Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1066057
ergens heb ik 't gevoel dat er de komende week nog 3, 4 zullen volgen :(

jij denkt zeker dat ik ook nog ga overlopen :{

maar daarover heb ik maar 1 belangrijke zing over te zeggen "libertykillerz 4 life" _O__O_

en voor degene die overlopen doe maar wij hebben geen veraders nodig :Y

Geplaatst:
comment_1066063

ik denk dat ik weet waarom alakadabra is overgestapt dit topic loopt een beetje dood en dat van een nieuwe clan dat word meer gebruikt denk ik :?

en trouwens zo iemand als hem hebben we toch niet nodig :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1066084
ik denk dat ik weet waarom alakadabra is overgestapt dit topic loopt een beetje dood en dat van een nieuwe clan dat word meer gebruikt denk ik :?

en trouwens zo iemand als hem hebben we toch niet nodig :Y

Moest ie maar meer op de BLOG bekijken :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1066294
eigenlijk word de blog ook niet zoveel gebruikt :cya:

Als je eens op een item klikt. Kan je daaronder op "Reacties" klikken, en daar staan de posts, waar we er nu 130 van hebben in 1 week bestaan :puh:

A.s. Vrijdag worden er weer nieuwe items toegevoegd :D

Verder is vanavond training.

De signature's en avatars zijn toegevoegd aan de BLOG. Dus die zijn vanaf nu weer bruikbaar :)

Link naar "Graphics"

Geplaatst:
comment_1066546
hej,

ik ga uit de clan. <----- dit lees ik wel vaak de laatste tijd.. waarom gaan veel mensen de clan uit?

en NEE. ik BLIJF in de clan :Y

later

Wow ik schrok echt toen ik de eerste regel las, maar gelukkig het was anders :puh:

En goed dat je blijft Nick! :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1066572
hej,

ik ga uit de clan. <----- dit lees ik wel vaak de laatste tijd.. waarom gaan veel mensen de clan uit?

later

Wow ik schrok echt toen ik de eerste regel las, maar gelukkig het was anders :puh:

Om de screen te laten zien in je handtekening, kan je deze code in je handtekening zetten Tim: :puh:

[img=http://img389.imageshack.us/img389/1959/handtekeningof5.png]

Geplaatst:
comment_1066590
hej,

later

hahaha LOL:P

ik ga zeker niet uit deze clan:D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1066726

agendacc9.png

Nog een mededeling voor alle clanmembers: Klik hier voor de mededeling.

Ik zet, naast de meetings in de blog, ook hier even de data's neer. voor mensen die info willen over de ranking e.e.d, alles is te vinden in de BLOG. A.s. vrijdag komen er weer nieuwe fun rubrieken ;)

Vrijdag 8 augustus 2008

Organisatie: joppie-saus
Categorie: Deatmatch
Personen: Max 16
Console: Playstation 3
Tijd: 14:30
Opmerkingen: -

Zondag 10 augustus 2008

Organisatie: Kai-ShockWave
Categorie: Alle mode's
Personen: Max 16
Console: Playstation 3
Tijd: 15:00
Opmerkingen: -

Geplaatst:
comment_1066767
hej kai :cya: waarom ging je zo vroeg weg :?

ps:ik zoek al een tijdje naar een skill je weet wel iets wat ik goed kan en ik had een vraagje is "verliezen" een skill :7

Hij vond dat er te weinig mensen waren, dus hij gaat nu proberen ff wat mensen te zoeken :)

Enne zo goed ben je toch niet in verliezen? :puh: Met de TD ging het aardig goed bij jou! :D

Geplaatst:
comment_1066770
hej kai :cya: waarom ging je zo vroeg weg :?

ps:ik zoek al een tijdje naar een skill je weet wel iets wat ik goed kan en ik had een vraagje is "verliezen" een skill :7

Hij vond dat er te weinig mensen waren, dus hij gaat nu proberen ff wat mensen te zoeken :)

Enne zo goed ben je toch niet in verliezen? :puh: Met de TD ging het aardig goed bij jou! :D

ja dat vond ik goed gedaan het was 1 van mijn betere matchen :dans: maar julie waren veel te goed _O__O__O__O__O__O__O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.