Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1056283
Even snel wat in elkaar gezet voor de eerste keer op die site :puh:

*afbeelding*

Haha xD :schater:

hahahaha :schater:

Omg xD Ik heb er ook een gemaakt, maar die is gewoon té hard.

Show Show Show Show!

Graag bericht lezen hier.

jammer had die van alex ook graag willen zien

Lijkt me niet verstandig om dat hier te laten zien :puh:

Geplaatst:
comment_1056287

*afbeelding*

Show Show Show Show!

:puh:

Geplaatst:
comment_1056303

*afbeelding*

Show Show Show Show!

Was idd best wel hard. Maar ik heb een nieuwe,

minder harde en iets grappigere (vind ik zelf)

gemaakt, en die kun je aanvragen via PB :$

Geplaatst:
comment_1056324

*afbeelding*

Show Show Show Show!

Was idd best wel hard. Maar ik heb een nieuwe,

minder harde en iets grappigere (vind ik zelf)

gemaakt, en die kun je aanvragen via PB :$

mag uik hem zien?

Geplaatst:
comment_1056392

Even een melding: Mijn PS3 heeft connenctieproblemen en daarom heb ik nu naar Sony gebeld en ik ga mijn PS3 dus 4 a 5 weken kwijt zijn... Ik zou dus heel graag vragen of je me niet op inactief zou willen zetten aangezien ik een geldige reden heb :D

Bedankt! :D

Geplaatst:
comment_1056394
Even een melding: Mijn PS3 heeft connenctieproblemen en daarom heb ik nu naar Sony gebeld en ik ga mijn PS3 dus 4 a 5 weken kwijt zijn... Ik zou dus heel graag vragen of je me niet op inactief zou willen zetten aangezien ik een geldige reden heb :D

hoop dat hij snel gemaakt word

Geplaatst:
comment_1056517

Ik zal 't doorgeven zodra ik 'm spreek op msn :)

Geplaatst:
comment_1056522

Ik zal 't doorgeven zodra ik 'm spreek op msn :)

maar alex wie had die afbeelding nu het eerste gezegd?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1056534

In de ledenlijst staat een kolom met "opmerking". Als je een geldige reden heb dat je niet online kan komen, komt dat daarachter en hoef je je dus geen zorgen te maken. Mensen worden alleen inactief als ze niks melden en een paar meetings/weken niet komen. Maar ik zal de reden achter je naam zetten ;)

Ik was een tijdje weg, ik was namelijk op vakantie :D Dus nu zullen jullie het weer moeilijk krijgen tijdens deathmatches. Of niet :7

Welkom terug man ;) Heb je fijne vakantie gehad?

Geplaatst:
comment_1056603

Maar nog een vraagje, hoe kan je zien of ik of iemand anders als inactief staat?

Want ik ben ongeveer 3 meeting niet gekomen, en heb de vraag of ik nu inactief ben.

Volgende meeting zal ik waarschijnlijk komen, de andere waar ik niet was, was omdat ik even geen online wou spelen, door houtworm.

Gelukkig wist Alex mij weer TDM te laten spelen, zonder dat ik het eigenlijk erachter kwam totdat ik in-game stond.

Dus de volgende is er grote kans dat ik kom.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1056607
Maar nog een vraagje, hoe kan je zien of ik of iemand anders als inactief staat?

Want ik ben ongeveer 3 meeting niet gekomen, en heb de vraag of ik nu inactief ben.

Volgende meeting zal ik waarschijnlijk komen, de andere waar ik niet was, was omdat ik even geen online wou spelen, door houtworm.

Gelukkig wist Alex mij weer TDM te laten spelen, zonder dat ik het eigenlijk erachter kwam totdat ik in-game stond.

Ik hou zelf een beetje bij wie wat doet. Ik zie jou bijvoorbeeld nog regelmatig hier posten in dit forum en je staat hoog in de lijst van de ledenlijst, dus voor jou gene problemen. Het ligt allemaal beetje aan omstandigheden wanneer je inactief wordt gezet ;)

Geplaatst:
comment_1056637

Ik hou zelf een beetje bij wie wat doet. Ik zie jou bijvoorbeeld nog regelmatig hier posten in dit forum en je staat hoog in de lijst van de ledenlijst, dus voor jou gene problemen. Het ligt allemaal beetje aan omstandigheden wanneer je inactief wordt gezet ;)

is er vandaag een meeting?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.