Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1066778
hej kai :cya: waarom ging je zo vroeg weg :?

ps:ik zoek al een tijdje naar een skill je weet wel iets wat ik goed kan en ik had een vraagje is "verliezen" een skill :7

Hij vond dat er te weinig mensen waren, dus hij gaat nu proberen ff wat mensen te zoeken :)

Enne zo goed ben je toch niet in verliezen? :puh: Met de TD ging het aardig goed bij jou! :D

ja dat vond ik goed gedaan het was 1 van mijn betere matchen :dans: maar julie waren veel te goed _O__O__O__O__O__O__O_

nou vooral Nick hoor :puh:

Bij de normale DM kwam ik pas een beetje op gang ;)

Geplaatst:
comment_1066791

ps:ik zoek al een tijdje naar een skill je weet wel iets wat ik goed kan en ik had een vraagje is "verliezen" een skill :7

Hij vond dat er te weinig mensen waren, dus hij gaat nu proberen ff wat mensen te zoeken :)

Enne zo goed ben je toch niet in verliezen? :puh: Met de TD ging het aardig goed bij jou! :D

ja dat vond ik goed gedaan het was 1 van mijn betere matchen :dans: maar julie waren veel te goed _O__O__O__O__O__O__O_

nou vooral Nick hoor :puh:

Bij de normale DM kwam ik pas een beetje op gang ;)

dat merkte ik ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1067274

idd, we waren met weinig personen wat niet echt leuk was, vond ik zelf en me headset begaf het ook weer :7

En het ging niet om verliezen, maar met meerdere personen is het leuker en dat had ook meer verwacht vandaag daarom, en daar zijn die meetings voor :puh: Iedereen krijgt nog een PB van mij.

Geplaatst:
comment_1067887

ahh,

die meeting van morgen kan ik waarschijnlijk niet bij zijn want ik moet werken..

maar ik moet vroeg beginnen dus ben ik misschien wel om half 3 klaar dus ik kan wat later zijn ok? ^_^

:cya:

PS: iemand zin om vanavond een beetje te kloten gta 4 online?

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:
comment_1068036

Morgenavond een teamdeathmatch? Is maar een voorstel aan m'n clangenoten, geen afspraak met de drie muskettiers.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1068066
ahh,

die meeting van morgen kan ik waarschijnlijk niet bij zijn want ik moet werken..

maar ik moet vroeg beginnen dus ben ik misschien wel om half 3 klaar dus ik kan wat later zijn ok? ^_^

:cya:

PS: iemand zin om vanavond een beetje te kloten gta 4 online?

na mijn race kom ik wel ff :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.