartoe mocht (naar de meetings en trainingen). Ik ga ook niet alle posts daarvoor lezen wat je bedoelde, omdat het grootste gedeelte in die post over de clan ging en niet over buitenstaanders zoals leagle die je genoemd hebt. Mensen kunnen elkaar verkeerd begrijpen, maar daar is geen reden voor om zo agressief te antwoorden met scheldtaal.

Ook vanavond bij de meeting houden we het gezellig. Als je niet in staat bent of geen zin hebt om dat te regelen, dan meldt je dat maar via PB. Verder heb ik nu ook geen zin om hier verder over door te gaan.

En Leagle, je weet wat er gezegd is...

het gaat mij helemaal neit om die positie ik ben toch zelf opgestapt het gaat mij om het feit dat ik binnen 4 dagen al beschuldigt wordt door 6 clanmembers ONTERECHT

net alsof mogen jullie me niet ik ben altijd aardig geweest tegen jullie allemaal

en dan gaan jullie zo doen

daar wil ik alleen een uitleg over en dan kan je wel zeggen ik wil er geen woord over horen maar dan wordt het nooit uitgesproken en dan blijft de sfeer zo

dus jullie kunnen kiezen of we spreken dit normaal uit

of ik stap uit de clan

groet danny

Kunnen jullie het niet beter uitvechten op msn,

of met PB's ofzo? :S Danny, jij wilt andere niet

de dupe laten worden van conflicten tussen 2

personen, maar door jullie moeten wij dit nu

aanschouwen :$

PS Sheep: sorry voor mijn modgedrag.

ik vind wel dat jullie recht hebben om dit te weten dit is jullie clan toch? is het dan niet belangrijk om te weten wat hier rondspeelt?

Geplaatst:
comment_1053976

En vanaf nu gaat iedereen weer normaal doen en het hier gezellig houden. Ik heb jou alleen een positie lager gezet, omdat ik vindt dat het een beetje een rommel wordt met 2 leiders heb ik gemerkt en ik vaak het overzicht kwijt was. Ik heb je nog een kans gegeven voor meeting-organisator. Dus dat betekende niet dat ik je niet meer vertrouw of dergelijke wat je allemaal roept. Maar als je dat zelf niet wil, moet je allemaal niet klagen. Je hebt nog een kans gekregen om mee te blijven werken aan de clan, en als je dat zelf niet wil, maak er dan geen problemen van. Door de omstandigheden van laatste tijd is de sfeer al wat gedaald en dan kan ik begrijpen dat er tegenstrijdige berichten in het topic komen.

Sommige mensen (zoals ik) dachten dat je in die ene post bedoelde, met van die meetings, dan niemand er naartoe mocht (naar de meetings en trainingen). Ik ga ook niet alle posts daarvoor lezen wat je bedoelde, omdat het grootste gedeelte in die post over de clan ging en niet over buitenstaanders zoals leagle die je genoemd hebt. Mensen kunnen elkaar verkeerd begrijpen, maar daar is geen reden voor om zo agressief te antwoorden met scheldtaal.

Ook vanavond bij de meeting houden we het gezellig. Als je niet in staat bent of geen zin hebt om dat te regelen, dan meldt je dat maar via PB. Verder heb ik nu ook geen zin om hier verder over door te gaan.

het gaat mij helemaal neit om die positie ik ben toch zelf opgestapt het gaat mij om het feit dat ik binnen 4 dagen al beschuldigt wordt door 6 clanmembers ONTERECHT

net alsof mogen jullie me niet ik ben altijd aardig geweest tegen jullie allemaal

daar wil ik alleen een uitleg over en dan kan je wel zeggen ik wil er geen woord over horen maar dan wordt het nooit uitgesproken en dan blijft de sfeer zo

of ik stap uit de clan

groet danny

*Bericht weggehaald op verzoek*

ik vind wel dat jullie recht hebben om dit te weten dit is jullie clan toch? is het dan niet belangrijk om te weten wat hier rondspeelt?

Jawel, maar ehh, als 2 anderen ruzieën,

en dat deden ze openbaar, zoals wij 2

een korte tijd geleden, dan zouden

de lezers er de dupe van zijn, en dat wil

je toch ook niet? o.O

Geplaatst:
comment_1053977

of ik stap uit de clan

groet danny

*Bericht weggehaald op verzoek*

Jawel, maar ehh, als 2 anderen ruzieën,

en dat deden ze openbaar, zoals wij 2

een korte tijd geleden, dan zouden

de lezers er de dupe van zijn, en dat wil

je toch ook niet? o.O

ik wil dat helemaal niemand de dupe is daarom moet MOEST dit uitgesproken worden maar met zulke reacties kan dat niet

daarom ben ik opgestapt

en dit is ruzie binnen een clan dus ik vind dat de rest van de clan members ook recht heeft om dit te weten en zelf een mening hierover kunnen ontwikkelen

Geplaatst:
comment_1053979

Nog even iets duidelijker.......graag de discussie vanaf NU beëindigen. Als er over de redenen voor het vertrek van HoutwormNL nog nagesproken dient te worden mag dat natuurlijk, maar gewoon niet meer hier. De iniatiefnemers van deze clan willen hem graag gezellig houden en dat recht hebben ze. Dat mensen ruzie met elkaar hebben hoeft niet het hele forum te weten en is ook verder voor de rest niet zo boeiend.....

Geplaatst:
comment_1053996
Nog even iets duidelijker.......graag de discussie vanaf NU beëindigen. Als er over de redenen voor het vertrek van HoutwormNL nog nagesproken dient te worden mag dat natuurlijk, maar gewoon niet meer hier. De iniatiefnemers van deze clan willen hem graag gezellig houden en dat recht hebben ze. Dat mensen ruzie met elkaar hebben hoeft niet het hele forum te weten en is ook verder voor de rest niet zo boeiend.....

kan iemand me nog helpen met mijn headset

Geplaatst:
comment_1054004

Mensen, wat is er nou gebeurt in hemelsnaam? krijgen de clanleden nog een samenvatting wat er is gebeurt?

want ik heb alles gelezen, en ik snap er werkelijk waar geen sikkepit van.

ciaao

(van meeting van vanavond moet nog even kijken, ik spreek kai nog wel denk ik)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1054006
Mensen, wat is er nou gebeurt in hemelsnaam? krijgen de clanleden nog een samenvatting wat er is gebeurt?

ciaao

We gaan ieder geval deze discussie niet meer hier voeren. Als je vragen erover hebt kan dat via PB.

Geplaatst:
comment_1054008
Jij was toch de gene waarbij je headset wel werkte bij fifa09 (of een ander spel?)

Mocht ie het bij een ander spel wel doen en bij gta niet dan ligt het niet aan jou man.

haalt het dan iets uit dat ik een nieuwe headset koop?

Geplaatst:
comment_1054022
Jij was toch de gene waarbij je headset wel werkte bij fifa09 (of een ander spel?)

Mocht ie het bij een ander spel wel doen en bij gta niet dan ligt het niet aan jou man.

Nee.. Dit ligt aan GTA4 en dat moet Rockstars maken met een update..

Geplaatst:
comment_1054024

ciaao

We gaan ieder geval deze discussie niet meer hier voeren. Als je vragen erover hebt kan dat via PB.

oh ja dat vind ik ook wel best hoor, maar ik wil het gewoon even weten.

kan ik je direct over vanavond spreken.

Geplaatst:
comment_1054030

Nee.. Dit ligt aan GTA4 en dat moet Rockstars maken met een update..

ok bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.