Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1008268
klopt jij reed voorop ik 5 autos lengte daarachter en 5 autos lengte daarachter de rest op een kluitje

Haha die race was echt kl*te. er reden teveel auto's daaro xd

Geplaatst:
comment_1008655

dat viel best mee anders had je mij moeten laten hosten

maa rik denk eersder dat het een fout was in het spel of netwerk want iedereen was in 1 keer online toen kwam ik later weer online kreeg ik 20 pop ups:P die is online die is online die is online:P

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1008703
dat viel best mee anders had je mij moeten laten hosten

maa rik denk eersder dat het een fout was in het spel of netwerk want iedereen was in 1 keer online toen kwam ik later weer online kreeg ik 20 pop ups:P die is online die is online die is online:P

Jah idd. er waren problemen die dag met het Playstation Network. In de race vielen ook veel mensen weg.

Geplaatst:
comment_1008970

ja:D jabra is een bluetooth device toch? ga naar instellingen microfoon of chat weet niet zeker instellingen die connect via bluetooth dan heb je zon connect knopje op je jabra druk daar ook op dan zet je hem uit start het spel op tijdens multiplayer druk op connect knopje van je jabra en nu moet hij het doen:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1009572

Door omstandigheden is de meeting van vandaag (vrijdag 6 juni 2008) niet helemaal goed verlopen. Punten worden daardoor niet toegevoegd.

26.jpg

Door het EK voetbal zullen er minder meetings plaatsvinden. Als er meetings komen zullen ze in de middag plaatsvinden. Jullie horen nog een datum voor volgende week!.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1009739
Door omstandigheden is de meeting van vandaag (vrijdag 6 juni 2008) niet helemaal goed verlopen. Punten worden daardoor niet toegevoegd.

26.jpg

Door het EK voetbal zullen er minder meetings plaatsvinden. Als er meetings komen zullen ze in de middag plaatsvinden. Jullie horen nog een datum voor volgende week!.

blij dat ik er niet was:P

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1009762

26.jpg

blij dat ik er niet was:P

Hehe :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1010951
Wanner houden jullie weer een meeting?

ik ben er bij !!

ergens volgende week maar ik ben het er et hele ek niet bij moet smiddags werken

Waarschijnlijk zaterdagmiddag...

Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk ;)

Geplaatst:
comment_1011071

Ik had dan eindelijk eens tijd om bij een meeting te zijn, valt ie wel weg. The connection to one or more players has lost, returning to singleplayer. Daarna heeft onze vreselijk vriendelijke Clanleader (bedankt daarvoor :) ) Mij weer proberen te inviten, maar dan stond er game doesn't exist anymore... Dusja, vond ik wel k*t. Maar ik hoop dat R* meer servers aanmaakt, en dan zal alles wel beter gaan!

Alvast tot nog eens! :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1011225
Ik had dan eindelijk eens tijd om bij een meeting te zijn, valt ie wel weg. The connection to one or more players has lost, returning to singleplayer. Daarna heeft onze vreselijk vriendelijke Clanleader (bedankt daarvoor :) ) Mij weer proberen te inviten, maar dan stond er game doesn't exist anymore... Dusja, vond ik wel k*t. Maar ik hoop dat R* meer servers aanmaakt, en dan zal alles wel beter gaan!

Alvast tot nog eens! :D

Dat probleem heb ik ook erg vaak als ik bij iemand wil gaan joinen. Anders moeten we een keer Party Mode doen, maar het probleem is dan dat er geen punten verdiend kunnen worden :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.