Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1063347
ik heb maar 3 dingen kunnen doen bij de meeting maar dan bleef cops en crooks weer hangen :cry: en daarna was er iets met mijn kut[/font] interenet en kon ik niet meer meedoen :duh:

ai dat is niet goed

maar heb je wel plezier gehad?

Geplaatst:
comment_1063381
ik heb maar 3 dingen kunnen doen bij de meeting maar dan bleef cops en crooks weer hangen :cry: en daarna was er iets met mijn kut[/font] interenet en kon ik niet meer meedoen :duh:

ai dat is niet goed

eigenlijk niet ,met deathmatch was ik kut[/font] slecht en met racen had ik geen zin meer en dan bleef ik maar stil staan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1063386
hey het is niet omdat we een blog hebben dat het topic niet meer te gebruiken is want het word precies niet meer gebruikt :cya:

ps:kai heb je een nieuwe sign ^_^

Tja, geen idee. Sinds de blog zijn veel daarheen :puh:

Jah heb me sigs eens in het donker gezet met wat lichten :puh:

zo raken we nooit aan de 200ste post he

2000 zal je bedoelen :puh:

sorry foutje en hoe was de ùmeeting?

Prima. Op een gegeven moment had iemand een paar vrienden uitgenodigd waardoor het een zooitje werd. toen hebben we maar Free Mode gedaan. Dus een herhaling aan de leden: geen buitenstaanders uitnodigen omdat het dan allemaal moeilijker voor mij wordt om de punten te noteren!

Geplaatst:
comment_1063395
hey het is niet omdat we een blog hebben dat het topic niet meer te gebruiken is want het word precies niet meer gebruikt :cya:

2000 zal je bedoelen :puh:

sorry foutje en hoe was de ùmeeting?

Prima. Op een gegeven moment had iemand een paar vrienden uitgenodigd waardoor het een zooitje werd. toen hebben we maar Free Mode gedaan. Dus een herhaling aan de leden: geen buitenstaanders uitnodigen omdat het dan allemaal moeilijker voor mij wordt om de punten te noteren!

doe ik ook soms maar wel degene die nederlands spreken en waar ik van dacht dat ze in declan zaten bijvoorbeeld sjorszzz & krrooom

Geplaatst:
comment_1063396

ai dat is niet goed

eigenlijk niet ,met deathmatch was ik kut[/font] slecht en met racen had ik geen zin meer en dan bleef ik maar stil staan

als ik verlies doe ik dat ook soms :puh:

Geplaatst:
comment_1063520
800ste bericht

Ik wil geen ruzie uitlokken hor,

Maar ik vind jou een dikke spammer :cya:

sorry ik ben zo blij met mijn 800ste post dat kik hem hier nog wou bijzetten

Geplaatst:
comment_1063521

Met de meeting vanmiddag bleef hij na de tweede race vasthangen met laden. Toen hebben jullie niets meer van me gezien.

@Biocount: Sorry dat ik je duwde, ieder keer als ik toevallig even de controle verloor, was jij daar toevallig :puh: En ramde ik tegen je aan.

@hieronder: wat je zegt.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1063584
Met de meeting vanmiddag bleef hij na de tweede race vasthangen met laden. Toen hebben jullie niets meer van me gezien.

@Biocount: Sorry dat ik je duwde, ieder keer als ik toevallig even de controle verloor, was jij daar toevallig :puh: En ramde ik tegen je aan.

lol

Geplaatst:
comment_1063753

Postcount gaat gewoon door toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.