Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1011454

We kunnen ook eens dit gaan proberen:

of dit

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>">
src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Geplaatst:
comment_1011708

ja:D die zijn leuk allebijde al ontdekt maar ik heb mijn psn id verandert is nu geen houtworm maar is nu HoutwormNL

heb et verandert omdat franse mensen mij toevoegen

owjah iedere nederlander die in me lijst zat zit er nog steeds in:D

Geplaatst:
comment_1011740

of dit

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>">
src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Met die auto deden kai bio en ik maar wij kwamen verder dan dit filmpje xD

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1011747
ja:D die zijn leuk allebijde al ontdekt maar ik heb mijn psn id verandert is nu geen houtworm maar is nu HoutwormNL

heb et verandert omdat franse mensen mij toevoegen

owjah iedere nederlander die in me lijst zat zit er nog steeds in:D

Ik zal je nieuwe PSN toevoegen en veranderen in de lijst ;)

of dit

src="
src="

De glitches in deze filmpjes hebben sommige in de clan al idd gedaan. we kunnen altijd nog eens een een paar uur in de Party Mode besteden met zoveel mogelijk mensen om wat van die glitches uit te voeren ;)

Geplaatst:
comment_1012573

ik heb ook een leuke glitch gevonden werkt jammer genoeg alleen in single player

heb een leuke gevonden hierdoor wordt je helemaal onzichtbaar (weet niet of het werkt op x box)

1. bel packie zeg dat je een bom nodig hebt

2. plaats de bom onder een taxi ZORG DAT JE IN NORTH HOLLAND BENT

3. ga als passagier in de taxi zitten kies een locatie

4. bel packie voor ontsteking

5. zodra je respawnt NIET BEWEGEN

6. pak je sniper en zoom helemaal tot aan de voet van de heuvel op de weg

7. als je je sniper wegdoet merk je dat je ontzichtbaar bent

8. je wordt weer normaal door als passagier in een taxi te stappen of te respawnen

heb de zoekmachine gebruikt maar niks gevonden

gr danny

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1012602
ik heb ook een leuke glitch gevonden werkt jammer genoeg alleen in single player

heb een leuke gevonden hierdoor wordt je helemaal onzichtbaar (weet niet of het werkt op x box)

1. bel packie zeg dat je een bom nodig hebt

2. plaats de bom onder een taxi ZORG DAT JE IN NORTH HOLLAND BENT

3. ga als passagier in de taxi zitten kies een locatie

4. bel packie voor ontsteking

5. zodra je respawnt NIET BEWEGEN

6. pak je sniper en zoom helemaal tot aan de voet van de heuvel op de weg

7. als je je sniper wegdoet merk je dat je ontzichtbaar bent

8. je wordt weer normaal door als passagier in een taxi te stappen of te respawnen

heb de zoekmachine gebruikt maar niks gevonden

gr danny

haha lachen, is ff een keer proberen. Moet ik alleen niet me "kapotte" controller nemen als gaat hij bewegen bij het ziekenhuis :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1013456

meetingsbu2.png

Er komt weer een meeting aan. Wegens Nederland-Frankrijk op vrijdag verschuift de meeting deze week naar zaterdag om 15:00 en 20:00.

Om 15:00 is er een training. Wanneer er veel mensen hier naartoe komen wordt het gerekend als een meeting en worden er gamemodes gespeelt voor punten. In de training worden eventueel ook gevonden glitches/bugs getest. (Party mode)

In de meeting van 20:00 worden er alleen gamemodes gespeelt voor punten dus. Welke gamemodes er gespeelt worden is nog onbekend. Suggesties kunnen altijd in de lobby van de game of in dit topic bekend worden gemaakt.

Game: Grand Theft Auto IV
Categorie: Training - Party Mode
Personen: 16
Console: Sony Playstation 3
Datum: Zaterdag 13 juni 2008
Tijd: 15:00
Opmerkingen: Bij meer opkomst van leden wordt de training vervangen voor een meeting.

Game: Grand Theft Auto IV
Categorie: Suggesties zijn te melden!
Personen: 16
Console: Sony Playstation 3
Datum: Zaterdag 13 juni 2008
Tijd: 20:00
Opmerkingen: Dit is alleen een meeting!

Geplaatst:
comment_1014338

Clanleden,

Ik vroeg me af of jullie interesse hebben in het Clan Tournement dat FTO D-1 organiseert. Het wordt een competitiegericht tournooi, met uiteindelijk één winnaar.

Hij wordt ergens in het begin van de grote vakantie gehouden. Mijn vraag aan jullie is; Durven jullie het aan hier aan mee te doen? En je naam als Clan waar te maken?

Meld je dan snel aan in ons Recrutementtopic van het GTAIV-MP Clan Tournement.

Voor de LibertyKillerZ geld natuurlijk dat zij zich al hebben ingeschreven. Houd het topic vanaf nu in de gate. Zodra er een minimum aantal aanmeldingen is, geven we een gil!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1014342
Clanleden,

Ik vroeg me af of jullie interesse hebben in het Clan Tournement dat FTO D-1 organiseert. Het wordt een competitiegericht tournooi, met uiteindelijk één winnaar.

Hij wordt ergens in het begin van de grote vakantie gehouden. Mijn vraag aan jullie is; Durven jullie het aan hier aan mee te doen? En je naam als Clan waar te maken?

Meld je dan snel aan in ons Recrutementtopic van het GTAIV-MP Clan Tournement.

Voor de LibertyKillerZ geld natuurlijk dat zij zich al hebben ingeschreven. Houd het topic vanaf nu in de gate. Zodra er een minimum aantal aanmeldingen is, geven we een gil!

Oké is goed ;) Dan maken we de lijst met spelers die meegaan ook even af.

Lijst met leden voor het toernooi:

Spelers Reservespelers
1. Kai-ShockWave 1. -
2. Biocount 2. -
3. -La Marcel#
4. -
5. -

Mensen die zich hebben ingeschreven voor dit toernooi zijn: (inschrijven mogelijk tot Vrijdag 6 juni 2008)

-La Marcel#, Dieko, Biocount. osmgek11

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.