Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1071082
Ik hoop dat er een patch ervoor komt . Want het is schijt irritant al die rot connectie meldingen. En dat je gekickt bent (Terwijl dat niet zo is)

Ik denk zelf dat ze er een patch voor uitbrengen! Ik hoop het!

ik heb dat ook dat is echt K*T :muur:

ps:zat jij niet bij the holland play :bonk:

Geplaatst:
comment_1071086
Ik hoop dat er een patch ervoor komt . Want het is schijt irritant al die rot connectie meldingen. En dat je gekickt bent (Terwijl dat niet zo is)

Ik denk zelf dat ze er een patch voor uitbrengen! Ik hoop het!

ik heb dat ook dat is echt K*T :muur:

ps:zat jij niet bij the holland play :bonk:

Jep maar die clan is van de aardbodem geveegt. Gezien die scheldwoorden die ik zei. Respecteer ik jullie alsnog .

Geplaatst:
comment_1071146
sorry van gisteravond. ik had connection to 1 or more players lost. en daarna kon ik er niet meer in :?

was dat met het racen :bonk:

nee eerder al met tdm of mischien ook wel later dat wet ik niet :bonk:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071163

Vanmiddag weer een meeting om 15:00. Ben op dit moment nog mails aan het sturen op PSN.

Hierbij wil ook mededelen om vanderwalIV (ErikIV) NIET uit te nodigen om de meeting, hij is is namelijk alweer undercover als HoutwormNL.

Zondag 10 augustus 2008

Organisatie: Kai-ShockWave
Game: SUNDAY'S FREEDOM
Categorie: Alle mode's
Personen: Max 16
Console: Playstation 3
Tijd: 15:00
Opmerkingen: -

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1071215
Vanmiddag weer een meeting om 15:00. Ben op dit moment nog mails aan het sturen op PSN.

Hierbij wil ook mededelen om vanderwalIV (ErikIV) NIET uit te nodigen om de meeting, hij is is namelijk alweer undercover als HoutwormNL.

Zondag 10 augustus 2008

Organisatie: Kai-ShockWave
Game: SUNDAY'S FREEDOM
Categorie: Alle mode's
Personen: Max 16
Console: Playstation 3
Tijd: 15:00
Opmerkingen: -

Ik heb je al als vriend gevraagt,maar jij moet die accepteren :) . En houtworm wordt de tweede Blue Yoshi!

Geplaatst:
comment_1071217
Ben effe verlegen....maar ik ben nieuw.

En eeuhhhh er waren bezwaren tegen.

Maar ik denk dat het wel goed kan komen...Toch?

Naja ik ben nieuw:

Mijn PSN: Mennosunny6

Headset: Ja

Skilzz: Fun,race en op sommige momenten team matches,co-ops en dm.

Motivitatie: FUN .

Console:PS3.

Nogmaals welkom :)

Je bent toegevoegd aan de ledenlijst en BLOG. Op de BLOG staat de ledenlijst, de rangen en de puntentelling per meeting e.d. en verder vindt je daar ook de agenda. libertykillerz.gtablog.nl

Mijn eerste vraag : Wanneer komt de volgende meeting?

A.s. zondag (morgen) om 15:00 :) Ik zal je morgenochtend even toevoegen op PSN, of als jij nog vanavond gaat kan je mij alvast even toevoegen: Kai-ShockWave. ;)

Ok maar wat gaan we dan doen?

Verschillende modes's. DM, TDM, race, gta race, cops 'n crooks, turf war e.d.. En dan nog bijvoorbeeld verschillende soorten deatmatch en races met wapens e.d.

Een meeting duurt meestal 1,5 á 2 uur. Daarna wordt Free Mode opgestart zodat iedereen nog kan door klooien als diegene dat wil :)

kai kai kai je mag niet liegen tegen nieuwe gasjes :t het zit zo als de meeting begint dan gaan we pattat bakken :puh:

Nu lieg jij >:(

Het zit zo op maandagen:

Ik heb een zak zoute popcorn (warm, net uit de magnetron gepoft) in mijn poten,

Biocount is er meestal, samen met wat andere ventjes, en die zitten continu te

vloeken als ze ergens tegenaan botsen, waardoor mijn popcorn goed benuttigd

wordt.

:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071226

Naja ik ben nieuw:

Je bent toegevoegd aan de ledenlijst en BLOG. Op de BLOG staat de ledenlijst, de rangen en de puntentelling per meeting e.d. en verder vindt je daar ook de agenda. libertykillerz.gtablog.nl

A.s. zondag (morgen) om 15:00 :) Ik zal je morgenochtend even toevoegen op PSN, of als jij nog vanavond gaat kan je mij alvast even toevoegen: Kai-ShockWave. ;)

Verschillende modes's. DM, TDM, race, gta race, cops 'n crooks, turf war e.d.. En dan nog bijvoorbeeld verschillende soorten deatmatch en races met wapens e.d.

Een meeting duurt meestal 1,5 á 2 uur. Daarna wordt Free Mode opgestart zodat iedereen nog kan door klooien als diegene dat wil :)

kai kai kai je mag niet liegen tegen nieuwe gasjes :t het zit zo als de meeting begint dan gaan we pattat bakken :puh:

Het zit zo op maandagen:

wordt.

xD

Zondag is patat-dag, maandag popcorn-dag en vrijdag chips-dag :7

Geplaatst:
comment_1071236

Naja ik ben nieuw:

Het zit zo op maandagen:

wordt.

xD

En Woensdag dan? :'(

Cervelaatworstdag? :$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071241

Naja ik ben nieuw:

Het zit zo op maandagen:

wordt.

xD

En Woensdag dan? :'(

Cervelaatworstdag? :$

Ja, bij een borrel :puh:

Geplaatst:
comment_1071248

Niet op mij reageren want als ik tegen een auto aanknalt van iemand (Hoeft niet bijv. de andere players te zijn) dan zeg ik van : Tyfus mongool tot

Vuile autorukker!

Als het misgaat met mij dan niet op mij reageren . Want dan zit ik in het rond te schelden. Dus je moet er even aan wennen.

Dus die peds he'? Niet tegen anderen. Als ik dat doe mogen jullie me spanken!

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071250
Niet op mij reageren want als ik tegen een auto aanknalt van iemand (Hoeft niet bijv. de andere players te zijn) dan zeg ik van : Tyfus mongool tot

Vuile autorukker!

Haha, Op mij en bio moet je soms ook niet letten. Komen ook soms de raarste woorden eruit :puh: Maar maakt het alleen maar fun want meestal moet iederen altijd lachen als iemand gaat schelden :D

Geplaatst:
comment_1071318
Ik vind 't ook wel eens leuk om mijn scheldwoordenschat

uit te breiden.

Toch blijft "Ik krijg hier aambeien van" masterlijk :)

Net knalde in een server vol Nlers met freemode een heli tegen me aan. En toen zei ik: Jij vuile ruk piloot!

En 'Ik krijg hier aambeien van!' Lol!!!!

P.S: Kai wil je me toevoegen?

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1071343

Vuile autorukker!

Haha, Op mij en bio moet je soms ook niet letten. Komen ook soms de raarste woorden eruit :puh: Maar maakt het alleen maar fun want meestal moet iederen altijd lachen als iemand gaat schelden :D

Oh, als Timking gaat schelden, dat is ook vet.

En hoe het eruit komt, GODGODGODVERDOMME!!!!

Eens kon ik nog amper rijden omdat Timking weer aan het vloeken was xD

Bij mij blijft het meestal bij Godver en soms Domme erachter.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071355
Ik vind 't ook wel eens leuk om mijn scheldwoordenschat

uit te breiden.

Toch blijft "Ik krijg hier aambeien van" masterlijk :)

Net knalde in een server vol Nlers met freemode een heli tegen me aan. En toen zei ik: Jij vuile ruk piloot!

En 'Ik krijg hier aambeien van!' Lol!!!!

P.S: Kai wil je me toevoegen?

Heb je toegevoegd :puh:

Kom je online?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.