Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070657
Ik wil ook nog tegen de drie musketiers, is er écht geen plekkie meer vrij?

Voor a.s. war gaan:

- nick_kerkwijk

- joppie-saus

- Biocount

- Timking99

en dan kunnen we daarna altijd nog een andeer war doen waar dan ieder geval:

- Dieko

- Matyceha

aan mee mogen doen.

@ Erik: even geduld :puh:

Geplaatst:
comment_1070672

en nu lig ik er weer uit :S

sommige mensen weten echt niet wat ze willen

Hee,

Sorry, maar we laten je toch niet door in de clan wegens nieuwe regels, hebben we besloten met de crew. In deze regels moet je lange tijd op het forum zitten en een aantal posts.

Dus misschien over een paar maanden knipoog.gif

Groeten,

Kai

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070681

Hee,

Sorry, maar we laten je toch niet door in de clan wegens nieuwe regels, hebben we besloten met de crew. In deze regels moet je lange tijd op het forum zitten en een aantal posts.

Groeten,

Kai

Je was er ook officieel nog niet in, want je had je nog niet aangemeld in het recruitement topic ^_^

Want ik wist nog niks van je, geen PSN, headset, skills, moticatie e.d. :puh: Ik bood alleen onze clan aan ;)

Verdere discussie graag via PB :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1070685
sorry dat ik hier weer ff een verdwaald postje plaats maar na het lezen van pagina 79 moet ik hier toch echt ff iets rechtzetten... leagle en draak zijn niet de sterksten??? ff kleine reminder ten eerste is de uitslag van de laatste clan battle 5-0 voor ons dus dat zegt al wat denk ik, daarnaast heb ik alleen tegen 3 van jullie poppetjes gespeeld en ook nog gewonnen... dus ik denk niet dat de libertykillerz al te grote mondjes moeten hebben

daarnaast heb ik van houtworm gewonnen (die volgens jullie best goed is) en timking

Omdat je hier nu toch bent; ik zei niet:'leagle en draak zijn niet de sterksten' ik zei dat jullie niet de beste van de 3 musketiers waren. Dat is gemertenaar, en dat kan je gwn niet ontkennen.. Zo is dat ook even recht gezet, want ik weet ook echt wel hoe goed jullie zijn hoor _O_

En dan over Houtworm, je was wel samen met L. Draak he, dus 2 tegen 1, en dan nog maar met 3 kills verschil gewonnen.

Oowja en dan nog wat, '9 van de 10 keer dat we gewoon savonds ff een tdm doen winnen we van je...'

Nou ok als dat zo is, laat dan maar zien he, wel 1 op 1, als je 2 op 2 wilt, dan moet je ff vragen of Nick ofzo mee wilt doen...

Bewerkt: door timking99

Geplaatst:
comment_1070698
Houtje is weg.. Houtje is weg...

Voor hem misschien dikke pech,

voor ons gewoon veel geluk,

hij was me een beetje te agressief,

en een beetje te druk...

:dans: Geef me een W... :dans:

:dans: Geef me een E... :dans:

:dans: Geef me een G... :dans:

WAT IS HOUTWORM???

WEG... :dans: :dans: :dans: yaaaaaay :dans: :dans: :dans:

Sorry, moest even :puh:

sorry dat ik hier post ex-clanleden

maar wienish je bent een vuile achterbakse klo*tz*k

Geplaatst:
comment_1070702
daarnaast heb ik van houtworm gewonnen (die volgens jullie best goed is) en timking 9 van de 10 keer dat we gewoon savonds ff een tdm doen winnen we van je...

ja dat klopt jullie winnen meestal wel ja,

maar dan zijn meestal tim en ik bij elkaar en wij spelen alleen samen als we tegen jullie gaan en dat hebben we niet zo veel gedaan,

dus timking en ik zijn nog niet helemaal een team zoals jullie....(Komt vast nog wel)

de musketiers hebben vast al veel meer samen getraint dan dat wij hebben gedaan ....

maar jullie zijn zeker goed\

:cya:

Geplaatst:
comment_1070730

Voor a.s. war gaan:

- nick_kerkwijk

- joppie-saus

- Biocount

- Timking99

- Dieko

- Matyceha

aan mee mogen doen.

hier ben ik het niet meen eens :N

ik vind dat iedereen een kans moet krijgen daarom moet er een meeting zijn een meeting dat we kunnen kiezen wie er in het team zit :Y:Y

ps:ik ben NIET jaloers op degene die nu zijn gekozen ^_^

Geplaatst:
comment_1070734

Hee,

Groeten,

Kai

Je was er ook officieel nog niet in, want je had je nog niet aangemeld in het recruitement topic ^_^

Want ik wist nog niks van je, geen PSN, headset, skills, moticatie e.d. :puh: Ik bood alleen onze clan aan ;)

Verdere discussie graag via PB :)

ik heb je 2 pbs gestuurd maar je reageerd er gewoon niet op

dus dan maar zo

mijn psn heb ik al gemeld frankie heeft me zelfs al toegevoegd

skills al vermeld in het topic ik zoek een clan

deze waren racen en freemode

evenals motivatie wat gezelligheid en fun

het enige wat je niet wist was de headset die heb ik wel maar hij doet heel raar met gta

vind het jammer dat ik niet mag joinen

en dat je me valse hoop geeft vind ik gemeen

maar ik kan er niks tegen doen vind het wel jammer

hoop dat je er toch nog even over na gaat denken

:cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1070738

Voor a.s. war gaan:

- nick_kerkwijk

- joppie-saus

- Biocount

- Timking99

- Dieko

- Matyceha

aan mee mogen doen.

hier ben ik het niet meen eens :N

ik vind dat iedereen een kans moet krijgen daarom moet er een meeting zijn een meeting dat we kunnen kiezen wie er in het team zit :Y:Y

ps:ik ben NIET jaloers op degene die nu zijn gekozen ^_^

Ik denk dat iedereen wel zijn kans krijgt want er volgen nog wel meer wars waar weer andere aan meedoen :)

En de spelers zijn gebaseerd op de ledenlijst. Het is ieder geval en team dat graag met elkaar wil samen werken. We kunne de week daarna er altijd nog een houden met weer andere spelers of we kunnen het op de manier van jou doen om dat te kiezen. Ik vindt het op dit moment ook lullig voor de deelnemers om het weer aan te passen.

Dan hou ik je eraan dat bij de volgende war we kiezen door middel van een paar potjes online. Is dat goed sven? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.