Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1059221
Om 8 uur ben ik bij het Tribunaal in Den Haag.

Ik ga daar een kijkje nemen want Kradic is daar van afgeleverd.

Ik kom snel naar de training als het kan.

ok veel plezier daar he

Geplaatst:
comment_1059282

ok veel plezier daar he

Ik ga toch maar niet.

Ik kom vanavond dus wel.

Geplaatst:
comment_1059283

Om 20 uur is ook forum racen. En ik heb iets heel raars, ik weet niet wie dat nog meer heeft: Na de update van PSN komt er elke keer vlak nadat een multiplayer potje is gestart de mededeling "disconnected from game session. Returning to single player". Dat wordt denk ik geen racen voor mij :N

Geplaatst:
comment_1059302

ok veel plezier daar he

Ik ga toch maar niet.

Ik kom vanavond dus wel.

ok

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1059449

Beste leden,

Sinds we de nieuwe blog hebben gekregen, wil zou ik graag willen dat alle activiteiten daar verder gaan.

Omdat er laatst veel spelletjes georganiseerd worden, is ook daar een speciaal item voor: LibertyGames. Ik dacht dat sommige hier bezig waren met galgje, dat spel kunnen jullie hier voortzetten zodat alle onderwerpen een beetje bij elkaar blijven, en niet alles door elkaar heen loopt ;) Na het spel kunnen er indat zelfde item andere spelletjes georganiseerd worden :)

Forumspelletjes: Klik hier!

De Ledenlijst: Klik hier!

Er komen nog meer onderwerpen op ;)

Het hele blog is hier te vinden?

Geplaatst:
comment_1059458

wat was er een leuke race vandaag :tu:

niet omdat ik gewonnen heb hoor maar ik was aan het rijden met een redelijk groote voorsprong bots ik en begin te slippen dan kwam daar ferryN kon juist terug doorrijden en hij rijdt vlak achter mij dan zat ik letterlijk op het puntje van mijn stoel wan maakte ik 1 foutje dan had ferryN gewonnen (niet dat ik het erg had gevonden) en ik heb dan juist gewonnen

echt ferryN jij bent een FANTASTISCHE racer

Geplaatst:
comment_1059479

niet omdat ik gewonnen heb hoor maar ik was aan het rijden met een redelijk groote voorsprong bots ik en begin te slippen dan kwam daar ferryN kon juist terug doorrijden en hij rijdt vlak achter mij dan zat ik letterlijk op het puntje van mijn stoel wan maakte ik 1 foutje dan had ferryN gewonnen (niet dat ik het erg had gevonden) en ik heb dan juist gewonnen

ik vondt het kut kon niet meer mee doen

maar wel goed dat je gewopnnen hebt

(600ste berict)

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Geplaatst:
comment_1059508

(600ste berict)

dankje en felicitaties met 600ste post :dans:

Geplaatst:
comment_1059516

(600ste berict)

dankje en felicitaties met 600ste post :dans:

bedankt

Geplaatst:
comment_1059716

wie komt er morgen allemaal naar mijn meeting??

hij is half 3 morgen.

enne als jullie joppie-saus nog niet in de vriendenlijst van PSN hebben, voeg dan ff toe!

CU 2morrow! @ half 3 :cya:

Geplaatst:
comment_1059847

hij is half 3 morgen.

enne als jullie joppie-saus nog niet in de vriendenlijst van PSN hebben, voeg dan ff toe!

kzal proberen te komen kan niks beloven k staa toch bij je friend hé: svenw1

Geplaatst:
comment_1059935

hij is half 3 morgen.

Ik weet nog niet zeker of ik kom morgen,

mijn oma denkt me te kunnen verslaan met dammen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.