Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1070533
nog een vraagje wie is die houtje eigenlijks lees hier veel negatief commentaar over hem

is hij een lid?

want ik houd niet zo van die rivaliteit

hij was de co-leader (maar das al een tijd geleden) maar hij was een agressief persoon iemand die we hier niet nodig hebben maar wees niet bang hij is verbannen van het forum :Y:engel:

Geplaatst:
comment_1070536
Hallo ben ook nieuw. mij psn is nl-frank-nl

iedereen hier mag me toevoegen

hetzelfde voorjou voeg mij maar toe want ik ben te lui om de trappen op te lopen en de tv aan te zetten en de ps3 aan te zetten enz

btw : het is svenw1

Geplaatst:
comment_1070539
gelukkig

maar waarom was hij dan co leader als hij zo agressief was?

daarvoor viel het nog mee maar hij dacht dat iedereen tegen hem was maar eigenlijk zeiden we gewoon dat hij een fout maakte maar hij dacht dan altijd dat wij iets tegen hem hadden

snap je het nog ^_^

Geplaatst:
comment_1070556
nog een vraagje wie is die houtje eigenlijks lees hier veel negatief commentaar over hem

is hij een lid?

want ik houd niet zo van die rivaliteit

Houtje is HoutwormNL, hij is vannacht

verbannen (na lang wachten :D),

en ehh, in dit topic mag alleen gepost

worden door leden, sorry.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.