Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071465

Meeting van vandaag: Waren totaal 12 mensen wat wel weer druk was.

We hebben verschillende mode's gedaan waar 'Deatmatch met rocketlaunchers" het chaotische was en Deatmatch met Melee de lolligste op het eind. Ongeveer op de helft van de meeting viel bij iedereen 1 voor 1 de headset uit, wat weer irri was, maar voor de rest liep alles weer goed en was het weer fun :)

DE LEDENLIJST MET PUNTEN IS HIER TE VINDEN.

Hieronder is het puntenschema te vinden. De punten zijn opgeteld in de ledenlijst.

Naam DM RACE TDM COPS TDM TURF RACE RACE CAR DM LKZ TOTAAL
Kai-ShockWave 8 9 6 6 10 8 10 9 10 7 1 84
DiekoThaKurd 7 7 6 7 10 4 8 6 7 8 1 71
nick_kerkwijk 10 4 6 4 6 7 4 10 9 10 1 71
joppie-saus 3 8 6 3 10 6 5 5 - - 1 47
mennosunny6 - - - 0 6 5 8 7 8 9 1 44
timking99 - - 10 2 10 9 3 4 4 - 1 43
The Killerman 4 10 - 8 10 10 1 - - - 1 43
Philippe58 9 5 10 5 6 0 6 - - - 1 42
Biocount 6 6 10 10 6 1 0 - - - 1 40
LibertyKillerNL 5 - 10 8 6 2 7 - - - 1 39
nl_frank_nl - - - - 6 3 2 8 6 6 1 32
Smartjer4 - - - - - - - - 3 - 1 4

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1071501

Top middagje en die RPG TDM was chaotisch gewoon!

Ik vond het lollig toen met die boot race . Ik en dieko waren in gevecht vor de 2de plek. Maar helaas voor Dieko werd ik 2de. En met GTA-race mijn banden vlogen in de fik door degene die voor me stond . En ja toen moest ik maar op mijn faggio racen :duh: .

En wie ook die met dat grappige stemmetje :puh: zei wie is mennosunny? Ik gaf ook antwoord maar waarschijnlijk niet gehoord .

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1071519

Ik vond het lollig toen met die boot race . Ik en dieko waren in gevecht vor de 2de plek. Maar helaas voor Dieko werd ik 2de. En met GTA-race mijn banden vlogen in de fik door degene die voor me stond . En ja toen moest ik maar op mijn faggio racen :duh: .

En wie ook die met dat grappige stemmetje :puh: zei wie is mennosunny? Ik gaf ook antwoord maar waarschijnlijk niet gehoord .

Die race met de boot was wel grappig.

Maar op het laatst met deathmatch melee vond ik wel lol.

Iedereen met knuppels en messen elkaar neersteken.

Leek wel hooligan gevecht.

Geplaatst:
comment_1071528

Ja met die boten een geweldige 2de plek..Van mij.

Maar met die knuppels.Hoe kon ik jou in 1x doodslaan?

Geplaatst:
comment_1071536

Ja met die boten een geweldige 2de plek..Van mij.

Maar met die knuppels.Hoe kon ik jou in 1x doodslaan?

Mischien deed jij een combinatie knoppen zo dat ik in een keer dood ging?

Of je had geluk. Of je sloeg op mijn hoofd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071547
oke weet ik dat ook weer vind het alleen wel zwaar klote net zoals vna die headsets :duh:

Mijn headset ging maar een uurtje mee :7

HAha idd, op een gegeven moment hadden all jij, peter en ik een headset aan die het toevallig nog deed :puh: Alleen 2 rondes later kapte die van mij er ook mee.

Ik heb alleen nog nooit zoveel chaos gezien met die rocketlaunches man, tering :schater:

Geplaatst:
comment_1071558
oke weet ik dat ook weer vind het alleen wel zwaar klote net zoals vna die headsets :duh:

HAha idd, op een gegeven moment hadden all jij, peter en ik een headset aan die het toevallig nog deed :puh: Alleen 2 rondes later kapte die van mij er ook mee.

Ik heb alleen nog nooit zoveel chaos gezien met die rocketlaunches man, tering :schater:

Waarom moest jij steeds lachen bij die RPG TDM :puh: ?

Scheldwoorden die ik zei:

Vuile ruk kannon.

Kanker.

Tyfus.

Lulbehanger.

Teringstoephoer.

Verotte doodlijk .

Godverdomme.

Sommige zijn wel erg grof ,maarja je moet er mee leven .

Ja en ik moest weer geinvit worden..Steeds na elke match.

En mijn headset viel bij de eerste race al uit.

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1071562

Haha, was gewoon dikke lol daaro, niet normaal :D

Geplaatst:
comment_1071566

Scheldwoorden die ik zei:

Vuile ruk kannon.

Kanker.

Tyfus.

Lulbehanger.

Teringstoephoer.

Verotte doodlijk .

Godverdomme.

Sommige zijn wel erg grof ,maarja je moet er mee leven .

Ja en ik moest weer geinvit worden..Steeds na elke match.

En mijn headset viel bij de eerste race al uit.

Je mag wel dimmen met bepaalde woorden groepen.

Vooral met kanker, er zijn zat mensen die eraan gestorven zijn.

Geplaatst:
comment_1071568

Haha, was gewoon dikke lol daaro, niet normaal :D

Ik had een legendarisch kill : Nick kerkwijk schoot mij de lucht in met de RPG . Toen ik in de lucht zweefte schoot ik nog met een RPG hij dood,ik dood . Maar het was wel een mooie kill . Dit gebeurde bij die TDM met rpgs.

Geplaatst:
comment_1071580

Was dat niet ook tim laatst

toen ie zo was aan het roepen:

"God God God God God..."

toen 10 seconden gewacht en

daarna pas "VERDOMME" alsof

ie een mes in zijn voet heeft, zo

hard xD

Btw Robin: als je scheld, asjeblieft

niet met ziektes.

Bewerkt: door Wienish

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.