Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1060953
zou je in de toekomst de meetings niet 's avonds kunnen doen want het uur van nu komt voor veel mensen niet goed uit en voor mij past het ook heel slecht

nu snap ik er ff niets van; moet het nou wel of niet s'avonds??

trouwens er zijn ook voor mensen waarbij het uur van nu wel goed uitkomt; en zo zal er altijd wel iemand s'middags willen en s'avonds.

Geplaatst:
comment_1061037
oke vanmiddag lekker knalluuuh,

voor de laatse keer; ook zeker voor de nieuwelingen!:

zorg dat je joppie-saus in je vriendenlijst op PSN hebt!

want bij sommige lukt het niet om toe te voegen dus dan moet je mij maar toevoegen!

oke half 3 is het :cya: lekker DM, TDM, turf war (mijn favo spel ^_^ ), en misschien nog op aanvraag! :tu:

Joppie ik kan niet komen.

Waarom doen we het niet vanavond?dan kan ik wel

omdat ik smiddags veel chiller vind; er zijn al genoeg meetings/trainings s'avonds dus.

P.s. ; Marcel, leuke nieuwe avater heb ik hé :puh:

zou je in de toekomst de meetings niet 's avonds kunnen doen want het uur van nu komt voor veel mensen niet goed uit en voor mij past het ook heel slecht

Hoezo niet 's avonds? om 8 uur zal er juist meer tijd zijn

dan om een tijdstip als 15:00 of 17:00/18:00.

Om 15:00 zullen veel mensen nog op werk of op school zijn,

en rond een uur of 5, 6 zullen veel mensen aan het eten zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1061048

Ik denk dat dit een mooi moment is om dat uit te proberen. Ik weet ongeveer hoe het er ok vrijdag aan toe ging om 20:00 (aantal mensen e.d.). We zullen zien hoeveel er nu komen ;) De meeting van zondag om 10:00 is ook een proef om te kijken :) eenmalig dus.

Geplaatst:
comment_1061236
Ik denk dat dit een mooi moment is om dat uit te proberen. Ik weet ongeveer hoe het er ok vrijdag aan toe ging om 20:00 (aantal mensen e.d.). We zullen zien hoeveel er nu komen ;) De meeting van zondag om 10:00 is ook een proef om te kijken :) eenmalig dus.

vandaag is het meeting ben er klaar voor

ow is al geweest

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Geplaatst:
comment_1061347
Hij was wel leuk. Bij de eerste deathmatch kwam ik er pas op het laatst bij en ik had maar twee kills :'( De Turf war was het leukst vond ik.

ok jammer dat ik er niet bij klon zijn

Geplaatst:
comment_1061429

Vandaag kon ik niet bij de meeting zijn, omdat ik moest werken, en woensdags was ik niet thuis, maar sliep ik bij n maat van me, die woont 15 kilometertjes verder, was daar van dinsdag tm donderdag. ( en 's avonds natuurlijk naar DONDERDAG MEPPEL DAG 1 en al feest) en toen moest ik dag erna weer werken, vandaag dus,

en zondag zal ik er ook niet zijn want mijn vriendin komt na 6 weken missen eindelijk zaterdag terug, dus ik zal daar wel weer niet voor 1 u weggaan, en ik ga niet mijn wekker voor zoiets zetten. want moet maandag tm vrijdag gewoon werken.

Leon

Bewerkt: door leonpwner

Geplaatst:
comment_1061433
Vandaag kon ik niet bij de meeting zijn, omdat ik moest werken, en woensdags was ik niet thuis, maar sliep ik bij n maat van me, die woont 15 kilometertjes verder, was daar van dinsdag tm donderdag. ( en 's avonds natuurlijk naar DONDERDAG MEPPEL DAG 1 en al feest) en toen moest ik dag erna weer werken, vandaag dus,

en zondag zal ik er ook niet zijn want mijn vriendin komt na 6 weken missen eindelijk zaterdag terug, dus ik zal daar wel weer niet voor 1 u weggaan, en ik ga niet mijn wekker voor zoiets zetten. want moet maandag tm vrijdag gewoon werken.

Leon

het is hier rustig

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1061772

Beetje laat misschien maar ik wil Marcel feliciteren

:D

Hij heeft de 1000ste post van dit topic neergezet :D Namelijk hier.

taart.jpg

Marcel heeft 171 berichten.

Of begrijp ik het niet?

Hij heeft de 1000st post van dit topic neergezet :)

Geplaatst:
comment_1061775

taart.jpg

Of begrijp ik het niet?

OOOh

Ik dacht dat bedoelde dat zijn 1000st post had neergezet.

Ik snap het al.

Bedank Kai _O_

Geplaatst:
comment_1061876

taart.jpg

Of begrijp ik het niet?

OOOh

Ik dacht dat bedoelde dat zijn 1000st post had neergezet.

Ik snap het al.

Bedank Kai _O_

lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.