Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1070558
nog een vraagje wie is die houtje eigenlijks lees hier veel negatief commentaar over hem

is hij een lid?

want ik houd niet zo van die rivaliteit

Houtje is HoutwormNL, hij is vannacht

verbannen (na lang wachten :D),

en ehh, in dit topic mag alleen gepost

worden door leden, sorry.

hij zit in onze clan hij is een nieuw lid

Geplaatst:
comment_1070559
nog een vraagje wie is die houtje eigenlijks lees hier veel negatief commentaar over hem

is hij een lid?

Hij is een lid :D

Geplaatst:
comment_1070565

is hij een lid?

En de reden dat ie agressief was.

Maar hij had ook een veel te hoge eigendunk van zich zelf.

Kijk maar eens in MP General/trefpunt.

Geplaatst:
comment_1070575
is hij HoutwormNL?

want dan moet hij wel erg goed zijn om 2 van deze clan te verslaan

Hij was ook best goed, maar hij begon een beetje te veel te denken, en wou in zijn eentje tegen 5 man enzo spelen.

Om zijn strategie te verbeteren, maar dat doe je eigenlijk op een andere manier.

Geplaatst:
comment_1070627

sorry dat ik hier weer ff een verdwaald postje plaats maar na het lezen van pagina 79 moet ik hier toch echt ff iets rechtzetten... leagle en draak zijn niet de sterksten??? ff kleine reminder ten eerste is de uitslag van de laatste clan battle 5-0 voor ons dus dat zegt al wat denk ik, daarnaast heb ik alleen tegen 3 van jullie poppetjes gespeeld en ook nog gewonnen... dus ik denk niet dat de libertykillerz al te grote mondjes moeten hebben

daarnaast heb ik van houtworm gewonnen (die volgens jullie best goed is) en timking 9 van de 10 keer dat we gewoon savonds ff een tdm doen winnen we van je...

Bewerkt: door Leagle

Geplaatst:
comment_1070628
sorry dat ik hier weer ff een verdwaald postje plaats maar na het lezen van pagina 79 moet ik hier toch echt ff iets rechtzetten... leagle en draak zijn niet de sterksten??? ff kleine reminder ten eerste is de uitslag van de laatste clan battle 5-0 voor ons dus dat zegt al wat denk ik, daarnaast heb ik alleen tegen 3 van jullie poppetjes gespeeld en ook nog gewonnen... dus ik denk niet dat de libertykillerz al te grote mondjes moeten hebben

daarnaast heb ik van houtworm gewonnen (die volgens jullie best goed is) en timking 9 van de 10 keer dat we gewoon savonds ff een tdm doen winnen we van je...

Dus je komt hier even langs pronken?

En er staat, zijn niet de moeilijkste, niet de sterkste.

Als mensen die tegen jullie gaan spelen een goeie techniek hebben, dan kunnen ze best winnen.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1070630

ja zo kun je het gerust stellen ja... pronken en rectificeren

er is inderdaad een minimale kans aanwezig dat de uitdagers kunnen winnen... maar die kans zou ik niet te hoog achten

Bewerkt: door Leagle

Geplaatst:
comment_1070638
is hij HoutwormNL?

want dan moet hij wel erg goed zijn om 2 van deze clan te verslaan

Hij was ook best goed, maar hij begon een beetje te veel te denken, en wou in zijn eentje tegen 5 man enzo spelen.

Om zijn strategie te verbeteren, maar dat doe je eigenlijk op een andere manier.

Hij was inderdaad heeeeeel goed in TDM op MPIV...

Zeker als ie ín een terminal zat en dóór muren schoot..

Btw leagle: Dat jullie tot nu toe nog niks verloren hebben

(tenminste geen hele competities) wil niet zeggen dat jullie

de besten en/of onverslaanbaar zijn he ;)

Bewerkt: door Wienish

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.